Søgning på: matematik fp10. Resultater: 16221 til 16240 af 31486
-
Gennemsnitsfart
ForumindlægHej Jeg sidder og laver en matematik aflevering og kan ikke helt huske hvordan man regner gennemsnitfart ud. eksempel: En bil kører 52m på 24 sekunder. Hvad er gennemsnitsfarten? gerne med udregning. Tak på forhånd :) -
Studieretningsprojekt hjælp
ForumindlægHey ;D Er der nogen som har skrevet studieretningsprojekt i fysik(a) + matematik(a) om enten det skrå kast, rakkerts besvægelse eller penduler?? Har vireklig brug for hjælp, er helt lost! På forhånd tak :o) -
Studieretningsprojekt(Pendul eller vandraket) Nogen der kan hjælpe????
ForumindlægHey allesammen :D Er der nogen der tilfældigt har skrevet en opgave i fysik(B hovedfag) og matematik(A) om emnerne Pendul + raket?? ER lidt på bar' bund På forhånd Tak Nina -
Alexanders mørke bånd
ForumindlægEr der nogle som har skrevet teori om Alexanders mørke bånd? Som er området mellem den primære regnbue og den sekundære regnbue. Kan man koble noget matematik til teorien? -
Brændpunkter i elipse
ForumindlægHejsa! Har lige et spørgsmål vedrørende matematik... Der er givet en ligning 4x^2+y^2-4y=0 Jeg skal finde elipsens brændpunkter, nogen der har formlen eller en ide til hvordan? -
HJÆLP!!!
ForumindlægHey, Er der nogen som kan løse henholdsvis opgave 9.030 og 9.032 i Matematik STX A-niveau? Please hælp er helt fucked og fatter ingenting... -
beregning af tempeaturer
ForumindlægJeg har store prøver med en matematik opgave, angående beregner om Fahrenheit og Celsius. Jeg har vedlagt en fil med opgave Håber der er nogle der kan hjælpe! -
Hjææææælp haster!!
ForumindlægHej :) er det nogen her inde, der har lavet (matematik) eksamensopgaverne 2002, 14. maj, 2002-8-1 ??? :D opgave: 1-c,e 3 5 6 7a -
Faceliste
ForumindlægHej.. Jeg kunne godt tænke mig hvis der var nogen som kunne hjælpe med at finde facelisten til Matematike fs10 altså 10 klasse 4 timer i maj 2007 ? PÅ FORHOLDEN TAK :D:D -
hjælp!!
Forumindlægjeg har fået en skriftlig opgave i matematik. opgaven lyder: Hvor mange liter 50 % spiritus skal blandes med 12 liter 90 % spiritus for at få 60 % spiritus? -
MUNDTLIG OPTAGELSESPRØVE HJÆÆÆÆP
Forumindlægjeg skal op i mundtlig optagelsesprøve i matematik jeg er virkelig meget nervøs:( NOGEN DER VED HVAD DE SPØRGER OM? mundlig er det færdighed man fortæller seriøst et eller andet hjææælp:'( -
synopsis
Forumindlægjeg skal lave en synopsis til matematik til den mundtlige prøve. jeg vil en kigger på min synops og side , om min lærer vil godkendt det. jeg sender min synopsis -
FSA problemregning ! hjælp!
ForumindlægHeej :) Jeg skal snart til FSA i matematik. Min stærke side er færdighedsregning og det har jeg ingen problemer med.. Men problemregning er jeg virkelig dårlig til :( Er der nogen gode fif til problemregning?? -
Foretag en følsomhedsanalyse
ForumindlægHej Jeg er gået død i en følsomhedsanalyse jeg skal lave i matematik :( Jeg har muligvis udregnet niveaulinjerne som skærer i det punkt der danner optimum. Nogle som kan hjælpe mig herfra? Peter -
numerisk variabel og kategorivariabel
ForumindlægHej, jeg skal i min matematik aflevering fortælle hvilke resultater der der numerisk variable og kategori variable. Dog ved jeg ikke hvad det er, er der nogle som kan forklare det? Tak på forhånd :D -
Havde I eksamen idag?
ForumindlægJeg har et spørgsmål til alle jer, som går i 9 klasse. Var i også op i matematik eksamen idag? Vi fik jo både en færdighedsregning og en problemløsning, er der nogen af jer der kan huske hvad problemløsningen hed? -
Parabel og hyperbel 9. klasse
Forumindlæghej, skal til fsa matematik i morgen, og sidder derfor lige og øver mig lidt. Men jeg kan bare ikke huske, hvordan funktionen/ligningen for henholdsvis en hyperbel og parabel ser ud. Håber i kan hjælpe. På forhånd tak -
Højder?
ForumindlægHvordan gør jeg..? opgaven lyder: Find højden vS i trekanten? hva kan ikke sige mere da det er fra en matematik test som vi er igang med at lave..? -
OPTAGELSESPRØVE
Forumindlægjeg skal op i mundtlig optagelsesprøve i matematik jeg er virkelig meget nervøs:( NOGEN DER VED HVAD DE SPØRGER OM? mundlig er det færdighed man fortæller seriøst et eller andet hjææælp:'( -
FYSIK
ForumindlægDet er egentlig meget let at skulle forberede sig til en matematik-prøve. Her skal man bare terpe de forskellige emner i gennem. Men hvaså med en fysikprøve? Prøven er trods alt med hjælpemidler?
