Søgning på: matematik aflevering golf. Resultater: 16441 til 16460 af 39512
-
Avisartikel
ForumindlægJeg sidder og skriver en avisartikel til dansk aflevering. Jeg kom pludselig i tvivl om: Må man skrive hvad folk tænker, eller føler, i en avisartikel? -
Kernefysik - HJÆLP til opgave
ForumindlægJeg har fået opgaven (der er vedhæftet) stillet i en aflevering, jeg kan dog ikke finde ud af den. Nogle der kan finde ud af den? Mvh. -
God til dansk grammatik? :)
ForumindlægHej! En af jer skønne mennesker, som har tid samt lyst til at læse min aflevering igennem for grammatiske fejl? :) -
TYSK HJÆLP
ForumindlægSkal aflevere min sidste tyskaflevering, så vil rigtig gerne have rettet alle de dumme fejl. Er der PLEASE en der er god til tysk der kan hjælpe? Har vedhæftet afleveringen :-) -
Opgave hjælp - Haster
ForumindlægNogen som vil hjælpe med mig denne aflevering - det er den vigtigeste i dette år, så er meget vigtigt. Link: http://peecee.dk/?id=23003 På forhånd tak. -
Grammatik i oversættelse
ForumindlægHej, er der nogen, der kunne kigge det her igennem for mig? Det er ikke en del af en aflevering, men noget jeg har oversat frivilligt, da jeg er meget nervøs for min nærtforestående eksamen. -
Hvad sker der når man blander Mg(s) med Mg^2+(aq)?
ForumindlægEr i gang med en aflevering, og jeg skal sige hvad jeg forventer vil ske. Da det er samme stof, så sker der vel ingen reaktion? eller..? -
hvad er størrelsen for aJ (energi)
ForumindlægJeg er i gang med at lave fysik aflevering og ville høre hvor stor aJ er i forbindelse med excitation af atomer? -
Biologi expert søges
ForumindlægJeg søger en biologi expert, der har lyst og tid til at kigge en aflevering igennem jeg har lavet! -
Skriv 1000 ord om et emne der er oppe idag
ForumindlægNogle der har et godt forslag til hvad jeg kan skrive om? Det skal helst være en nyhed eller noget som er oppe i tiden idag.. Det er til en engelsk aflevering og den skal kunne fylde 1000 ord. -
Ret og hjælp
Forumindlæghar prøvet igen med min aflevering er der nogle der vil hjælpe mig med at rette de fejl der måtte være?? http://peecee.dk/?id=35209 -
Molins model
Forumindlægnogen der kan redegøre molins model for mig har været syg så har lidt et problem ved ikke have fået det forklaret :( hjælp! Den skal indgå i min aflevering :( -
HASTER - BRØKER
ForumindlægHej allesammen. Jeg har en aflevering for til imorgen, men er stødt på et problem. Er der nogle af jer som kan hjælpe mig med opg 5.3. Jeg har vedhæftet et billede -
Grammatik problemer !!!
ForumindlægHej alle Jeg har en aflevering for som jeg lii ha en til at se på ? Vil gerne have den blive lidt god nemlig :D Det er kun 10 linjer ? :D Tak på forhånd -
Im eller In
ForumindlægHej jeg har en tysk aflevering, jeg kan ikke helt finde ud af, om det er im eller in i denne sætning: Der Präsident regirt in/im Deutschland. -
Haster rettelse pls
ForumindlægHej allesammen, håber virkelig, at nogle kan rette min aflevering :D pls http://peecee.dk/upload/view/190058 -
SRP i fagene Kemi A og biologi B
ForumindlægHar nogen lavet SRP med fagene Kemi A og Biologi B, og som gerne vil dele deres aflevering med mig? hvis ja, så send gerne til denne mail: [email protected] -
Irans konflikter med omverdenen
Forumindlæghar en samfundsfags aflevering, hvor jeg skal komme ind på Irans politik i forhold til omverdenen, altså hvordan de håndterer krige, for overemnet er Irans konflikter med omverdenen -
Bestem forskriften for y = ax + b
ForumindlægHej Alle! Jeg har en aflevering for denne opgave er i blandt: "Bestem forskriften y = ax + b for denne funktion" Er der nogen der kan hjælpe? -
Haster..
ForumindlægHej , ville lige høre om der ikke er en som gider læse min engelsk aflevering igennem, og rette hvis der er nogle grammatiske fejl ? ..
