Søgning på: fysik noter b niveau. Resultater: 16401 til 16420 af 119027
  • Hjælp til engelsk

    Forumindlæg
    Hej Jeg er en 18 årig pige, som søger en, som kan hjælpe mig med engelsk. Jeg går i 2g, og har engelsk på B niveau. Jeg håber virkelig, der er en herinde, som kan hjælpe mig.
  • Matematik Aflevering

    Forumindlæg
    Nogen som har lavet en mateamtik aflevering på Handelskole niveau b, fra maj 2003.?? Så vil jeg meget gerne have den sendt... Mange tak.. Hjælper gerne med noget andet til gengæld... Håber nogen vil hjælpe...
  • C- reaktivt protein (CRP)

    Forumindlæg
    hej, er der nogel af jer, der har foretaget CRP- testen (bio. B niveau). ved I hvor jeg kan noget om emnet. eller har I skrevet en rapport om testen?MVHNA
  • Parametermix og Budgettering.

    Forumindlæg
    Hej :b Jeg mangler lidt hjælp til en opgave med parametermix og budgettering. Er der nogen der ved noget om det? Jeg kan ikke rigtigt finde noget om det i VØ bogen Niveau A. Ved i hvilken side det er ?
  • HHX Januar 2005

    Forumindlæg
    Hey...Ville lige høre om der er nogle herinde der har lavet en matematik afl. på B niveau på handelsskolen fra Januar 2005..Har lige et par spørgsmål som jeg søger svar på...På forhånd tak!
  • Fransk fortsætter A opgavesæt

    Forumindlæg
    Hej! Er der nogle der har nogle opgavessæt fra fransk A? Vi skal til at vælge valgfag, og jeg ville gerne se hvordan niveauet ligger i fransk A, i forhold til fransk B! :-)
  • haster......

    Forumindlæg
    Hej alle brugerer her på stp, til delprøven uden hjælpe midler i matematik på B-niveau, hvilket stof kan man risikere at komme op i ? bare en kort opsummering ønskes, på forhånd , tak.
  • Lommeregner

    Forumindlæg
    Hallo:)jeg færdig med mat på b-niveau, og ville derfor gerne af med min lommeregner, TI-84 Plus fra texas instruments, hvus der findes intresserede
  • den lille latinprøve

    Forumindlæg
    er der nogen som ved hvad niveau (A-B-C-D) den lille latinprøve er?? Overvejer lægesekretær og har fællesfag i latin fra sproglig 1. g.. går den an?? :)
  • Tysk eksamen

    Forumindlæg
    Hej alle :) skal til tysk eksamen b-niveau i morgen, og har lige trukket teksteb "Es ist 15 Uhr" af Christa Moog nogle der kender teksten og evt kan hjælpe med den? Mange tak :)
  • Eksamen

    Forumindlæg
    Jeg har kemi på b niveau og kan risikere at trække dette spørgsmål. Forklar om atomer, molekyler og ionforbindelser.. Jeg er lidt i tvivl om hvad der er relavant at fortælle.
  • Skriftlig eksamen

    Forumindlæg
    Hej er der nogle der ved hvad den engelske terminsprøve og den skriftlige eksamen hedder? Altså navnene på opgaverne/stilene?. Gerne både på B og A niveau STX
  • Undervisning!

    Forumindlæg
    Hej Alle! Er der nogen der ved hvor man kan få ekstra tyskundervisning på B-niveau ved siden af gymnasiet?? Det skal være i Københavns område, og ikke alt for dyrt.. Evt. gratis? På forhånd tak!
  • Telt Opgave

    Forumindlæg
    Hej alle sammen. Jeg er igang med en matematik opgave på b niveau, og der er en del af den, der driller lidt. Der ses et billede. Generelt er det alle opgaverne, der voler problemer. Tak for hælpen på forhånd. :)
  • Biologi

    Forumindlæg
    Hej Sidder med forberedelse til biologieksamen b-niveau.. Er der nogen der ved om man skal inddrage forsøg i mundtlig eksamen? For kan ikke få de forsøg vi har lavet ind i det emne jeg har trukket :s
  • tysk-eksamen tidsplan

    Forumindlæg
    Hej :) Hvor længe skal den del til tysk-eksamen på b-niveau, hvor man snakker om den forberedte tekst ca. ta'? Altså teksten, man har haft 24 timer til..
  • Intensivt eksamenskursus?

    Forumindlæg
    Hej! Jeg skal op i mundtlig engelsk på b-niveau, og tænkte det kunne være brugbart med et intensivt eksamens kursus op til eksamen. Er der nogen som kender et godt hold eller skal jeg søge til privatundervisning? Håber I kan hjælpe mig :-)
  • Hvor meget bør et referat være på tysk?

    Forumindlæg
    Hej Jeg skal op til tysk eksamen i morgen, tysk mundtlig på B niveau. og til del 2 den med 24 timers, hvor meget bør man referere? Give et resume? Hvor mange linjer?
  • faglige begreber+fænomener

    Forumindlæg
    Hej alle Jeg ville høre om nogle af jer havde en liste over religionsfaglige begreber og religiøse fænomener? og hvis det er muligt så vil jeg meget gerne i kontakt med en der har været op i religion på B niveau :-)
  • vil man får færdighedsregning opgaver på htx

    Forumindlæg
    vil man får færdighedsregning opgaver på htx, jeg har hørt at på htx(matematik niveau b) at man fokuserer på nogle specielle emner i matematik