Søgning på: kemi eksamen 2010 stx a. Resultater: 16441 til 16460 af 176544
-
FSA Fysik Eksamen Dispossitioner
ForumindlægHej SP :) jeg skal op til fysik her på torsdag, og jeg har lavet nogle dispossitioner.. Men jeg kunne godt tænke mig nogle flere, til inspiration, så vis der er nogle der har nogle, vil i så ikke sige til, for jeg er lidt i tvivl om hvad det er for nogle forsøg jeg kan lave og fortælle om Emnerne... -
Eksamen stress og sygemelding
ForumindlægHej jeg vil spørge om man kan sygemelde sig pga. stress, det er ikke normal stress, jeg har aldrig prøvet det før. Har fået lidt ondt i hjertet, virkelig ondt i hoved(hovedpine), og har kastet op,. Skal op imorgen eftermiddag -
Eksamen 1994 med hjælpemidler - DL
ForumindlægHej. Håber der nogen der kan hjælpe her, opgaven lyder: Differentialligningen d^2y/dx^2=-2y Har to løsninger, hvis grafen indeholder punktet O(0,0), og som begge har størsteværdien 5. Bestem en forskrift for hver af de to løsninger. Gør rede for, at arealet af det skraverede område er 10kvar... -
Mundtlig engelsk eksamen
ForumindlægHej, Min præsentation af det emne jeg har valgt skal vare 5 minutter, men må det gerne komme op på 6 minutter? Jeg kan nemlig ikke cutte det ned... Men stopper de en når præsentationen er nået op på de 5 minutter? Og tror I karakteren falder, pga. den er længere? -
Overgangen fra barn til voksen EKSAMEN
Forumindlæghej alle sammen! jeg har lige trukket emnet "overgangen fra barn til voksen", kender i nogen gode tekter der omhandler den slagt???? eller digt, sange og så videre.... de må også gerne (behøves ikke) omhandle noget omkring dem selv! altså hvordan de har det og hvordan de udvikler sig! d... -
Mundtlig Fysik C eksamen
ForumindlægKære SP, jeg har ligenu 24 timers forberedelse og har trukker "energi og vind" De underemner jeg kommer ind på, er energiformer, energiomdannelse, elektriske apparaters energiforbrug, vindens effekt og vindmøllens nyttevirkning. Problemet er bare, at jeg skal snakke i ca. 12 minutter m... -
forsøg til naturfaglig eksamen
Forumindlæghej vi er 2 piger der skal op i naturfags eksmane i juni. vi har trukket udledning af stoffer og har valgt tøjproduktion men vi mangler et sidste forsøg og vi er blank for ideer. vi har allerede et forsøg hvor vi lægger en ny trøje i vand for at se hvor mange kemikalier og farvestoffer der bive... -
1. semester eksamen på socialrådgiveruddannelsen.
ForumindlægHalløjsa! Er der nogen der kan oplyse mig om, hvor mange eksamener man skal til på 1. semester af socialrådgiveruddannelsen? Jeg har hørt lidt forskelligt, nogle siger at vi både skal op i vores gruppeeksamen og jura, men det mener jeg ikke at vi har fået fortalt af vores jura-undervisere. -
Fransk eksamens-læsning tilbydes
ForumindlægHej Kom du op i fransk til studentereksamen og har brug for intensive private fransk-sessions med erfaren underviser, så er du velkommen til at kontakte mig. Undervisningen foregår i Hellerup. Sincèrement Thomas -
Old, skal til eksamen i morgen.
ForumindlægHej vil høre om der lige er nogen der kan hjælpe mig med at få sat det sidste på plads. Har to spørgsmål til Apologien (sokrates forsvarstale)1) Sokraes benytter den sokratiske/dialektiske metode, men hvad går det ud på og hvilket formål tjener det.2) Er der en bestemt grund til at han indrager H... -
mundtlig mat-eksamen??
Forumindlæghej..jeg skal snart op i matematik og er ikke helt sikker på hvordan det foregår...skal man bare bevise en formel...eller...på forhånd tak :-) -
Engelsk eksamen mundtlig
ForumindlægPERSPEKTIVERING!! Mangler en uddybning af dette. Præcis HVAD perspektiverer man til? -
Freddie Freeloader - Musik eksamen
ForumindlægHej alle sammen,! Kunne godt tænke mig at få lidt hjælp, til hvad i synes jeg skal komme ind på med nummeret: Miles Davis - Freddie Freeloader Hvordan skal jeg gribbe det hele an, er meget i tvivl! Mvh. Mikkel -
Dansk mundtlig eksamen - Novelle
ForumindlægHvad er de typiske kendetegn for Naja Marie Aidt noveller? -
Engelsk mundtlig eksamen
ForumindlægHej alle. Jeg skal op til engelsk mundtlig på B niveau. Som I nok ved trækker man en ukendt tekst og har 1 times forberedelse. Man skal derefter perspektivere til en tekst fra pensum. Det jeg har gjort er at skrive lidt til enhver tekst vi har læst i klassen så jeg har mine perspektiveringstekste... -
Spansk mundtlig eksamen
ForumindlægHej allesammen, Er der nogen derude der skal op i spansk mundtlig og har fundet en god metode til at læse op på? Hvis der er vil jeg meget gerne høre hvad i/du gør? -
Samtale til engelsk b eksamen
ForumindlægEr det bedst selv at have styr på tiden, eller lade eksaminator afgøre hvornår samtalen skal startes? Når jeg når er ved samtalen, hvad vil denne da handle om? Skal jeg stadig have mere perspektiverende at sige, eller er det bare noget uddybende og præciserende analyse, eksaminatoren vil gå efter... -
figur biologi eksamen
ForumindlægHej alle. Jeg skal forklare hvordan rygning kan virke afstressende ved hjælp af den her figur: http://www.biologitiltiden.dk/bogensfigurer/pdf/85.pdf Jeg forstår bare intet af figuren. Nogen der kan forklare mig den? -
HASTER Historie eksamen imorgen
ForumindlægHej, jeg sidder i mine 24-timers forberedelse med emnet "DK i verden, udenrigspolitik, EU og globalisering". Jeg er heeeelt lost, for det er jo mange ting man skal ha' styr på her, så jeg tænkte om i havde nogle råd til nogle problemstillinger? Tak på forhånd -
DANSK EKSAMEN HJÆLP :D
ForumindlægHey alle sammen. Jeg sidder her idag og ser det hele igennem igen og øver.. Hvor efter jeg tænker over.. På min Disposition har jeg skrevet "Indentitet, Et Kort resume, Analyse og fortolkning, Perspektivering, og min egen mening. Neden under har jeg så skriver "Analyse- og fortolkning...
