Søgning på: eksamensprojekt emner. Resultater: 16401 til 16420 af 27879
  • Terror

    Forumindlæg
    Hjælp er ved at lave en projekt opgave om Terror. skal bruge nogle gode emner at skrive om, og nogle noter til at hjælpe det lidt på vej. :) håber der er nogle som vil hjælpe, har virkeligt brug for det :)
  • Hjælp til projekt opgave om vold?

    Forumindlæg
    Hej (-: Vi har en stor projekt opgave igang, og min gruppe har om vold i natten. Jeg har emnet 'hvad udspringer volden af', men jeg lidt i tvivl om hvad jeg kan skrive om der til? Kan jeg måske skrive om alkohol i denne sammenhæng, stoffer? konflikter eller?
  • differentialkvotient

    Forumindlæg
    Hej Er der en, som kan hjælpe mig med den første. Vi er lige begyndt på emnet, og jeg forstår ikke denne opgave: Bestem x0, så f(x0)=f'(x0), når 1) f(x)=3x-2 2)... Tak på forhånd :)
  • opgave 3 -kraftmoment

    Forumindlæg
    Jeg har vedhæftet den opgave jeg vil spørge om. Det er er opgave 3 som jeg har problemer med fordi det er et helt nyt emne vi er gået igang med. Jeg har overhovedet ikke en ide om hvordan jeg skal finde dets kraftmoment når der er en konstant stigning, så hvis i kan hjælpe så ville det være rigti...
  • hjæælp

    Forumindlæg
    Hej alle JEg er i gang emd en tværfaglig opgave i matematik og samfundsfag, emnet i samfundsfag er identietsdannelse og i matematik x2-tests. Hvis man har lavet nogle pivotabeller, og lavet x2-tovejstests, hvad kan man så tilføje som samfundsfag i denne opgave? Mange hilsner Mie
  • EU's fremtid?

    Forumindlæg
    Jeg har trukket emne til Historie eksamen STX som lyder således - DK & EF/EU/Globalisering. Jeg har valgt at ligge fokus på problemet med udvidelsen af EU. Men er der nogle der har ideer til en evt perspektivering?.
  • Hjælp til perspektivering

    Forumindlæg
    Hej allesammen :) Jeg har 24 timers forberedelse til eksamen i historie. Jeg har fået emnet Danmark under den kolde krig 1945-1949 Er der nogem herinde der har en god ide til, hvad man evt. kan perspektivere til? På forhånd tak Sofie
  • fremstilling af opløsninger

    Forumindlæg
    Hej mennesker! som overskriften siger vil jeg gerne høre om der er nogen som kan forklare fremstilling af opløsninger meget kortfattet. Det er et kemi spørgsmål jeg har fået som er under emnet opløsninger og mængdeberegninger. jeg håber i vil hjælpe :-)
  • fysik eksamen

    Forumindlæg
    Jeg skal op i fysik imorgen, og har lige trukket eletricitet med fokus på den atomariske forståelse af en elektrisk strøm,og ved ikke særlig meget om det emne! Jeg kan komme ind på ladning, strømstyrke, spændningforskel, modstand og elektrisk effekt. Nogen som kan hjælpe?? Så ville jeg blive lyk...
  • Romantikken

    Forumindlæg
    Hej derude:) Jeg skal til den mundtllige danskeksamen i morgen, i b-prøven (den hvor man har trukket emne), og skal op i perioden "romantikken." Jeg ville derfor høre om der var nogen som kunne skrive nogle kendetegn for perioden, da de har vist sig svære at finde på nettet... På fo...
  • Hjælp til SSO!

    Forumindlæg
    Hej er der nogen, som kan hjælpe mig med at finde nogle emner (altså til dét, som min lærer har svaret på, da han skulle lave en problemformulering til mig). Mit emne er Borgerrettighedsbevægelsen i USA. På forhånd tak. Af mig: Hvad jeg finder spændende omkring borgerrettighedsbevægelsen i ...
  • SPANSK EKSAMEN! - LOS JOVENES ESPANOLES

    Forumindlæg
    NOGLE SOM LIGGER INDE MED GODE NOTATER TIL MIT EMNE: LOS JOVENES ESPANOLES ?? Er der også nogle der kan hjælpe med at oversætte dette: "Para qué sirven los sobresalientes?"
  • Kanslerforliget

    Forumindlæg
    Hej jeg sidder og læser omkring kanslerforliget. Under emnet er jeg stødt på to begreber, jeg ikk helt forstår. Håber der er nogen venlige sjæle derude, der ka hjælpe mig igennem (: Begreberne er: Retsprincippet og skønsprincippet
  • Discrimination in DK

    Forumindlæg
    Hej Som titlen siger sig selv har jeg brug for hjælp til emnet. jeg vil vide om i kender nogle gode hjemmesider eller ved noget om discrimination in Dk. jeg vil være meget taknemmlig, hvis nogen hjalp mig. PS. det skal helst være på engelsk.
  • Emnevalg (Forandring og konsekvens

    Forumindlæg
    Hej min ven og jeg skal finde et underemne til et overordnet emne ved navn: "Forandring og konsekvens" Vi har tænkt på at skrive om noget relateret til ungdomskulturer eller samfundskulterer, men vi ved ikke helt hvad vi skal vælge. Vi er åbne for andre ideer hvis i har nogle.
  • ideer til et produkt om demens

    Forumindlæg
    Hej allesammen Vi er tre piger, der snart har projekt uge, og i den forbindelse tænke vi om der var nogle der havde en ide til et produkt vi kunne lave. Vores emne er demens/demente. Håber virkelig i kan hjælpe. På forhånd tak:)
  • Alkohol disposition

    Forumindlæg
    Heei jeg skal lave en disposition til imorgen om alkohol og jeg ved ikke hvad jeg skal skrive overhovedet. Det skal være under emnerne Destillation og gæring.. Hvad kan jeg skrive om det..????? kan ikke finde noget godt om det.. er der nogen der har noget om det..??
  • UORGANISKE REAKTIONSTYPER

    Forumindlæg
    Hejsa. Er der nogen som ved noget som uorganiske reaktionstyper? og er der nogle som evt. har nogle eksempler på dette? Jeg har både et forsøg med fældningsreaktioner og et forsøg med spændingsrækken, som skal kunne relateres til emnet, hvilket jeg har lidt problemer med.. Håber meget på hjælp. ...
  • Reaktionskinetik

    Forumindlæg
    Hej derude. Jeg skal til at i gang med at skrive om emnet reaktionskinetik i fagene matematik og kemi. Jeg vil høre, om der er nogen af jer, som har nogle gode råd til det, noget man måske ikke umiddelbart ville tænke over. På forhånd tak!
  • Temp. og termisk energi (DET HASTER)

    Forumindlæg
    Hjææælp, det haster!! Eksamen imorgen.... XD Jeg skal præsentere emnet Opvarmning og afkæling af vand. Og dermed skal jeg tale om Varmefylde (den speciffik varmekapacitet), energi og effekt. Er der nogen der gider at fortælle om disse? :)