Søgning på: srp engelsk musik. Resultater: 16201 til 16220 af 33808
  • Film TV

    Forumindlæg
    Hej Jeg ville høre om der er nogen som ligger inde med nogle notater eller lign. om filmsproget etc. til matador, krøniken, edderkoppen, riget, klovn eller twin peaks? på forhånd tak
  • Who eller whom

    Forumindlæg
    Nogen som kan fortælle mig om der skal stå who eller whom i denne sætning: "It can end up with children, whom stop socializing outside the school" eller "It can end up with children, who stop socializing outside the school"
  • adresse oversættelse

    Forumindlæg
    hvordan siger man st. mf tv : altså stuen midt for til venstre
  • Leder efter sang

    Forumindlæg
    Det er tale om et relativt nyt dansk band, som indleder deres sang med: "How do you do? Oh hello I feel well". Kender I til navnet på denne sang?
  • Pi

    Forumindlæg
    Står og skal skrive en opgave om pi og dets historie, men har rigtigt svært ved at finde nogle bøger der kan bruges eller bare i de hele taget findes... Nogen der lige brænder ind med forslag til bøger og hjemmesider.. !?? Hjælp hjælp.. på forhånd tak..
  • Rette

    Forumindlæg
    Nogle der vil rette min stil ?
  • Oversættelse

    Forumindlæg
    Hvordan skal følgende sætning oversættes?: Lebanon must move urgently toward a comprehensive ban on smoling in public places, tobacco advertising and event sponsorship.
  • Fejl i sætninger

    Forumindlæg
    Hej er der nogle der vil hjælpe mig med at finde fejlen i denne sætning The birth of prince george was an exciting news in the royal family this year tak på forhånd :)
  • Rettelse af oversættelse.

    Forumindlæg
    Hey, jeg ville høre om der ikke var nogen, der ville være søde at kigge min oversættelse igennem? På forhånd, tak. En 39-årig republikansk politiker stillede op til det amerikanske senat. Da han indledte sin valgkamp, var han overbevist om, at ærlighed varer længst. For at bevise dette offentligg...
  • En SæTning

    Forumindlæg
    Hjælp til at oversætte følgende sætning... indeholer de fag, som jeg har afsluttet. cortains Subjects, which I have finished... tak på forhånd.. Camz
  • kriminalitet

    Forumindlæg
    Hej!!!! Jeg vil blot høre om der er nogen, der sidder inde med nogle fyldige notater om kriminalitet, som de ønsker at dele ud af. Jeg er godt nok lost. På forhånd tak
  • "i will never know why" By Susan Klebold

    Forumindlæg
    Hey. Er der nogen der har læst "essayet" som Susan Klebold har skrevet (I Will Never Know Why) Og kan fortælle mig hvad den handler om? :-)
  • HJÆÆÆÆÆLP

    Forumindlæg
    Er der nogen der vil hjælpe med at oversætte noget tysk for mig.... vi kan skrives via email...?? pleace hjæææællpp
  • Chloroform!

    Forumindlæg
    Hej :-) Jeg skal finde nogle biologiske egenskaber og samfundsfag love om Chloroform, men jeg synes at det er utroligt svært at finde om. Jeg har været inde på miljøministeriets hjemmeside, dog uden held. Så jeg ville spørge om i kender nogle gode hjemmesider (eller selv har svaret til det) hvo...
  • hjælp til et eventyr!! haster

    Forumindlæg
    Die Gänsemagd?? ved ikke engang hvad overskriften betyder... har virklig brug for hjælp. et brødrerne Grimm eventyr
  • Vedr. eksamen og Zeustemplet

    Forumindlæg
    Hej alle. Jeg skal til eksamen i morgen i old, og mangler en god hjemmeside, hvor man kan finde ud af alt muligt om zeustemplet.. altså byggefacts, kunsthistorisk sammenhæng, funktion og betydning osv. hvis nogle gider hoste op med et link ville i redde min dag (og måske dagen i morgen også :) ...
  • Guldkorn? :)

    Forumindlæg
    Hej, Er der nogen, der har nogle guldkorn eller noget interessant at sige om A) Dan Turèll - Der er så dejligt ude på landet B) Johannes V. Jensen - Mortens Juleaften I må meget gerne skrive! Tak for hjælpen. :)
  • Deflationspolitik?

    Forumindlæg
    Hej alle, Sidder lige og læser lidt historie - skal jo som så mange andre op i morgen... Jep jep, får huen kl halv elleve cirka. Dejligt! Nå, men er der ikke en venlig sjæl der kunne tænke sig at forklare mig hvad deflationspolitik er? Så ville jeg blive meget glad....
  • Atomboben tamper

    Forumindlæg
    Jeg skal snart op og forsvare min synopsis. Jeg har valgt emnet "Manhatten-project" og det går da også ganske fint. Men jeg stødte på et faktum, som jeg ikke kan finde mere ud af, nemlig at der i atombomben blev brugt et slags ”hegn”. Dette "hegn" blev brugt både i Fat Man og...
  • hvorfor man afbrænder regnskoven ?

    Forumindlæg
    Goddag . Jeg er igang med at lave rapport og vil meget gerne at vide hvorfor man brænder renskoven ? jeg har sagt og søgt på nettet men kan ikke finde noget jeg kan bruge på forhånd tak