Søgning på: matematik fp10 3 december 2021. Resultater: 16281 til 16300 af 135324
-
Mat b Eksamen Idag!
ForumindlægNogen der har været op til matematik b Idag????? I så fald ville det være en stor hjælp, hvis i gad sende sættet! :-) Tak på forhånd!!! -
Hovedfag og bifag
ForumindlægEr der nogen der har nogen ide om hvor (hvis nogetsteds) det er muligt at læse matematik som hovedfag med filosofi som bifag? -
skrf. mat. 10. kl.
ForumindlægHej Jeg leder efter en hjemmeside hvor der er skriftlige matematik opgaver til 10. klasse som jeg kan øve på... er der nogen som kender sådan en hjemmeside? -
Indekstal
ForumindlægJeg skal redegøre for indekstal som en del af min mundtlige matematik eksamen. Hvordan ville i redegøre for indekstal? AL HJÆLP ER VELKOMMEN -
Matematikkursus
ForumindlægJeg er i den situation, at jeg lige er dumpet i min årsprøve i matematik A. Jeg startede i en klasse med matematik B, men er skiftede til en med matematik A. Det skal lige siges, at matematik A var uundgåeligt og hvis jeg kunne vælge det fra havde jeg gjort det. Men da jeg selvfølgelig gerne vil ... -
Udledning af Michaelis-Menten modellen - hvordan?
ForumindlægHej alle på SP, Kan man godt udlede Michaelis-Menten ligningen uden brug af matematik? I så fald, hvordan? På forhånd tak. :) -
Kan det passe!?
ForumindlægAt matematik på b bliver det mindste niveau man kan vælge i fremtiden ? Er det ved at blive vedtaget, eller er det bare en skræmmekampagne? -
Privatlærer søges
ForumindlægHej. Søger en privatlærer til matematik/statistik på uni niveau. Skal bruge hjælpen fra nu af og ca. 10 dage frem. Lønnen kan diskuteres. -
hjælp.. (!)
ForumindlægHey people ... Er der én af jer som tilfældigvis ligger inde med besvarelsen til matematik B (stx) eksamenssættet fra 2009 ? Og i så fald, kan denne så sendes til mig? :-) -
Matematikhjælp til A-niveau søges
ForumindlægHej Jeg går i 3.g på Rungsted Gymnasium og søger, en der kan hjælpe mig med matematik på A-niveau 1 gang om ugen. -
Facitliste
ForumindlægHej Er der nogen af jer, der har en facitliste til Matematik stx august 2013? Eller kender et sted/link, hvor man kan finde facit? -
Læseprøver og retskrivningsprøver på gymnasiet?
ForumindlægHej Studieportalen Jeg vil bare spørger om man også har læseprøver og retskrivningsprøver på gymnasiet? Eller er det noget helt andet, som ligner det meget. Skal nemlig starte på gymnasiet snart... Hvad med færdighedregning og problemregning i matematik? -
Hvordan finder man radius af en kegle, hvis man kun har fået oplyst rumfang og højden
ForumindlægHej Jeg skal aflever en matematik aflevering i morgen, vil i være sød at hjælpe, det vil jeg sætte stor pris på! opgaven lyder således: Beregn radius r af keglen. Rumfang V: 1526,04 cm3 Højde h: 18 cm -
En cirkel har ligningen x^2-2x+y^2+6y+8=0
ForumindlægHej, jeg har vedhæftet opgaven. Jeg har brug for hjælp til at omformen ligningen, jeg har prøvet at følge https://www.webmatematik.dk/lektioner/matematik-b/geometri/omformning-af-cirklens-ligning Men det er der ikke kommet noget godt ud af :/ -
VØ Designinventar A/S
ForumindlægHej, jeg er igang med en aflevering fra December 2012 om "Designinventar" A/S og håbede på nogle havde noget inspiration til mig. På forhånd tak hjælpende studerende! (Email = [email protected]) -
FSA
Forumindlægheeij. jeg vil gerne vide de FSA prøver som er til december er det de prøver som man får til terminsprøver. Eller kan ens dansk lærer selv vælge, hvilken eksamenssæt klassen skal have? på forånd tak -
Terminsprøver det haster!
ForumindlægHej Jeg skal snart til terminsprøve Er der nogen som har været oppe i år i december eller i januar fra Fsa?? Er der mulighed for jeg må få lov til at se den, bare til inspiration?? Forhold tak! -
Problemregning!
ForumindlægHeej(:Er der nogen der har facitlisten til problemregningen fsa december 2004. Vil nemlig gerne rette min. Problemregningen handler bl.a. om Ironman. På forhånd tak.Knus Mig! -
Sætning på tysk
ForumindlægHej Allesammen. Nogen som gider at oversætte mig denne danske sætning til tysk: December er en aktiv måned, hvor kreditkorten er bliver brugt meget ? Kreditkarten (F) Monat (M) På forhånd tak -
Fysik B, hvor meget skal der til for at bestå?
ForumindlægJeg tager kursus lige nu som slutter i december, opgraderer fra c til b. Det fungerer ikke særlig godt for mig, og jeg er bange for at dumpe. Nogen der var oppe i fysik B, og i hvad? Hvordan gik det?
