Søgning på: afsætning eksamen 2017. Resultater: 16401 til 16420 af 35510
-
Hvor lang tid tager translatørudannelsen?
ForumindlægJeg har været inde på UG's hjemmeside, og der stod intet om uddannelsens varighed (link nedenfor). Nogen som kan hjælpe? https://www.ug.dk/job/akademiskarbogledelse/commerhvsprog/translatoer-og-tolk -
Har jeg snydt?
ForumindlægHej! Jeg var til terminsprøve forleden dag. Op til prøven øvede jeg mig på de gamle eksamensopgaver fra uvm.dk. Alle de opgaver jeg havde løst i timerne + dem jeg selv havde fundet, havde jeg naturligvis med til prøven. Det viste sig så, at prøven var en af de opgaver jeg havde løst hjemmfra, og ... -
Nogen som kender hende her censoren???
Forumindlægehj er der nogen som har Jytte Uhre Knudsen som lærer eller har haft hende som censor ..??? de må meget gerne skrive, hvordan hun er ...??? -
Selvstudie i psykologi
ForumindlægEr det muligt at læse til psykolog på selvstudie ? Giver det noget at være uddannet sygeplejerske i forvejen ? Hvad er adgangskravene ? -
Problemer med Equation
ForumindlægJeg sidder lige og laver noget matematik i Word. Til dette bruger jeg programmet Equation 3.0.Min computer er fornylig begyndt at sige, at jeg ikke kan gemme når jeg bruger denne funktion - den siger, at jeg har for mange vinduer åbne, eller at disken er fuld. Jeg ved, at ingen er tingene er sand... -
forberedelse
ForumindlægHejJeg skal op i historie og har lige nogle spørgsmål. Når man kommer op skal jo først redegøre, så analysere og til sidst perspektivere. Men hvad består de forskellige dele i? Især analyse, som vel er den største del, er jeg noget usikker på.Nogen der kan hjælpe?jgthb -
Retningslinjerne ved karakterer
ForumindlægHej, Jeg skal lige høre om ens afsluttende årskarakter bortfalder, (eksempelvis ens pågældende fags karakter på c-niveau), hvis man skal have det pågældende fag på b-niveau næste år? På forhånd tak. Louis-Philippe. -
Mat A
ForumindlægHey folkens...Jeg ligger (i 1.g, ny reform)på 8 i skr. og 9 i mdt. i mat B, jeg vil gerne opgradere det til A.Mit spørgsmål lyder derfor, kan jeg gennemføre det på a-niveau? Ja, jeg ved at der er mange faktorer der spiller ind, men håber på at I med erfaringer kan hjælpe mig...Mange tak -
DEAMINERE
ForumindlægHvad betyder at deaminere? -
Lysias
ForumindlægHej, er der nogen af jer der har noter til'' Om ikke at give invaliden statsunderstøttelse'' fra Lysias :)Mange tak:) -
Lysets og lydens hastighed!!!!!!!!
Forumindlægformlen af dem begge og hvad de tegn/bogstaver betyder og hvad de hver måles i? -
Lille spørgsmål .. :I
ForumindlægHej .. Jeg skal på Herlev Gym efter sommerferien og har valgt, studieretning 8: Engelsk A, tysk fortsættersprog A, psykologi C ...Mit spørgsmål er så, hvad der egentlig forventes når jeg har valgt tysk A, da jeg er lidt bekymret over om jeg overhoveder kan være med på det niveau, da jeg ikke er s... -
Sammenhæng mellem gennemsnit og det videre uddannelsesforløb
ForumindlægDette er en interessant artikel fra Politiken i dag om sammenhængen mellem gennemsnittet fra gymnasiet og ens videre uddannelsesforløb. Jakob Lange er studiechef ved KU.------Et dårligt snit trækker spor Politiken 11 juni 2006, 5 . sektion side 24 Selv om studenter med et karakter- gennemsnit i d... -
frelse
ForumindlægEr der nogen kloge hoveder som kan hjælpe mig med at klargøre hvordan man opnår fresle i henholdsvis GT, NT, Buddhisme, Islam og eksistentialisme!!Det ville være en kæmpe hjæl og ville blive suuuuuuper glad:-)!!!!!Tusind Tak -
De skriftlige karaktere i dansk 2009, strenge?
ForumindlægUde på mit gymnasium har vi fået de skriftlige karaktere i dag. Har simpelthen hørt så mange der har fået en lille karakter i forhold til hvad de plejer. Folk der plejer at få 10-12 har fået 4??? Er det bare min klasse eller oplever andre det samme? -
novellefilm + andre analysemodeller
ForumindlægHej.Jeg skal på til fsa i mundlig dansk her på torsdag. Vi kan komme op i otte forskellige emner, og det synes jeg er rigtig mange. Vi kan komme op i novellefilm, og jeg har ikke rigtig nogen god analyse til det? Er de nogle af jer der har det? Og hvor mange emner kan I komme på i? -
Rente
ForumindlægEr der nogen der kan forklare mig "sammensat rente" ?Tak!Mvh Eva -
dispositioner
Forumindlægtænkte om der er nogen som kunne lægge nogle dispositioner op til old???Har læst en masse indlæg, altså er der en masse der har været oppe, vil i ikk nok oploade nogle dipositioner??(helst til iliaden, odyssen, ødipus, og symposion :) ) -
hvordan udregnes snit
ForumindlægJeg regner med at ende på 10,1 i årskarakter og 9,8 i eksamenskarakterer.Hvad bliver mit snit? -
supplering
ForumindlægHej..Har lige afsluttet 3.g og ville sådan set bare hører om der var mulighed for at forbedre ens eksamenkarakter eller gennemsnit nogle steder? Og hvis, betyder det så at man skal søge på kvote 2, eller er det stadig muligt med kvote 1?
