Søgning på: teknologihistorie eksamen. Resultater: 16321 til 16340 af 34075
-
Spanske ekstemporal tekster
Forumindlæghej alle!?Skal til eksamen i spansk... Er der nogen som kender til et sted hvor man kan skaffe disse ekstemporaltekster? Ville være perfekt øvemateriela... mvh. Rasmus -
Bestemme bindingsforholdene i det periodiske system?
ForumindlægHej alle sammen. Jeg skal til kemi eksamen om lidt. og kunne godt bruge lidt hjælp til dette. Kan du ud fra det periodiske system bestemme bindingsforholdene i følgende eksempler: KCl, Na2SO4, H2O, CH4 og CH3OH -
hjælp
ForumindlægEr der nogle der har lavet opgave 4 i fra http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/2001/2001-6-1bi.pdf.Jeg forstå ikke hvad der er man skal.. Er der ikke nogle der kan hjælpe mig.. Bare lidt -
Hjælp!! Valgaften
ForumindlægHej jeg skal til eksamen i morgen, så tænkte på om der var nogen der ville hjælpe mig? Jeg skal finde ud af hvorfor de er så racistiske i kortfilmen valgaften. Håber i vil hjælpe, tak på forhånd :) -
Hvad betyder personlig stillingtagen
ForumindlægHej skal til eksamen i samfundsfag og vil spørge om hvad de mener med personlig stillingtagen. Vil også spørge om hvad en diskussion er. Går i 9 klasse og skal op i morgen håber på svar -
Genetisk kode
ForumindlægEr der en venlig sjæl der kan hjælpe mig med hvad den genetiske kode og og hvorledes kommer den til udtryk? Sidder i 24 timer eksamen, og er lidt på bar bund :-) -
ioner (HJÆLP HASTER)
ForumindlægEn god huskeregl til hvordan man sætter på ionform/hvordan finder ionernes ladning? og generelt anden vigtig viden om ioner, som er vigtigt at kunne til eksamen :) -Tak -
skummel opgave (mat2b)
Forumindlæghttp://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/2002/UDEN_2002-8-6.pdfHvordan vil I løse opgave f... jeg er i hvert helt væk!! -
Bestået??
ForumindlægHey. er der nogen der ved hvor mange point man skal have for at bestå den skriftlige matematik eksamen 2005 (ét årig a)?på forhånd TAK.... -
Franskeksamen
ForumindlægHej! hvordan forbereder man sig bedst til fransk eksamen? kan man klare sig nogenlunde uden at kunne særlig meget fransk? -
AT - HJÆLP (Sidste tjek!)
ForumindlægHej. Jeg skal op til min sidste eksamen som er AT, så jeg ville lige høre om der var en sød sjæl som kunne kigge den igennem og sige deres mening:/? -
usandsynlighedstest
ForumindlægTil eksamen under emnet diskrete fordeling, kan jeg blive spurgt om hvad usansynlighedstest er. Er der nogle der kan hjælpe mig, hvad jeg skal svare her? :) -
Mundtlig mat - differentialligningsmodeller
ForumindlægDifferentialligningsmodeller er opgivet til eksamen, men der er ikke nogle egentlige beviser - og det er et lidt diffust emne.Er der nogle der ved hvordan et evt. spørgsmål kan lyde til dette emne?På forhånd tak -
Kan jeg blive student?
ForumindlægHej, Hvis mit årsgennemsnit ligger på 4.4 og jeg lige har dumpet en eksamen på A, kan jeg så godt dumpe den næste eller bliver jeg så ikke student? -
Hjertet og blodkredsløbet
ForumindlægEn der kan forklare hjertet og blodkredsløbet er opbygget? Og hvordan blodets vej er igennem kredsløbet. Håber der en der kan hjælpe mig, da jeg skal til eksamen i morgen :-) -
Blooms taksonomi på studieområdet
ForumindlægHej alle, Jeg skal til eksamen i SO 1 på HTX. Hvordan kan jeg skidser studieområdet på blooms taksonomi (altså min udvikling)? -
Eksammensbevis.
ForumindlægHej. Jeg får snart mit eksammensbevis, men jeg vil gerne vide hvad der kommer til at stå på det. Er det kun eksammens karakter? Tak på forhånd. -
1. delprøve i Engelsk A 2008
ForumindlægHej Jeg vil høre om der er nogle, der har 1. delprøve fra stx eksamen i engelsk A fra maj 2008? -
redox reaktioner
ForumindlægEr der nogle der kan give mig en forklaring på hvordan man kan afstemme redox reaktioner.. Skal til mundtlig eksamen i mn-kemi.På forhånd tak.. -
KEMI: mangler beskrivelse/rapport om demonstrationsforsøg m.m.!!!
ForumindlægSkal til kemi-eksamen; mangler nedenstående:- Affarvning af azorubin- pH i forskellige opløsninger af salte- fremstilling af skumplast- fremstilling af nylon
