Søgning på: kemi b. Resultater: 16481 til 16500 af 96568
-
kemirapport?
Forumindlæger der ikk en der har lavet forsøget "Reaktionen mellem thiosulfationer og iodmolekyler" øvelse 11 i kemi 1, der kan hjælpe mig med opg 6? -
Polært
ForumindlægHej derude. Jeg sidder nu med et spørgsmål til min næste kemi aflevering, som er blevet vedhæftet til denne tråd. Nogle der kan hjælpe? tobias -
Kemiprøve i morgen!
ForumindlægVi skal i morgen have en kemiprøve med henblik på afsnittet Organisk kemi og Struktur og egenskaber. Hvad tror i jeg kunne risikere at komme op i? -
hjælp til phosphat i vand og vaske pulver
Forumindlæger der nogen der har lavet en rapport i kemi øvelser 2/3 øvelse 28 phosphat i vand.?? jeg vil meget gerne se en rapport og få lidt hjælp hvis det er muligt -
notater..?
ForumindlægHey! ville lige spørge om der er nogen som har gode (repetitions-) notater til 2g's kemi A-niveau ... :) -
Halogenforbindelser
ForumindlægHej.. er der nogle der ved, hvor jeg kan finde noget teori omkring halogenforbindelser. Har en smule i min kemi-bog, men synes ikke det er uddybende nok.. -
Grænseværdi/ppm
ForumindlægHej...Sidder og læser til kemi eksamen...Had er grænseværdi mmålt i ppm???????Og hvad står ppm for?Det er i forbindelse med chlorholdige opløsningsmidler... -
Hvordan fungerer brintbilen?
ForumindlægJeg er ved at læse til mundtlig eksamen i fysik/kemi, og jeg undrer mig over, hvordan brintbilen fungerer? -
Fysik noter af byggematerialer
ForumindlægNogen der har en opgave som jeg på få instiration af? Jeg søger fysik/kemi noter at byggematerialer og forsøg om emnet på forhånd tak -
Bestemme bindingsforholdene i det periodiske system?
ForumindlægHej alle sammen. Jeg skal til kemi eksamen om lidt. og kunne godt bruge lidt hjælp til dette. Kan du ud fra det periodiske system bestemme bindingsforholdene i følgende eksempler: KCl, Na2SO4, H2O, CH4 og CH3OH -
Køb af Labatorieudstyr
ForumindlægHej.Er der nogle som kender nogle hjemmesider hvor man kan købe kemi- og labatorieudstyr. De skal helst være på dansk. -
Noter
ForumindlægHej. Er der nogle der har nogle noter om kroppen generelt? Om fordøjelsessystem, sanser, osv. Kemi også. Om syrer og baser f.ek.s :) -
Hydrogen eksamens forsøg
ForumindlægNogle der har nogle forslag til 3 forsøg angående hydrogen? til en 9 klasses fysik kemi eksamen :) -
pH-værdi Hexan
ForumindlægHvad er Hexans pH-værdi? Google er ikke min ven, ej heller Kemi. Håber nogen kan hjælpe :) -
reaktionsligning!
ForumindlægEr der en de rkan hjælpe mig med at skrive En reaktionsligning for reaktion mellem cyclohexen og brom? håber på meget hjælp da jeg er meget dårlig til kemi. -
puffersystem
Forumindlæger der nogen der ude der har lavet den rapport der hedder puffersystemer, øvelse 7 i kemi øvelse bogen??? hjæææælpppp kan ikke lave den -
Galvanisering/forzinkning
ForumindlægSidder og laver min fremlæggelse til fysik/kemi, og jeg har virkelig brug for hjælp. Jeg mangler reaktionsligningen til Galvanisering. Nogle der kender til den? -
Omregningen fra mol/liter til g/100mL
ForumindlægJeg sidder her og knokler med en kemi aflevering og er stød på et problem..Jeg skal omregne et resultat fra mol/liter til g/100mL..Hvordan gør jeg lettest dette? -
Diazotering og kobling
ForumindlægSidder og laver SSO i kemi... Er blevet i tvivl om hvad endelig en diazotering og en kobling er...Nogle der kan hjæpe...??På forhånd tak... -
Vejledende sæt 2 maj 2007
ForumindlægHej. Jeg sidder med det vejledende sæt 2 i kemi A og kan ikke finde ud af det.. Er der tilfældigvis nogle der har lavet det? - Henriette
