Søgning på: bioteknologi eksamen 2012. Resultater: 16241 til 16260 af 35989
-
Ti-nspire
ForumindlægHej alllesammen. Jeg er en matematikaflevering for, og man skal bruge TI-Nspire. problemet er bare, at den påstår, at jeg ikke har en licens, som jeg ellers har fået af Dronninglund gymnasie. Det eneste it-fyrene på gymnasiet sagde, var at jeg skulle have en internetforbindelse, for at licencen k... -
Idéer til projekt overlevelse
ForumindlægMin veninde og jeg skal i næste uge i gang med et projekt, med overemnet "Overlevelse", og vi kan ikke selv komme op med et godt underemne. De fleste tager cancer osv., så vi vil gerne vælge noget andet. Er der nogle som har nogle idéer? Alle bud er modtagelige, bare de er seriøse! :-)... -
Sandsynlighedregning
ForumindlægHej Kan I hjælpe med at løse P(X≤2) i hånden? -
HJÆLP - Studierapport!!
ForumindlægEr der nogen der kan vise mig et eksempel på hvordan et studierapport til AT skal se ud?? -
Kan man opgradere fra B niveau til A niveau? (HTX)
ForumindlægJeg vil gerne starte på HHX (OTG) her efter sommer, men på den studieretning jeg gerne vil tag, får man kun det obligatoriske matematik på B niveau. Vil lige hører hvordan det fungere at opgradere fra B til A niveau på HTX, skal jeg gøre det før jeg starter, eller er det noget man gør i 2 g når m... -
Hjælp!
ForumindlægHey folkens. Kan nogen hjælpe mig med denne opgave. Fil er nederst. Tak -
Geografi
ForumindlægHvordan ville en typisk skriflig geografi opgave se ud. Og hvilke emner kunne de indholde? -
sværhedsgraden af spansk på a-niveau
Forumindlægjeg går i folkeskolen lige nu og skal på gymnasiet næste år. på gym har jeg blandt andet valgt spansk på a- niveau. jeg har aldrig haft spansk før. mine lærere er lidt i tvivl om hvordan spansk er på a-niveau. jeg ville bare gerne vide om jeg ikke godt kan tage spansk på a-niveau selvom jeg ikke ... -
hjælp til disposition!! Radioaktivitet
ForumindlægJeg skal ha lavet en disposition om Radioaktivitet der skal indgå noget med: - Geigertæller/Geiger Müller rør - Baggrundsstråling - Alfa-, beta- og gammestråling - radioaktivt henfald - jordstråling - halveringstid - anvendelse af stråling i dagligdagen. Jeg ved simpelthen ikke hv... -
Spørgsmål vedr. matematik årsprøve
ForumindlægJeg står og skal op i en matematik årsprøve her imorgen, og mener selv jeg har øvet mig forholdsvis godt ved at regne div. tidligere opaver ud. Men, nu slår det mig pludselig den tanke, om årsprøven minder om den såkaldte terminsprøve man havde i folkeskolen - Altså på det grundlag, at den årsprø... -
monotoniforhold for differentiable funktioner.
ForumindlægNogen der vil forklare kort om monotoniforhold for differentiable funktioner. -
perspektivering
Forumindlæghej, jeg har læst et eventyr, " det er ganske vist, af H.C Andersen. jeg skal perspektiver til den grimme ælling og fyrtøjet. jeg har tænkt over hvordan, men vil gerne have nogle ide'er. håber jeg får nogle ide'er:) tak på forhånd :) -
En københavner i Jylland
ForumindlægHalløjsa alle brugere :)) Er der nogen der har analyseret essayet "En københavner i Jylland", hvis det er tilfældet må i meget gerne skrive til mig :) -
DIo - korruption i LIberia
ForumindlægJeg sidder og skal op i DIO i morgen (det internationale område), hvor jeg skal vurdere hvorvidt LIberia har været tabere eller vidnere af globalisering. Jeg er kommet frem til de i hvert fald er tabre efter 1885 hvor de europæiske stormagter koloniserede stort set hele afrika. MIt spørgsmål er s... -
Argumentationsanalyse med udgangspunkt i salg af trampoliner
ForumindlægHej, Vi har fået nogle små opgaver i dansk, som vi skal lave i sommerferien. Jeg er kommet til en opgave, hvor vi skal tage udgangspunkt i denne artikel. Vi skal lave en argumentationsanalyse ud fra teksten for at komme nærmere ind på, hvad der overbeviser forbrugerne om at købe de omtalte produ... -
Disposition.
ForumindlægHej SP. Er der en, der vil uddybe dette yderligere eller komme med links? Vis at en positiv voksende kontinuert funktion på et lukket interval har en stamfunktion og benyt dette til at vise, hvordan man kan bestemme arealer vha. bestem integral. På forhånd tak. -
Fsa matematik december?
ForumindlægHej Studieoirtalen! Jeg ved at der er nogle af jer som har gået gennem FSA i matematik. Fik I december eller maj i færdighedsregning og problemsløsning?? -
Karakter i NV ?
ForumindlægHej, Jeg har gået og tænkt over om man får en karakter for ens NV fag ? altså Fysik, Kemi, NG, og Biologi, altså standpunkt og hvis man gør hvornår kan man så se dem ? siden jeg har det lidt skidt med disse fag og jeg har ikke klaret specielt godt. Håber virkelig ikke vi får karakter i alle samme... -
KARL POPPER FILOSOFI
ForumindlægHurtigt! Kan Poppers teori falsificeres?!? Tak på forhånd! -
Binomialt - middeltal, varians og spredning
ForumindlægHej. Jeg sidder med et par opgaver som omhandler Binomialt, jeg ville høre om nogle kunne forklare mig hvordan man finder frem til middeltallet, varians og spredning, helts ved brug af vedlagte opgaven. Så jeg kan forstå mine andre opgaver bedre da de minder om denne. Opgave: En mønt kastes 16 ...
