Søgning på: srp biologi og kemi. Resultater: 16281 til 16300 af 27496
-
Kan jeg blive læge? - snit
ForumindlægHej SP, Jeg brænder virkelig meget for at blive læge, men jeg ved ikke om dette er muligt. Jeg går i 3.g, og går på en naturvidenskabelig studieretning, hvor jeg har de fag, der kræves for at blive optaget. I 1.g afsluttede jeg mediefag, og jeg fik karakteren 7, og det samme gjorde jeg med sam... -
HJÆLP
ForumindlægJeg har virkelig brug for jeres hjælp. Jeg er igang med at skrive om blodceller og blodtyper, og jeg ved ikke hvad den naturvidenskabeligemodel er? og hvordan kan jeg sige noget samfundsmæssigt om blod? - kende til og forstå naturvidenskabelig tankegang -forholde sig til naturvidenskabelig ... -
Abstact
ForumindlægEr det snyd hvis man har benyttet Google oversæt til sin abstract vil det blive plagiert? -
MUNDTLIG SAMFUNDSFAG (hjælp!)
ForumindlægHej alle. Jeg skal op i samfundsfag (mundtlig) her på onsdag, og har fået fortalt at jeg skal lave en synopsis? Er lidt på bar bund. Nogle der gider hjælpe mig med hvad det er jeg helt præcis skal? Jeg har 24timers fra i morgen og til onsdag morgen, og det er samfundsfag på A-niveau. HJÆÆÆÆL... -
HJÆLP SØGES!
ForumindlægHvilken energi har fotoner som udsendes fra et hydrogenatom når elektronen springer fra 6. til 3. skal? -
Romantikken (det haster)!!!
ForumindlægHej jeg har valgt at skrive om romnatikken, og min problemformulering lyder: Romantikken brød ud i starten af 1800tallet, men hvad skete der i romantikken? I denne opgave vil jeg undersøge hvordan kvindernes synspunkt var, napoleonkrigen samt hvad højromantik er? Til sidst vil jeg analysere e... -
Fluernes herre
ForumindlægHej. Er der en der ved hvad navnene Ralph, Jack og Roger betyder? Den sidste er ikke så vigtig. Men skriver en opgave om fluernes herre, kunne være meget rart at vide, om navnene har en bestemt betydning -
Oprykning til 2.g?
ForumindlægHej alle. Jeg opretter dette indlæg fordi jeg stadig er i tvivl efter en snak med min studievejleder for et par uger siden, som ikke var særlig god til at svare på mine spørgsmål. Jeg har mildest talt ikke klaret mig godt i 1.g, men det er min egen skyld, og jeg ved det godt. Jeg vil bare... -
God bog? Forslag, tak!
ForumindlægJeg skal læse en bog og skrive en bograpport om den. Den skal enten være fra 1930'erne eller 1970'erne. Det skal ikke være noget tørt noget og sproget skal heller ikke være alt for snørklet. Den må også gerne være lidt kort. Ellers har jeg ikke nogen krav udover den gerne må være god.... -
SRO: Samme emne som i 2g?
ForumindlægMå man gerne skrive om den samme emne i SRO som man gjorde i 2g? Her tænker jeg på en uddybning af emnet med et eksperiment og noget hypoteseopstilling (bio/mat). -
DET HASTER: Analyse af 'Fix' af Leslie Margolis
ForumindlægHej alle, Er der nogle af jer, som har lavet en analyse af bogen ''Fix'' af Leslie Margolis? Jeg kan ikke finde nogle symboler, og det er bare dem jeg mangler. Det vil være en kæmpe hjælp!! -
Valgfag :)
ForumindlægHeey folkens :) Jeg vil bare gerne høre om man vil anbefale at jeg tager filosofi som valgfag i 3.g.? Hvis ja, på hvilket grundlag? Hvad lærer man om? Hvad skal jeg kunne? Hvad er for eksempel argumentationsteori? :) Håber folket kan hjælpe :D :) -
SRO - dumpet?
ForumindlægHej folkens ;b sidder lige med en SRO der skal afleveres i morgen og det bedste af det hele er at jeg har fået lavet forsiden, skrevet indledningen og omkring 9 linjer som er relevante, så er ikke være optimistisk ang at nå at blive færdig da det er en 15 timers opg. Så ville lige høre hvad der s... -
Kultur
ForumindlægHej alle sammen, jeg skal fremlægge kultur, men hvordan skal jeg forklare det, f.eks. hvis en person, mener at national identitet er KULTUR. Hvordan kan det forklares? -
Litteraturliste opstilling
ForumindlægHvordan stiller man en litteratur liste op.? Hvordan skriver man film på, som er optaget fra fjernsynet.?? -
Den kolde krig
ForumindlægHej. Jeg har nogle spg. som jeg er lidt i tvivl om, som jeg håber i kunne hjælpe med, omkring den kolde krig: Jeg har forstået det således, at efter den kolde krig, hvor der blev lavet en masse nye regler, brød stalin mange af dem, og hele sovjetunionen blev mere og mere kommunistisk, og forhol... -
Den Amerikanske Borgerkrig - Kilder og fremstillinger
ForumindlægHej.. jeg har om den Amerikanske borgerkrig hvor jeg skal gengive årsager til krigen med særligt fokus på slaveriets betydning. jeg skriver i Historie og engelsk, ogskal bruge en fremstilling til at gengive de historiske årsager, hvor jeg skal stille nogle kilder op som kan vise andre holdninger.... -
HJÆLP HJÆLP ANG et forum
ForumindlægHej jeg skal få fjernet et indlæg jeg er kommet med ? kan man ikke det? please har virkelige brug for hjælp -
"todo sobre mi madre"(alt om min mor)
ForumindlægHej Mit hovedemne er “Todo sobre mi madre” (alt om min mor ) som jeg skal analyser fra en manuskript. Så jeg ville høre om der nogle som har analyseret den. eller om der er nogle som kan hjælpe mig i gang. hilsen Mia -
Georg Mohr Konkurrence 2007
ForumindlægHej, jeg deltog i Georg Morh Konkurrence i går. Jeg blev meddelt i dag at jeg går videre til 2. runde. Hvem har ellers kvalificeret sig videre? PS: jeg har kun fået oplyst at jeg er videre, men ikke hvor mange point jeg fik. Jeg skriver i morgen hvor jeg angiveligt får det at vide (:
