Søgning på: fysik rapport radioaktivitet. Resultater: 16321 til 16340 af 22746
-
total yndlingsjob.....
ForumindlægJa!hvad stræber DU efter at blive?- og ikke mindst hvorfor. Lønnen, speciel interesse, lønnen eller tvang. -
En studenterhue
ForumindlægNu er det jo blevet tid til at folk får deres huer, og den evig snak om at den blå HH hue ikke er en gymnasiehue, men en wannabe gymnasieelev hue er så småt begyndt. Hvad siger I? er den blå HH hue ikke ligeså god som den blå "gymnasie"hue... er træt af at blive trampet på i tide og uti... -
Hvad er AT???
ForumindlægHej Alle. Nogen der kort kan forklare mig hvad AT går ud på? Jeg skal igang med forløbet næste uge, og ville gerne lige være lidt på forkant ;) M. -
Farmaceutuddannelsen
ForumindlægNogle som ved, hvad adgangskvotienten til farmaceutuddannelsen er i år? -
opgave med kran
ForumindlægJeg har lidt svært ved at forstå spørgsmål 3) i den vedhæftede opgave. Hvordan kan kranen påvirke forankringen med et kraftmoment? Den påvirker jo bare forankringen direkte nedad med sin vægt. Det kunne være et trickspørgsmål, men jeg går ikke ud fra det, da jeg ikke bruger L1 til noget i opgav... -
Hjælp til sicilium-solcelle
Forumindlæg"Når lys trænger ind i cellen, absorberes det fortrinsvis i absorptionslaget, hvor det skaber elektron-hulpar. Absorptionslagets elektriske felt, som opstår pga.rumladning fra acceptor- og donorioner, vil drive elektronerne mod n-laget og hullerne mod p-laget, hvorved der opstår en elektrisk... -
Opgavesæt for stx 2008
ForumindlægHej, er der nogle der ved hvor man kan finde opgavesættet fra stx-eksamens i maj sidste år (2008) ? Eller nogen der kan huske de mulige emner? Håber nogle kan hjælpe. Mvh. -
Hvad skal du lave i Påsken?
ForumindlægJeg mangler stærkt en til at hjælpe mig lidt her på gården i påsken, forårsarbejdet er så småt ved at komme i gang, og der er temmelig megen oprydning efter min træbeskæring. Men det er meget alsidigt, så hvis du ikke skal lave andet, så har vi plads til en frisk fyr, der vil hjælpe lidt til mod... -
Lægeuddannelse
ForumindlægHej alleJeg går i 3.g og har en drøm om at læse medicin når jeg er færdig. Mit gennemsnit lige nu er på 9,3 så det bliver en spændende kamp.Så er det mit spørgsmål kommer. Hvis jeg f.eks. lander på 9,4, hvilket næppe er nok har jeg så nogen som helst mulighed for at lave det om???? på en eller an... -
Adgangskrav?
ForumindlægHej. Nogen der ved hvad adgangskravet er i gymnasiet.Mit gennemsnit er på ca. 7.83 ! -
1g, 2g eller 3g, hvad bliver hårdest...?
ForumindlægHej Går på STX. Hvad bliver hårdest af de 3 år..? På forhånd tak.. -
Globalopvarmning
ForumindlægHej alle sp-medlemmer Jeg er igang med mit AT projekt, hvor vores overordnet emne er "Fremtiden - visioner og forudsigelser" Så har jeg så valgt at skrive om globalopvarmning. Jeg ville lige høre hvad kan man skrive om globalopvarmning i fysiskens verden. De fleste bøger hjemmesider osv... -
SU
ForumindlægI foregårs aktiverede jeg min Nemkonto! Jeg har fået brev hjem af SU om at jeg fik SU i morgen ! Men jeg er ikke sikker på at SU i morgen ? -
SSO
ForumindlægJeg ville bare spørge om hvilke emner i har skrevet i matematik til SSO?Vil nemlig gerne have inspiration.På forhånd tak! -
Karakter
Forumindlæghej allesammen, skulle bare spørge har gennemsnit på 7.8. det er 1g vi taler om nu. hvordan er det man dumper. Skal årskarakter være over 6 og åretsprøve samt afslutne fag skal også være over 6 ???Eller hvis man har over 6 i årskarakter og åretprøve samt afsluttene fag er mindre en 6??? er man ... -
Hvad er forskellen........?
ForumindlægJeg skal til dansk-eksamen mundt. (FSA) i morgen så jeg sidder og kigger på studieportalens analysemodeller og kan lige finde ud af hvad forskellen på et kunsteventyr og et folkeeventyr er...?Vil også meget gerne have nogle råd om hvordan jeg skal gøre i morgen.. Læste et sted at hvis man trak en... -
kedeligt
Forumindlægjeg har siddet i næsten 2 uger og siddet og læst og læst og atter læst til eksaminerne, og jeg bedte til at få en pause, da alle mine eksaminer lå 3-4dage lige efter hinanden. Nu har jeg min sidste eksaemen tilbage den 19. og har 9 dage til forberedelse..endelig har jeg fået min pause, men nu, nu... -
Entropi
ForumindlægHey...nogen der kan forklare mig entropi-begrebet, forstår ikke det der med uorden i system... -
Censor: tal pænt!
ForumindlægHej med jer.Jeg var til 2.g mundtlig årsprøve i historie idag. Jeg holder meget af historie og læser af interesse.Derfor er jeg også dygtig til historie og min lærer har høje forventninger til mig.Jeg vil sige, at det ikke gik særligt godt. Kilden og perspektiveringen lagde ikke op til en større ... -
rigtigt??????
Forumindlægpå venus er tyngde accelerationen 8,62 N/kg bestem tyngdekraftens størrelse på en astronaut med massen 75kgF=m*g = F= 75*8,62=646,5N/kger denne beregning rigtigt og er det rigtigt at man skal skrive det= 646,5(N/kg) det n/kg?? eller skal de have en anden værdi????? har ledt i min bog og kan ikke ...
