Søgning på: engelsk mundtlig a. Resultater: 16281 til 16300 af 163702
-
Er jeg bestået??
ForumindlægHej Alle. Jeg skal søge ind på videregående uddannelse her til sommer og er derfor i tvivl om jeg har bestået fysik. Jeg har haft fysik A og der kræves fysik B.... Hvis det har noget betydning. Derudover fik jeg 00 til eksamen men 4 i årskarakter. Er det eksamenskarakteren der gælder? Eller er d... -
Alkoholikere
ForumindlægHej alle. Da jeg skal op i engelsk mundtlig prøve i morgen er jeg i gang med at forberede mig. Jeg vil se på forskellen imellem Danmark og U.S.A i forhold til hvor mange procent at voksne der er alkoholikere. Nogler der ligge inde med: - Hvor mange procent af voksne i Danmark der er a... -
Hvordan kan jeg forberede mig til prøverne??
ForumindlægHej Jeg skal til eksamen her om 2 uger, og jeg har styr på matematik, og engelsk mundtlig.. Resten ved jeg ikke hvordan jeg skal forberede mig på.. Er der nogen der ved hvad jeg kan gøre i hhv. dansk læse/retskrivning, fysik, geografi, historie og dansk skriftlig fremstilling??? Tak! -
Sandsynlighedsregning
ForumindlægEr der tilfældigvis nogle, der ligger inde med nogle skide gode noter om sandsynlighedsregning? Skal op til mundtlig matematik eksamen på A-niveau, og kunne godt bruge lidt hjælp. Mit spørgsmål lyder: Grundlæggende begreber i sandsynlighedsregning Binomialfordeling. Binomialsandsynligheder. Binom... -
3/4 tekststykke?
ForumindlægLige et spørgsmål til hvordan mundtlig engelsk foregår...Altså man trækker et spørgsmål der svarer til 3/4 normal side... Så er det man skal tage udgangspunkt i det tekststykke. Mit spørgsmål er om man på et tidspunkt skal sætte det tekststykke sammen med hele historien?? Jeg ved ikke helt hvorda... -
Reasons for School shooting
ForumindlægHej allesammen, Jeg skal op til engelsk mundtlig eksamen (årseksame) 9.klasse. Jeg har valgt school shooting, under school shooting, har jeg også valgt mit undermene, som er "Reasons for school shooting". Nogle der kan hjælpe please...... HELP! -
Biomedicin og molekylær biomedicin
ForumindlægHej :) Jeg vil gerne vide hvad forskellen mellem biomedicin og molekylær biomedin er. Kan man læse kandidaterne på engelsk i Danmark? V.H -
Internetadresser til grammatik
ForumindlægHej jer derude Har I nogle gode internetadresser, hvor man kan øve sig på engelsk grammatik? Skal snart op til en skriftlig prøve. -
Starten på en engelskstil ?
ForumindlægHej ! Jeg ville høre, om der var nogen der havde nogle gode forslag til, hvordan man kan starte sin engelsk stil ? evt. gode vendinger ? -
2g og elendig til sprog
ForumindlægHej, har brug for lidt hastigt hjælp. Jeg går i 2g og er elendig til engelsk/tysk ordstilling og kongruens. Jeg er tosproget, dette kan muligvis have en hvis effekt, samtidigt med at jeg fra naturens side ikke er så dygtig til ordstilling. På den privatskole jeg gik i mine folkeskole-år, fik j... -
2 minutter
ForumindlægDet hedder parents have to understand that teenagers are rebellious. Det skal være uden bestemt form.They try to prove to their parents taht they can do whatever they want eventhough it is wrong or without their parent's permission. Hvorfor ikke skrive Parents only have to love their childre... -
Klage over eksamen
ForumindlægHej! Jeg var til matematik mundtlig og vil gerne klage over forløbet til eksamen. Så jeg vil høre om der er nogle der evt. Har en jeg kunne se. Altså hvordan man stiller det op og om nogle har gods råd. Jeg fik 12 skriftlig, er det noget jeg burde vedlægge så man kan se at der måske er sket en ... -
udregning af karaktergennemsnit
ForumindlægHejJeg har hørt at man på nettet kan gå ind og finde et sted hvor man kan regne sit gennemsnit ud mht sine karakterer..Kan man det, og hvor? Jeg går på HH og udregningen af karakterer er ikke så enkel som den gamle måde at gøre det på...på forhånd tak..Gasern -
1 ord?
Forumindlæghvordan vil du sige 20-mandstelt på engelsk? -
op i røg?
Forumindlæghvordan siger man gå op i røg på engelsk? -
Oversættelse
ForumindlægHvordan siger man "Handelskammer" på engelsk? -
logaritmefunktionen
ForumindlægHej jeg er i tvivl om hvordan jeg mundtligt skal forklare dette Gør rede for logaritmefunktionen -
gode fif TAK
ForumindlægHej alle Skæbnen ville at dansk skulle være min sidste eksame på STX. Da jeg jo er ved vejs ende, er motivationen ikke speciel hø,j i henhold til hvordan jeg får læst mit pensum på den bedst mulig måde....Sååå nogle der har nogen gode fif, til hvordan det kan gøres....? -
mdt eksamen dansk, billedeanalyse. hvordan for går eksamen?
Forumindlæghej.. jeg har 2 spørgsmål ang mundtlig fs10 dansk eksamen.. 1: jeg ska til mundtlig eksamen på fredag og jeg ska ha lavet en billedeanalyse af Det rybergske familiebillede.. men jeg er lidt i tvivl om det ska skrives i en lang kører uden afsnit eller ska det stilles op i punkter? 2: hvor... -
Bevis
ForumindlægHej, jeg skal op til mundtlig matematik b og skal bevise følgende.. dog sidder jeg lidt fast og ville høre, om nogle kunne hjælpe mig med beviset? med en kort forklaring? - tak på forhånd!
