Søgning på: afsætning eksamen. Resultater: 16501 til 16520 af 35145
-
Historie opgave om indusrialisering 18-1900 tallet
ForumindlægHej, jeq har brug for hjælp til min historieopgave 2.g ,, Min problemformulering ser sådan ud : 1) Redegør for industrialisering i Danmark i 1800-tallet 2) Analyser arbejdsforholdene under industrialisering 3) Diskuter de positive og negative sider ved industriarbejde, Mange tak på forhånd :) -
Hurtigt spørgsmål
Forumindlægjeg sidder med en opgave hvor WordMat (CAS - Infinites. - Differentier) benyttes og jeg skal indtaste variabel, men jeg har prøvet lidt forskelligt. det resultere i at den siger fejl. Hvilken variabel skal indtaste ? er det et bogstav, et tal -
notater til alle tiders geografi?
ForumindlægNogen der har det? ville jeg med glæde se på dem. :-) -
Odysseen 11.sang
ForumindlægHey.. Skal op i oldtidskunskab inden alt for længe, og tænkte på, om der var nogen som lå inde med notater til 11.sang i Homers Odysse? Selv det mindste ville være en hjælp. På forhånd tak. -
AT - empiri
ForumindlægHej, er det "lovligt" og ændre i problemformuleringen og så hive noget nyt materiale/empiri ind, selvom man ikke har oplyst det i sin synopsis? Hvad hvis man bare tog det nye empiri/materiale med til censor og lærer i form af papirform og de så fik det udleveret? Ville det... -
Evaluering af årskarakter - unfair karaktergivning
ForumindlægHej derude Jeg er i den situation, at jeg har fået mine årskarakter for 3.G, hvor jeg har fået 4 i skriftlig virkomhedsøkonomi. Det er tilstrækkelig karakter, men ikke taget i betragtning af, hvilke skriftlige kompetencer jeg inden for faget. ALLE mine skriftlige afleveringer har lagt på 10 o... -
En lille tur af Helle Helle
ForumindlægEr der nogle som har haft om novellen " en lille tur " af helle helle? eller har læst, og kan hjælpe mig? Hvis du har så please , har brug for din hjælp. Jeg skriver til personen via indbakke, for det en del ting som jeg skal have styr på. -
Hvornår får man -3?
ForumindlægHej allesammen. Som mange af jer 3.g'ere er jeg også i gang med eksamener. Derfor er jeg selvfølgelig lidt bange for at dumpe, men hvad kræver det egentligt for at få -3 i skriftlige eksamener? Tak på forhånd :) -
Die schlaufe
ForumindlægNogen der har arbejdet med Die schlaufe??? Teksten stammer fra HANS PETER RICTER: DAMALS WAR ES FRIEDRICH. -
Es ist 15 uhr, Christa Moog
Forumindlæghej allesammen jeg har her i da trukket teksten es ist 15 uhr af Christa moog og ville spørger om der var en af jer som havde en oversættelse på dansk af den evt. en analyse. håber i kan hjælpe :) hilsen Anna -
Længden af en stående bølge
ForumindlægL=n(λ/2) n=1,2,3... Jeg forstår formelen til en grad, men jeg forstår ikke hvad er n, hvorfor det kan starte med at være 1? -
Fortæl om jeres studie
ForumindlægHej Til d af jer, som studerer på en videregående uddannelse i Odense: Har i tid og lyst til at fortælle og reklamere lidt for jeres studie? Jeg overvejer at droppe ud og søge noget andet end d. 5. juli. Jeg har overvejet at søge ind på Matematik, men er stadig usikker.. På forhånd tak! -
BUDSKAB
ForumindlægHvordan finder man budskabet i en tekst? -
Læse Jura i udlandet?
ForumindlægG'dag folkens, har lige et par spørgsmål ang. Jurastudiet. Sagen er den, at jeg har tænkt mig at læse Jura her til sommer på Århus Universitet. Jeg ved, at det er muligt at studere et enkelt år, eller semester udenlands. Men mit spørgsmål er således, om det er muligt at studere et år/semeste... -
Antal eksamener efter 2.g (ny ordning)
ForumindlægJeg er snart færdig med 2.g og er helt vild efter at vide, om der nogen der mon ved, hvor mange eksamener man SKAL have haft efter 2.g? Har hørt både 2 og 3 eksamener?! M -
Udførlige noter Romerriget?
ForumindlægHej alle! Er der nogen der ligger inde med nogle så udførlige notater at jeg slipper for at læse op på emnet. Har selv bogen Romerriget af Knud Helles, men hvis noterne dækker fra start til slut, er det ligemeget hvilken det er fra. Det skal siges, jeg kender intet til Romerriget!:/ Please email ... -
1g terminsprøve mat, opgaver!
Forumindlægvidste ikke lige hvordan jeg skulle formulere en kort sigende overskrift.. det jeg mener er: kan man finde 1 g's årsprøver i matematik A niveau, så jeg kan øve mig.. har fundet til afslutningsprøven, men det er dog for ambitiøst at kaste sig ud i vektor, diffenrential etc. når man ikke har p... -
Fravær - hvornår indsender skolen det?
ForumindlægHej, Skulle bare lige spørge om det er korrekt, at man i praksis kan pjække fra d. 30 marts da skolen skal have indsendt elevernes fravær til undervisningsministeriet i starten af april... Hvis man så ikke har fået nogle advarsler kan man faktisk så godt som begynde sin læseferie nu. Nice.... (hv... -
Appelformer og agumentation
ForumindlægJeg har en opgave, hvor jeg skal fortælle, hvilke (hvis nogen) appelformer der bliver brugt i følgende to citater: ”Imod den romerske kirke, sådan du værdigedes at advare om, rejser sig løgnelærere, som indfører fortabelsessekter og pådrager sig en hurtig dom. Deres tunger er ild, et h... -
Rettelse! af opgave? - 9. klasse!
ForumindlægHej alle sammen! Jeg er omsider, efter adskillelige timers arbejde, blevet færdig med min problemløsningssæt, så ville høre om der ikke var en venlig sjæl, der gad at se den igennem for fejl? Det er meget vigtigt! Håber nogle vil hjælpe. På forhånd mnage tak! Alkymisten!
