Søgning på: kemi b. Resultater: 16461 til 16480 af 96568
-
Bestem forholdet mellem arealer
ForumindlægHej, Er der nogen der akn hjælpe med vedhæftede opgave b? -
Hjælp til matematikopgave!
ForumindlægEr der nogen, der kan fortælle mig med hvordan jeg skal løse opgave b: -
hjælp bedes.
ForumindlægEr det rigtigt Y er 4 gange x Y=4.x b er 3 gange a -1 B=3.a-1 b er det halve af a - 3 B=a-3/2 Tak på forhånd. -
Eksponentiel funktion
ForumindlægHej. Er der nogle der ved hvordan man løser opgave b i denne opgave? Tak på forhånd:-) -
Fysik?
ForumindlægHvilke emner er det, man kan ske at komme op i til folkeskolens afgangsprøve i niende i fysik/kemi? -
pKs
ForumindlægHej .. Jeg har glemt min kemi bog på skolen, og skal bruge pKs værdien for NH3 Synes ikke jeg kan finde den på nettet. Er der nogen som kan slå det op for mig? -
HJÆÆÆÆLP
ForumindlægHej nogle herinde der er gode til kemi, det er på c niveau. Det handler om mængdeberegninger, reaktionsskemaer, navngivning af alkaner og andre organiske forbindelser? -
Lektiehjælp
ForumindlægEr der nogen der ved hvor man kan få gratis lektiehjælp i kemi. Eneste betingelse er at det ligger i København.mvh MahmoudTak... -
...???...
ForumindlægHejsaEr der nogle af jer derude, som har nogle gode noter til kemi på mellemniveau...???... På forhånd takHilsen Line -
Notater
ForumindlægHejsa Er der nogle af jer derude, som har nogle gode eksamens noter til kemi på mellemniveau???... På forhånd tak Hilsen Christina -
NO's oxidationstal
ForumindlægHej kemi-genierSidder lige og afstemmer en redoxreaktion og kan ikke beregne NO's OT. Er det bare 0?Hilsen Mette -
typeord for skriftlig matematik A på HTX
ForumindlægHej. Hvor kan jeg finde typeord for matemtaik A HTX? Jeg ser at de findes for kemi bioteknologi osv.. men ikke for matematik? -
0,1,2 orden?
ForumindlægHej. Hvorfor er det man skal finde 0, 1 eller ordens reaktion i kemi? er det for at finde ud af hvilken formel man skal bruge for at finde hastigheden? Hislen Line. -
Demonstrationsforsøg
ForumindlægHej allesammen!Nogen der har et forslag til et sjovt demonstrationsforsøg i kemi? Det med natrium i vand er udelukket; ikke flere "børn" på første række med huller i tøjet :) -
kalorimeterligningen
ForumindlægHejJeg går i 3.g og jeg skal formulere kalorimeterligningen i en rapport til kemi-mellemniveau. Er der nogen der kan hjælpe, har ikke min 1.g fysikbog? -
Isolering af carbondioxid ved vådskrubber
ForumindlægHej Jeg sidder og koger lidt over spørgsmål 5e) fra et (STX) kemi-sæt fra 2012... Er der en eller anden, der kan hjælpe? -
Testosteron og androstendion
ForumindlægHej Jeg sidder og er i gang med min SRP i kemi og idræt. Jeg skal fortælle hvordan testosteron dannes ud fra androstendion. Nogle der kan hjælpe? :) -
Carbonatomets bindingsforhold
ForumindlægJeg fik til opgave at snakke om carbonatomets bindingsforhold, men kemi er ikke mit fag. Nogen der kan hjælpe -
hjælp tl en kemiopg.
ForumindlægHej er der nogen der vil hjælpe med opg 3d og 3e i eksamenhæftet i kemi fra 2004. Da jeg ikke rigtig kan se hvad jeg skal gøre. -
Notater
ForumindlægHej...Er der nogle som har notater fra folkeskolen liggende, jeg kende en som vil få gavn af dem...Der søges specialt 1)Matematik2)Fysik3)Kemi
