Søgning på: srp biologi og dansk. Resultater: 16181 til 16200 af 54698
-
eks. forberedelstiden. spørgsmål
ForumindlægJeg har lige et spørgsmål. Jeg skal op i tysk - og det er ikke det fag jeg er skarpest til. Jeg ved godt at man ikke må have ordbøger med i forberedelsestiden; men jeg har lånt det meste af pensum i danske eksemplarer: Må man medbringe disse danske udgaver i forberedelsestiden?Naturligvis læser j... -
Udviklingstal USA
ForumindlægHej. Hvor finder jeg udviklingen på de forskellige delmarkeder, inflation, arbejdsløshed, batalingsbalancen, osv. for en 10 årrige periode over USA? Mine lærer foreslår www.imf.org men kan ikke finde det derinde. Pft. Anders -
Materialebrug
ForumindlægHej! Lige er par spørgsmål angående Studieretningsprojektet i 3.g Er det tilladt at benytte fagbøger som er blevet benyttet på klassen? eksempelvis historie? Er det tilladt at bruge tabeller og grafer som er blevet gennemgået? Mvh Klaus -
HASTER !!
ForumindlægHej jeg skal udlede lambert beers lov. det har noget med ligefrem proportionalitet at gøre - nogen der kan hjælpe ? -
Lineær regression`?
ForumindlægHey der ude, skal til at skrive SRO om alkohol, og i det skal jeg redegøre og udlede formlen, og bruge formlen i praksis. På begge disse punkter er jeg tæt på blank, så hvis der var nogen der kunne hjælpe mig, ville det både redde min weekend, og hele min karakter ;) -
Malcolm x
ForumindlægJeg skal lave en projektopgave som handler om Malcolm X. det eneste jeg ved om malcolm x, er at han kæmpede samme sag som Martin Luther King (borgerrettigheder) med bare med vold-startegi. og konveterede til islam og sluttede sig til en muslimsk begvægelse, som kæmpede for ligestilling blandt r... -
Diabetes
ForumindlægHej folkens.. skyldes både diabetes 1 og 2, en auto immun reaktion, eller blot type 1? -
hjælp til kort abstract
Forumindlægsorry -
Simpel Harmonisk svingning
ForumindlægHej Skal man bruge vinklen når man udregner bevægelsesligningen for et matematisk pendul. Kunne man ikke gøre det med positionen i stedet for, så man får en differentialligning i x i stedet for θ. Kan nogle give en matematisk udredning? -
enhed for konstant
ForumindlægJeg har en ligning for det skrå kast med luftmodstand omskrevet fra vektorfunktion til reel funktion. Kan nogen hjælpe mig med at finde ud af om k har en enhed og i så fald hvilken? :) y(x)=((-(g*m2*cos(α)*v*Ln(((m*cos(α)*v)/(m*cos(α)*v-K*x)) )-k*(k*sin(α)*v+g*m)*x))... -
Udryddelsen af pest
ForumindlægHej, nogen der kan hjælpe med at besvare spørgsmålet, om der er nogle bioteknologiske metoder, som kan anvendes til at udrydde pest fremover? Kan ikke komme i tanke om nogle relevante bioteknologiske metoder Tak på forhånd -
FALLING MAN
ForumindlægNogle som har lavet en analyse af romanen? -
Analyse
ForumindlægHej jeg har analyseret en historisk tekst, hvor jeg har brugt en analysemodel men den har jeg ikke angivet som en kilde betyder det noget? -
SRO - indledning
ForumindlægHej alle, Jeg sidder mit i min SRO og er ved at være færdig. Men jeg er blevet i tvivl om, hvad der skal indgå i indledningen, og hvordan den skal skrives. Er det bare "Jeg vil skrive om det og det" eller hvordan og hvorledes? :) Håber I kan hjælpe mig :) -
Catch all parti
ForumindlægEr ved at skrive en samfundsfag stil om Venstres ændret miljø politik. Mener i at venstre køre "Catch all" ligesom Socialdemokraterne gør for tiden? -
Dokumentaren 'Muhammedkrisen under huden'
ForumindlægJeg skal til og analysere Muhammedkrisen under huden (dokumentaranalyse), men har lidt problemer med hvordan jeg skal gribe det an. Er der nogle som har lavet sådan en analyse. Jeg skal ind på og se hvordan dokumentaren fremstiller naser og akkari. Håber der er nogle der vil hjælpe :-) -
ægyptisk matematik
Forumindlæghej jeg skal regne 2/13 vha. 2/n tabellen på den ægyptisk metode, nogen der kan hjælpe med det ? -
Investering og finasiering
ForumindlægHeej., Jeg har i mandags den 10. dec. valgt fag og emne til studieretningsprojektet. Det endelige valg blev, virksomhedsøkonomi og finansiering, med emnet investering og finansiering,. vores skriver uger ligger i uge 5 og 6., så jeg vil lige høre om der er nogen, der ved hvilke bøger der ville ... -
KEMISHOW
ForumindlægHej Vi skal afholde kemishow på fredag for vores skole. Har i nogle sjove eksempler som vi kunne lave/fremvise?? Gerne noget med noget bang / farver Mike -
-3 i eksamen?
ForumindlægHey alle, jeg har været op til skriftlig eksamen, jeg undre mig over hvor meget der skal til for at få -3. Jeg kender nogen der har fået -3 fordi de har lavet 1-2 opgaver og de var også forkerte. Da jeg har lavet 7 ud af 16 og er næsten sikker på at jeg har fået dem alle forkerte, betyder det så...
