Søgning på: analysemodel engelsk. Resultater: 16441 til 16460 af 24761
  • Do-omskrivning

    Forumindlæg
    Jeg skal aflevere engelsk grammatik om do-omskrivninger .. og efter at have læst en masse forklaringer her på siden, forstår jeg det stadig ikke :s .. Er der nogen der tør begive sig ud i at prøve at forklare mig det? På forhånd tak!
  • Hjælp til oversættelse!

    Forumindlæg
    Hej folkens! :-) Det er ikke en så lang sætning der skal oversættes fra dansk til engelsk, men alligevel ville jeg da gerne have den rettet korrekt. Hvis I kan hjælpe mig med det? Det lyder således: Alligevel ønskede hun sommetider at bytte mor med sin bedste veninde. bare et par måneder. Tak på ...
  • HJÆLP MIG!!!

    Forumindlæg
    Hej, jeg skal op i engelsk i morgen og skal tale om at flytte hjemmefra, men jeg har virkelig svært ved at komme på noget at sige, så er der ikke nogen af jer der kan hjælpe mig med vigtige ting man skal huske eller andet?(: Tusind tak på forhånd(:
  • Det haster.....!!!

    Forumindlæg
    Hej allesammen:) Jeg ville godt vide hvordan jeg kan være god til Dansk, Matematik og Engelsk for er dårlig til det for hele tiden 02. Jeg kæmper virkelig for det men kan ikke.. Så ville godt lige høre hvordan jeg kan blive bedre til fagene. Ville være mega glad for hvis der nogen der gad og...
  • International Communication ApS?

    Forumindlæg
    Hej! Jeg har søgt lidt på nettet og faldt over følgende hjemmeside: link: http://www.internationalcommunication.dk/kurser/engelsk.html De udbyder engelsk på forskellige niveauer! Er der nogle her, som går til deres kurser el. ved noget om dem?Hvordan er det?
  • VENNER!

    Forumindlæg
    Hej ..derude pepz.. Jeg skal i samarbejde med min studieretningsprojekt/opgave analysere en tale, en engelsk tale . Er der nogle derude, som sidder inde med en analyse-model man kan følge når det er en tale? retorik osv.. Det haster. Tak på forhånd
  • Hjæælp :(

    Forumindlæg
    Hey alle! Nogen der er god til engelsk? - og måske har lyst til at rette en stil? Den er ikke særlig lang.. Skal snart aflevere den - men vil gerne få den rettet af nogen inden aflevering :-) Håber virkelig nogen vil rette den! Hilsen Wisshnem
  • Samfundsfag

    Forumindlæg
    Hej med jer! Hvis man skriver i Samfundsfag B og Engelsk A om homoseksuelle, hvilke metoder kan man så bruge mht. samfundsfag? Og kan jeg bruge en bestemt teori eller model ? Emnet er Homoseksuelles Stilling i USA.
  • Rettelse af eksamens stil på B Nivo ( Eng )

    Forumindlæg
    Jeg har netop været oppe til Engelsk eksamen B på HF. Jeg er dog MEGET bange for at være dumpet, derfor ville jeg bede en af jer til at rette min stil og give en ca. karakter.
  • Psykologiske teorier om parforhol

    Forumindlæg
    Jeg laver SRP i engelsk og psykologi, og jeg skal lave en diskussion om hvordan forskellige ubevidste mekanismer kan påvirke parforholdet, og jeg skal kort inddrage Jurg Willis og hans kolusionsteori.. Hvorfor nogen andre teorier kan man inddrage? :) Please hjælp...
  • Lincoln i Danmark?

    Forumindlæg
    Hej Jeg sidder og forbereder mig til engelsk eksamen på tirsdag. Som i nok ved, så skal man referere til noget dansk, og jeg snakker om Abraham Lincoln, så hvordan kan jeg få noget dansk over det emne? :-) På forhånd tak!
  • Tips til argumentative essay

    Forumindlæg
    Hej SP Jeg er igang med at skrive et argumentative essay og håber I har nogle tips og vigtige noter man skal bruge for at få de gode karakter i engelsk skriftlig. Håber I kan hjælpe da jeg vil sætte stor pris på det. På forhånd tak!
  • Hjælper gerne med afsætningsopgaver

    Forumindlæg
    Hej Alle Jeg tilbyder gerne hjælp til afsætningsopgaver på A Niveau som man får på HHX, da jeg selv bliver færdig på HHX til sommer:) samt engelsk og måske også matematik som man får på første og andet år på hhx
  • Forklaring: grammatikfejl

    Forumindlæg
    Hvordan forklarer man fejlen i nedenstående sætning? Altså hvilke ordtyper er der uoverensstemmelse i mellem? "Vi skal snakke lidt om angående om vejens forløb" (Som f.eks. når man forklarer på engelsk, at der ikke må være præposition før en that-sætning.) På forhånd tak!
  • Spørgsmål!!

    Forumindlæg
    Nogen søde mennesker kan fortælle mig at hvordan forgår 10 klasse terminsprøve? Altså jeg skal op i engelsk på tirsdag og ville meget gerne vide hvordan det er. Er det ligesom 9 klasse prøve eller anderleds?
  • Disposition

    Forumindlæg
    Hej jeg skal lave en "prøve" disposition i engelsk, og mit hovedeemne er "The Sixties" men mangler inspiration til hvad mit "personal topic" skal være. Håber nogle kan hjælpe Mvh. Camilla Hansen Veile
  • Terminsprøve i morgen!

    Forumindlæg
    Hey alle sammen!. Har en terminsprøve i engelsk i morgen og ville spørge om følgende: Er der noget/noget særligt jeg kan/skal øve mig på? Hvad kan man f.eks. (udover en jobansøgning) komme ud for at skrive om i fristilen? Tak på forhånd og godt nytår!
  • Engelsksproget fysioterapiuddannelse

    Forumindlæg
    Hej Hej ! Jeg søger en engelsksproget fysioterapiuddannelse til min kæreste, som ikke taler dansk, og vi har ikke selv haft held med at finde den Ved I om der findes sådan en her i landet? Hvis I kender til andre lignende uddannelser på engelsk, vil jeg meget gerne høre om dem. På forhånd tak for...
  • Oversættelse af mundheld

    Forumindlæg
    Vil gerne høre, hvordan det danske mundheld "som far, så søn" oversættes fra dansk til engelsk. Tak for hjælpen :)
  • Hvad betyder det

    Forumindlæg
    "Lad f : I → R være en C2-funktion...." Hvad betyder Ck? Er det en klasse, der skal forstås som, at funktionen f er kontinuert differentiabel af k-te orden? Hvad hedder dette på engelsk?