Søgning på: fysik disposition 9 klasse. Resultater: 16481 til 16500 af 52678
  • Engelsk Eksamen-help plz.

    Forumindlæg
    Hey Folkens, jeg skriver til alle dem som gider hjælpe mig til min engelsk disposition. Jeg har emnet om Rettigheder (Rights) og mit underemne er Frihed (Freedom) Det som jeg godt vil have hjælp til er: om der er nogen der har nogle ideer til hvad jeg kan have som mine problemstillinger. mange 10...
  • Rumfang at et omdrejningslegeme

    Forumindlæg
    Hej Jeg skal gøre rede for formlen for en omdrejningslegeme i min mundtlige disposition. (Vedhæftet) Jeg skal lave bevis i det spørgsmål også, så regner ikke med at ville bevise den for omdrejningslegemet. Men hvordan kan jeg gøre rede for formlen?
  • Dansk synopsis - Sagprosa

    Forumindlæg
    Hej (: Jeg sidder og er gået i stå med min dansk synopsis til eksamen. Jeg har trukket 9;Sagprosa9; og har derefter valgt en artikel angående Muhammed Tegningerne. Vi har fået udleveret en 9;opskrift9; på hvordan vi skal bygge vores synopsis op... men der er noget jeg er i tvivl om....
  • hundegalskab

    Forumindlæg
    Jeg skal have AT i dansk og historie og har tænkt mig at skrive om Pateurs vaccine mod hundegalskab. Er der nogen som har en god ide til hvordan jeg kan opbygge min disposition, så dansk og biologi indgår på en god måde?
  • Integralregning

    Forumindlæg
    Hej. Jeg er igang med at skrive dispositioner til min mundtlig eksamen i mat B. Jeg sidder fast i én af opgaverne, og specielt fremgangsmåden til beviset. Jeg har vedhæftet filen. Håber i kan hjælpe.
  • Mundtlig eksamen

    Forumindlæg
    hey. ville hører om hvordan i forberder jer til mundtlig eksamen HHX 3. år.? dertil også hvordan de vil sætte en disposition op og om i har lavet noter til samtlige ting i bogen? ps. er der ikke et sted man kan downloade samtlige modeller med forklaringer??
  • Engelsk essay

    Forumindlæg
    Hey. Jeg er lige blevet færdig med min disposition til mit engelsk analytisk essay. Jeg er dog meget meget i tvivl om, hvordan jeg skal starte min introduktion. Er der nogen som har erfaring med det? Hvordan starter man en intr?
  • differentialkvotient

    Forumindlæg
    Hej med jer!! Jeg sidder og laver dispositioner til min mundtlige fremlæggelse i matematik B, men er pludselig blevet i tvivl om følgende.. Jeg ved ikke helt, hvordan man skal "koble" differentialkvotient sammen med optimering :s ?? Håber i gider at hjælpe
  • Opbygning af N2, O2 og CO2

    Forumindlæg
    Jeg sidder og slåsser med nogle kemi dispositioner til kemi C eksamen, og har svært ved at forklare noget om N2, O2 og CO29;s opbygning - nogle ideer?
  • Biologi-eksamen (C)

    Forumindlæg
    Er der nogle der kan svare mig på hvorfor og hvordan man kan nå at forberede 26 forskellige dispositioner, som hver skal bygge en fremlæggelse op på ca. 20 minutter ? Det er et umuligt projekt... Må der godt være så mange emner .. Forstår det ikk :(
  • hjælp til redegørelse!

    Forumindlæg
    Hej!! jeg har aldrig før lavet en redegørelse af en tekst. nogen der kan prøve at hjælpe mig med det, eller lave en lille disposition denne tekst som jeg skal redegøre. http://www.information.dk/478987 Tak på forhånd
  • Velkommen til det nye år!

    Forumindlæg
    Hej allesammen! Jeg tænkte på om der er nogen der kunne hjælpe i tysk. I slutningen af januar skal jeg op til terminsprøverne og derfor skal jeg aflevere en disposition i den kommende uge. Jeg er dog helt blank på hvad mit emne kunne være... Håber der er nogle venlige mennesker der kunne hjæl...
  • Solsystemet

    Forumindlæg
    Hej. Jeg har brug for lidt hjælp til min disposition af solsystemet. Jeg er ikke sikker på hvad det er jeg helt præcist skal vælge at snakke om, så hvis nogen har forslag, må de endelig skrive. Ps: jeg har på nuværende tidspunkt valgt- Dannelsen,opbygning og tyngdekraften.
  • Hjælp til valg af underemne

    Forumindlæg
    Hej, jeg sidder og skal i gang med min disposition til min mundtlige eksamine i tysk. Jeg har trukket Freizeit, men jeg kan ikke komme på nogle gode underemner! Nogle som kan hjælpe mig med nogle forskellige forslag? På forhånd tak :)
  • Mundtlig eksamensspørgsmål om at udlede en differentialkvotient

    Forumindlæg
    Hej studieportalen, Jeg sidder i min eksamenforberedelse til mundlig matematik B, og laver dispositioner til alle 11 spørgsmål. Der er så, som en del af et differentialregning spørgsmål, en sætning der lyder sådan her: "Udled differentialkvotienten for ax + b og x2". Hvad menes der ...
  • Mundtlig Dansk!

    Forumindlæg
    Hej studieportalen, Jeg har trukket ungdomslivet og jeg er næsten fædig med min disposition, men jeg magler simplethen noget at perspektivere til?. Jeg valgte filmen "Hold om mig". Det må helst være en tekst, men det er også okay hvis det er en artikel. Tak på forhånd
  • Statistik

    Forumindlæg
    Hej alle. Jeg skal op til eksamen i matematik mundtlig og er derfor i gang med at forberede dispositioner. Jeg forstår ikke helt dette eksamensspørgsmål, da jeg ikke ved hvilke begreber og metoder der hentydes til... Vil I hjælpe mig lidt i gang med eventuelt en forklaring eller et godt link. :-)...
  • Hjælp .. Er på bare bund

    Forumindlæg
    Hej. Er der nogle der kan hjælpe mig med at komme i gang med min opgave. Er på bare bund.. Opgaveformuering lyder således: Skriv et essay om gys og monstre, hvor du inddrager mindst to tekster/film fra forløbet. Hjæælp til en mindmap/disposition.
  • MAT A MUNDTLIG SPG

    Forumindlæg
    Hej jeg skal op til mudtlig MAT A her om lidt, og skal til at lave dispositioner til de spg vi har fået udleveret. Er der en venlig sjæl der kunne dele deres noter eller sende besvarelse af spørgesmålene? Jeg har vedhæftet de spg der er :)
  • Vektorfunktioner

    Forumindlæg
    Hej alle Jeg er igang med at lave dispositioner til Mat A eksamen. Og jeg er gået lidt fast når det kommer til Vektorfunktioner. Specielt hvordan jeg skal kunne redegør de 2 første linjer. Jeg regner med bevise tangentlinjebestemmelse