Søgning på: teknikfag eksamen. Resultater: 16421 til 16440 af 34078
-
Hjælp ønskes
ForumindlægEr der nogen, der kan hjælpe med erhvervsøkonomi B. skal snart til eksamen men har problemer med likviditetsbudget. hilsen Andrea -
Datalogi
ForumindlægHej skal op i datalogi på fredag. Har lidt svært ved Java script, er der nogen der har god noter til emenet. Hvordan foregår eksamen...? MVH Malika -
De 10 bud
ForumindlægHej i forbindelse med min AT eksamen har jeg fundet ud at jeg vil inddrage de ti bud. Kan man bruge den hermeneutiske cirkel til at analyse dem? -
Eksamensbesvarelse
ForumindlægHej.Er der ikke nogen af jer, som har været til skriftlig eksamen i fysik i 2005, som vil være søde at lægge deres besvarelse ind på siden. -
Sidste gode råd
ForumindlægHej. Skal til eksamen lige inden for en times tid. Nogle som har nogle gode råd bare smid dem ind her :) Tusind tak :p -
Raketligningen
ForumindlægHvis man udleder raketligningen (eller i det mindste fortæller om hvordan man udleder raketligningen) til AT-eksamen, hvilken metode gør man da brug af? På forhånd tak. -
Bilag - AT
ForumindlægNogen der ved om man må vedlægge bilag til AT-synopsen - altså den man afleverer før eksamen ? -
Hjælp
ForumindlægHej..Nu er det snart eksamens tid, men desværre har jeg et problem. Er der nogen der kan lære mig lidt mere om tysk for jeg har lidt svaghed i den fag.På forhånd tak -
Skal alle problemstillinger læses op?
ForumindlægJeg har lige et hurtigt spørgsmål vedr. AT-eksamen. Skal man i sit oplæg læse alle problemstillingerne op, eller er det ligemeget? -
Den moderne opfattelse af atomet
ForumindlægHej, nogen som ved noget om den moderne opfattelse af atomet? Og hvad kan man sige til et mundtlig eksame om kemiske forbindelser? Mvh. Tobias -
IØ Mundtligt
ForumindlægSkal op i mundtlig IØ og har ikke helt styr på hvordan det foregår. Hvilke emner indeholder eksamen ? Skal jeg læse alle kapitlerne, eller kun de relevante. -
Banekurve og funktioner
Forumindlæghttp://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/vinter05/UD0581V.pdfHvordan løses e) og f). Håber I vil hjælpe!!! -
Analyse af Tepotten
ForumindlægHej :) Jeg er i gang med forberede mig til eksamen. Jeg tænkte, om der ikke var en som havde en analyse af Tepotten? :) Det ville være en stor hjælp! På forhånd tak. - Camila. -
hjælp til hekabe...
ForumindlægJeg skal op til eksamen i oldtidskundskab imorgen.. men kan slet ikke finde rundt i Hekabe... Nogen der evt kan hjælpe? -
das verbotene Zimmer
ForumindlægHej allesammen, jeg sidder med teksten "das verbotene Zimmer" og skal op til eksamen i morgen i den. hvis i har læst om den ville det være en stor hjælp for mig at dele jeres noter. -
HJÆLP MIG PLZZ
ForumindlægHej. Er der nogen herinde som ved hvilke stykke der er vigtigt at læse op fra Hans og Grete til eksamen Tak på forhånd :) -
Rentes regninge ??
Forumindlæghttp://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/1999/9984.pdfOpgave 4.Jeg skal bare vide om man skal bruge rentesregningen i første del? -
Kom med dit bud .. Skriftlig mat A 2009 HTX
ForumindlægNogle som har lyst til at dele deres bud på besvarelserne til mat A skriftlig eksamen 2009 HTX ? -
Fysik: Atomer og stråling
ForumindlægHej alle. Jeg skal til eksamen om få dage, så tænkte på om der var nogle der kunne hjælpe mig med et godt forsøg indenfor både Atomer og Stråling. På forhånd taak:D -
Gode råd til dansk stx mundtlig.
ForumindlægHej. Er der nogen som har været op i dansk mundtlig stx? Vil gerne høre jeres erfaringer med eksamen. Venligts
