Søgning på: analysemodel engelsk. Resultater: 16421 til 16440 af 24761
  • Nelson Mandela

    Forumindlæg
    Hej guys jeg tænkte på, om der er nogle af jer, der har haft om Nelson Mandela til engelsk eksamen, som lige kunne oplade deres stuff om ham, så jeg kan samligne det med mit og måske få lidt inspiration på forhånd tak!
  • Gangs in the USA underemner

    Forumindlæg
    Hej. Jeg har brug for 2 ekstra underemner som jeg skal snakke om til min mundtlig engelsk eksamnen. Jeg har indtil vidre: 1. Why did i pick this subject? 2. The Bloods and Crips. 3.Gangs today 4.Perspectivation
  • Nelson Mandela

    Forumindlæg
    Hej guys jeg tænkte på, om der er nogle af jer, der har haft om Nelson Mandela til engelsk eksamen, som lige kunne uploade deres stuff om ham, så jeg kan samligne det med mit og måske få lidt inspiration. På forhånd tak!
  • Hvordan siger man "den tyske version" på tysk?

    Forumindlæg
    Hej Hvordan siger man "den tyske version" på tysk? Er det "die deutsch version"? Eller er det "die deutsche version"? Har samme spørgsmål med "den engelske version", men går ud fra at det er samme regel Håber i kan hjælpe:)
  • Disposition

    Forumindlæg
    Hej allesammen. Er i gang med min engelsk disposition, og mangler det sidste punkt håber i kan hjælpe, da det haster ;-) Hvad ændrede Martin Luther KIng ? På forhånd tak :-)
  • Hjælp til emne?

    Forumindlæg
    Jeg skal skrive SRO i fagene Historie/Engelsk og vil gerne skrive noget om kvindesyn, men der er et tons af emner inder for det, så jeg tænkte om der var nogle der havde nogle gode emner om kvindesyn ? :)
  • Ved ikke hvad jeg vil !

    Forumindlæg
    Hej folkens :) Jeg er nu 2.g'er , jeg ved helt seriøst ikke hvad jeg vil efter 3.g (min studieretning er: Samfundsfag A, Engelsk A og Matematik B) Har i nogle forslag til hvad jeg kan blive ??
  • Samf eller his til dødsstraf?

    Forumindlæg
    Jeg står i den situation som så mange andre, at vi skal i gang med SRP. Jeg har valgt emnet dødsstraf i USA og har selvfølgelig valgt engelsk. Men nu kommer det svære, skal jeg kombinere det med historie eller samfundsfag b-niveau?
  • INSPIRATION?

    Forumindlæg
    nogle der har den fedeste ide til hvad jeg kan skrive om i SRP? i fagene Dansk og Engelsk jeg vil gerne skrive litterære analyser, men mangler et overordnet emne, et værk og/eller noveller? håber der er nogle kreative hoveder der kan hjælpe :)
  • Enkel sætning - undgå that?

    Forumindlæg
    Hej Hvis man på engelsk skal sige: Budskabet i teksten er, at.... Hedder det så: The message in the story is that... Jeg synes selv det lyder dumt med "is that" Kan man skrive noget andet i stedet?
  • idé til et abstract?

    Forumindlæg
    hej! jeg har fået den fantastiske opgave af min engelsk lærer at skulle skrive et abstract. men har ikke nogen opgave at skrive udfra.. så er der nogen der har nogle idéer til et emne jeg kunne skrive om? med venlig hilsen Anna ! :D
  • an account

    Forumindlæg
    Hej alle sammen jeg skal snart til exsamen og jeg vil gerne øve mig på engelsk exsamen med at skrive an account. Min lærer har ikke fortalt hvordan man skriver et account så hvis i har skrevet en account eller har en opgave med det jeg vil gene have at i deler med mig hvis i har lyst.
  • Hjælp omkring inertimoment

    Forumindlæg
    Hej Jeg har vedlagt "problemet" som en word fil. Teksten som er i filen er på engelsk og er et uddrag fra min lærebog (4 linjer). Er der en venlig sjæl derude, som gider at skære det ud i pap for mig, og fortælle, hvad der egentlig menes med uddraget. Tak på forhånd!
  • Ikke-litterært / non-fiction essay

    Forumindlæg
    Hej SP Er der nogen der ligger inde med "Ikke-litterært essay, Trin for trin vejledning: Engelsk essay - Model til ikke-litterært / non-fiction essay"? Har virkelig brug for den, og det ville være rigtig sødt hvis der var nogen der ville dele den med mig :)
  • Ret en fejl

    Forumindlæg
    Er i fuld gang med at øve til engelsk skriftlig eksame, er der nogen af jer, som kan se fejlen i denne sætning? 1) The Aborigines were treated good by the new governor
  • readers expectations

    Forumindlæg
    Hej! Jeg har trukket mundtlig engelsk og ville lige hører om der er nogle der har ideer til hvad man kan fortælle under emnet Readers' Expectations og evt. hvad der er vigtigt at have med, samt vigtige ord? På forhånd tak!
  • Levn og beretning

    Forumindlæg
    Hej Jeg skal op til AT eksamen her på fredag i fagene engelsk og historie, og har lidt svært ved at forstå levn og beretning. Nogle der kan give nogle eksempler? Jeg skriver om apartheid .
  • Hjemmesider om Grækenland?

    Forumindlæg
    Hej SP'ere Jeg er i gang med at skrive en historieopgave om Kvinden og hendes rolle i det antikke Grækenland, men jeg kan SLET ikke finde så meget om det. Nogen der har nogle hjemmesider? - Det ville være en stor hjælp. Det må selvfølgelig også gerne være på engelsk På forhånd tak :-)
  • Levn og beretning

    Forumindlæg
    Hej Jeg skal op til AT eksamen her på fredag i fagene engelsk og historie, og har lidt svært ved at forstå levn og beretning. Nogle der kan give nogle eksempler? Jeg skriver om apartheid .
  • Tidsånd i England under 1. vk

    Forumindlæg
    Hej alle, Er der nogle der har noter el. lign. omkring tidsånden i England ved beg. af 1. verdenskrig og krigens udvikling? Alt kan bruges, også nogle hurtige, få stikord. - i faget engelsk!