Søgning på: analysemodel engelsk. Resultater: 16501 til 16520 af 24761
  • Overemnet rejser

    Forumindlæg
    Hey. Jeg har netop fået min 2.g's AT årsprøve, hvor overemnet er "Rejser". Fagene engelsk og historie skal indgå. Er der nogle der har nogen ideer til hvilke emner ville være ideale? Det ville være kæmpe hjælp!
  • Gun violence - virginia tech university

    Forumindlæg
    er der nogle som skulle lægge inde med overstående oplæg, det som de vil sige til eksamen i mundtlig engelsk, skal nemlig op i dette emne, omkring virginia massakren, så tænkte på om der var nogle der havden en disposition, eller oplæg til hvad de sagde til eksamen, som jeg evt kan få? På forh...
  • Hjælp til en sætning

    Forumindlæg
    Hejsa! Jeg skal skrive et essay og vil på engelsk gerne skrive: "Han lever i sin egen verden" - Skal man bare oversætte det som det står på dansk, eller har de en anden eller bedre måde at sige det på? :-)
  • SRP- Emne????? Hjælp

    Forumindlæg
    Jeg skal til at skrive srp, nogen som har gode ider? Jeg har : Matematik A, Historie A, Dansk A, Spansk A, Engelsk B, Samfundsfag B, Fysik B, Kemi B. Det skal være Matematik, også et andet fag. På forhånd tak.
  • Radioen

    Forumindlæg
    Hej er der nogen der kan fortælle mig hvad en radio er og hvordan den fungere? Med tekniske ord men også sådan at en som mig kan forstå det, for jeg fatter ikke en meter af hvad de engelske hjemmesider siger og jeg syntes ikke det er særligt godt forklaret på nogle af de danske hjemmesider jeg h...
  • Videnskabelige gennembrud og teknologiske landvindinger 1851-1914

    Forumindlæg
    okay vi er kommet til AT 6 hvor vi har om "Videnskabelige gennembrud og teknologiske landvindinger 1851-1914" og jeg har tænkt mig at skrive i samfundsfag og Engelsk. så ville høre om der var nogle dejlige nemmesker der havde nogle Emner jeg kunne tage op?
  • Trump speech analysis

    Forumindlæg
    Hey folkens, jeg har brug for hjælp til at skrive en konklusion på min engelsk analyse opgave der handler om Trumps tale. I må meget gerne rette den og tjekke om den opfylder opgavens krav, kan nemlig ikke selv se mine fejl. Tak på forhånd.
  • Det haster utroligt meget..

    Forumindlæg
    Hei jeg skal lave min engelsk synopsis til mundtlig eksam og jeg har trukket emnet om sport ville bare spørger om nogen kan give nogen eksempler at hvordan man opbygger en synopsis??
  • Dumpning

    Forumindlæg
    Hej.. Jeg har naturvidenskablig studieretning, og jeg har dumpet i kemi og engelsk... og jeg afslutter desværre begge fag i år.. Hvis jeg nu ikke kommer op til eksamen i de to fag... Kan jeg så tage nogle aftenkursus'er så jeg dække dem (Jeg går i 2g nu)
  • Can the traditional knowledge of Australia’s indigenous communities keep pace with climate change?

    Forumindlæg
    Hej alle sammen jeg sidder med denne opgave i engelsk, om klima og de indfødte i australien.. men kna slet ikke komme videre, er kørt helt ned. opgaven er vedhæftet, hvis en venelig sjæl, har lavet en lignene opgave eller en analyse af denne naturvidenskblig artikel, så ville det være en stor hj...
  • MUSIC CENSORSHIP!

    Forumindlæg
    Hej kære læser! Tænkte på om i havde noget om " mucis censorship" evt. tekster, links eller lign. som i kan sende mig? - Det ska bruges til eksamen! + self på engelsk! Tak på forhånd, og fortsat en go' dag!
  • Lektiehjælp tilbydes

    Forumindlæg
    Hej, Jeg tilbyder online lektiehjælp i matematik A, fysik A, kemi B og engelsk B. Jeg har fået 12 til samtlige eksamener - undtagen fysik hvor det blev til et 10-tal. Jeg er 19 år gammel. Skriv i indbakken hvis interesseret :)
  • Formulering

    Forumindlæg
    Goddag Studieportalen Hvordan siger man på engelsk; ''Gro op'' Altså ment med planter, der gror op. Altså ikke ''grow up'', da man forbinder det med mennesker. På forhånd tak
  • Hvad sker der med eksamensopgaver?

    Forumindlæg
    De opgaver man afleverer til den skriftlig eksamen, i f.eks. dansk eller engelsk eller nogen af de andre skriftlig eksamener, bliver de gemt eller bliver de destruere, efter de er blevet rette. Har altid tænke over det og nu vil jeg gerne vide det. tak på forhånd vis nogen kan svar mig.
  • HASTER!

    Forumindlæg
    Hej folkens, jeg skal oplæse en historie som jeg har skrevet. Jeg er MEGET dårlig til engelsk, så kan I måske rette teksten, jeg kan nemlig ikke se mine fejl, og jeg vil heller ikke lyde fejlagtigt foran hele klassen. Det vil være en stor hjlæp
  • Aflevering af bøger i gym?

    Forumindlæg
    Hejsa, jeg har en stak bøger som jeg ikke ved om jeg skal aflevere eller ej. Læreren har ikke sagt noget omkring det, så jeg har kun afleveret mine afslutningsfag. Ved i om man skal aflevere Mat AB1, og Context i engelsk, hvis i har dise bøger? Er det kun 1.g eller også 2.g?
  • START

    Forumindlæg
    Hej. Nogen der har nogle forslag til hvordan man kan starte samtalen, når man er til engelsk eksamen. altså i dansk starter man med at sige, jeg har trukket det og det og det handler om bla bla bla . Håber i forstår hvad jeg mener På forhånd tak :)
  • Corona spørgsmål

    Forumindlæg
    Hej Er igang med en mundtlig engelsk opgave, hvor jeg skal lave outline osv. Har valgt overmnet: global issues og underemnet: Corona Vil gerne høre om nogen herude har nogle ideer til spørgsmål jeg kan tage op? Mvh Nikolai
  • amish

    Forumindlæg
    hej alle:) jeg skal op til eksamen (9. klasse) i engelsk. jeg skal op i the amish people, og søger viden om det. nogen der har lavet en stil om amish heller har et link :) på forhånd taak PLEASEEEEEE HJÆLPP
  • Romeo & Juliet

    Forumindlæg
    Hej alle Jeg frygter at trække Romeo & Juliet. Ikke kun pga. det gamle engelsk det er skrevet i, men også hvordan man analyserer Romeo & Juliet. Hvordan analyserer man Romeo & Juliet? Er det sproget, temaet eller noget andet man skal lægge vægt på?