Søgning på: fysik disposition 9 klasse. Resultater: 16321 til 16340 af 52678
-
matematik opgaver
Forumindlæghej jeg har to opgaver i matematik så jeg ikke for står her er det En cykelhandel sælger bl.a. cykelhjul. En kunde spørger ham om hvor langt et cykelhjul kører med en diameter på 70 cm inkl. dæk og slange. Så hvad skal cykelhandler svare?? Hvor mange omgange rulle dette hjul (afrundet til he... -
Klima, energiforbrug og BNP
ForumindlægHej, der er et spørsmål som jeg bare ikke kan svare på, så jeg håber i kan hjælpe. Spørsmål: Er der sammenhæng mellem klima, energiforbrug og BNP pr. indbygger? Begrund dit svar. Tak på forhånd :) -
HJÆLP! Kuppet! BUDSKAB!
ForumindlægJeg skal snart til dansk mundtlig prøve og jeg har trukket kortfilm og valgt filmen "kuppet"... Er der nogle der aner hvad budskabet i filmen kunne være? For jeg har virkelig ingen anelse er desperat!!!!!!!!!!!!!!! Håber virkelig i vil hjælpe! :) -
ET SLOGAN
ForumindlægHejsa.. Er der en venlig sjæl der gider at forklare mig hvorfor Rødstrømperbevægelsen sagde at "ingen klassekamp uden kvindekamp, og ingen kvindekamp uden klassekamp" Hvad var formlået med dette slogan i 1970´erne? OG hvad betyder det egentlig? På forhånd tak.. -
hjælp til opgave
ForumindlægGlycogen og celllose er begge polyglukoser. - hvilke funktioner har disse polysaccharider ? og hvad er den molekylære baggrund for forskellen ? Tak på forhånd -
Perspektiveringer til Teksten "Bare en pige"
ForumindlægHej, jeg er gået i stå! Kan ikke finde nogen tekster at perspektivere til sangen "Bare en pige" - L.O.C. Ville blive rigtig glad hvis der var nogen der gad give mig nogen idéer! :) -
Rettelse aff engelskstil
ForumindlægHej folkens! Jeg vil høre om der er en der vil rette min engelsk aflevering her i aften, det kunne bare være rart at få den tjekket igennem! -
Første skoledag
ForumindlægHej allesammen. Efter sommerferien skal jeg starte på det lokale gymnasium. Problemet er at jeg skal starte på gymnasiet den 13. august, men vi kommer først hjem den 14. august fra ferien. Så jeg bliver altså forsinket med at starte. Tror i så... -
LIBERALISME&KONSERVATISME
ForumindlægJeg har fået en opgave som lyder sådan " Find forskelle og ligheder mellem konservatismen og liberalismen. Kender i hjemmesider som jeg kan søge på og få hjælp, eller kan i svare direkte ? -
Ris..
ForumindlægJeg syntes ikke, at studieportalen er så effektiv mere, beklager, men det er ikke 9;jeres9; skyld, men der imod de andre brugeres skyld. Bare min mening ;) -
terminsprøverne 2011 den 4/1
Forumindlæghej, er det nogen der ved el. kender en hjemmeside med opgaverne fra terminsprøven. ville rigtig meget gerne se opgaverne... tak på forhånd. -
Terminsprøve - karakterer
ForumindlægHej Folkens :))) Jeg har haft terminsprøve idag og har sommerfugle i min mave over hvilken karakter jeg vil få! Er der nogle der godt kunne tænke sig at læse den og give et bud på hvad jeg vil få! Jeg vil ikke have at folk skal skrive negative kommentar!!! Fortsæt god aften :)) Sender den til je... -
Helle Helle - Rester
ForumindlægHej Jeg skal analysere titlen på Helle Helle9;s novellesamling 9;Rester9;, jeg har læst langt de fleste af novellerne som samlingen indeholder, men har alligevel svært ved at spotte hvorfor samlingen hedder Rester. Ville være rigtig lækkert, hvis nogle kunne hjælpe! -
Det haster
ForumindlægHej Er der en venlig sjæl som kan hjælpe mig med at beregne disse opgaver ? -
KOMMA - Det haster!
ForumindlægHej. Jeg har brug for lidt hjælp til hvornår man skal sætte kommaer. Det haster da vi har FSA imorgen. Det er dog kun FSA 8.Årgang. Men har aldrig haft styr på de kommaer! Er der ikke nogen som vil forklare det for mig :-)? -
Kommunikationssituationer
ForumindlægEn der kan forklare mig dette billede i forhold til Kommunikationssituationer? Takker - -
En forelskelse af Christian Tafdrup.
ForumindlægHej alle. Jeg har trukket kortere film, til FSA dansk. Jeg har valgt at arbejde med kortfilmen; En forelskelse af Christian Tafdrup. Ville bare lige høre om der var nogle der måske, kendte nogle tekster jeg kunne perspektivere til. Noget om identitet, og trekantsdrama, eller kærlighed.. Jeg man... -
hvad menes der med statistiske natur?
Forumindlæghvad menes der med statistiske natur jeg har om radioaktivitet, og stødte på det ord. håber nogen kan hjælpe . -
Perspektivering i mundtlig engelsk
ForumindlægHej. Skal man kun perspektivere sin udleverede tekst til et af de EMNER man har læst igennem gymnasietiden, eller skal den perspektiveres til en specifik tekst? -
Kombinatorik
ForumindlægPå hvor mange måder kan 4 personer placere sig på 4 stole?
