Søgning på: dansk reportage. Resultater: 16521 til 16540 af 41162
-
Hurtig oversættelse
ForumindlægHej er der nogle der kan oversætte dette for mig: Por qué no te callas fra spansk til dansk .. Tak for hjælpen :) -
Semantisk skema
ForumindlægHej. Jeg skal til op til dansk terminsprøve imorgen, og jeg tænkte på om man godt må lave et semantisk skema i f.eks. den littære artikel eller kronik? /tak på forhånd -
Analyse af reklamefilm
ForumindlægHej! Jeg er igang med en dansk aflevering, hvor jeg skal analysere en reklamefilm. Er der nogen der ligger inde med nogle gode fif? (: Hilsen Anne -
Proppen i Østersøen
ForumindlægEr der nogle der kan forklare mig lidt om proppen i Østersøen under den kolde krig? Hvad menes der med, at USA ville sætte proppen i de danske stræder? Tak på forhånd! -
Eksamensoplæg
ForumindlægHej. Jeg tænkte på om der er et sted på nettet, hvor man kan få fat i gamle eksamensoplæg, mere specifikt oplæget for dansk i maj 2004. -
oversættelse
Forumindlægjeg leder efter et dansk udtryk for "monthly finance charges". Kan I hjælpe mig? -
200 ord
ForumindlægNogen, som kan hjælpe mig med at se en kort tekst på 200 ord igennem for gramatiske fejl? Jeg har også skrevet den på dansk, hvis det skulle være en hjælp (: -
Fribytter af Tom Kristensen
ForumindlægEr der nogle der ligger inde med en analyse af dette digt, eller i det hele taget bare nogle guldkorn? ´Vi skal gennemgå det i dansk om nogle dage og er ret blank -
Notat til Lene Espersen
ForumindlægNogen der kan hjælpe mig med at begynde, hvorfor en fortsat dansk indsats i Afghanistan er godt? Er lidt på bar bund :/ -
Ansøgning - Engelsk
Forumindlægjeg skal skrive en ansøgning på engelsk!!Hvordan vurderer man sine sprogkundskaber.På dansk er det jo fx:1) Kendskab til2) Forhandlingsniveau3) FlydendeHvad er det på engelsk?? -
En ekstra tjek
ForumindlægNogen som har tid til at se min dansk novelle igennem en ekstra gang? Skriv hvis i ville så sender jeg den :) -
Meninger!!!!!!!!
ForumindlægHej, hvad tænker danskerne når de tænker om tyskland og tyskerne..?? Jeg vil gerne høre jeres meninger om dette. Det kunne da være sjovt nok at se hvad I synes om tyskerne..På forhånd tak -
terminsprøve
Forumindlæghej alle sammen, jeg skal til terminsprøve i morgen i dansk, og er mega nervøs! - er der nogen der ved hvordan jeg kan bekæmpe den? -
Sko
ForumindlægEr der nogen, der har noget liggende om, hvad sko har betydet for os mennesker i tidens løb???Det er lige meget om det er på dansk eller engelsk...Takker :o) -
Karinz - sammensatte ord på tysk
ForumindlægEr der en regel for, hvornår der skal være et "s" i sammensatte ord på tysk, og hvornår der ikke skal - det er i hvert fald ikke ligesom på dansk. -
LATIN
ForumindlægHe...Er der nogen der kan hjælpe mig???Er der nogen der ved om der findes en online latin-dansk ordbog?På forhånd tak for hjælpen... -
Polterabend
ForumindlægHej!Jeg skal snart til eksamne i dansk, og vi opgiver polterabend, men hvilke genre er den i? Jeg har det selv til noget med realistisk/psykologisk novelle, men er ikke helt sikker -
Rettelse og kommentar?
Forumindlæghej er der en der ude som vil se på min dansk stil som jeg skal aflevere idag hilsen Martin`s Søster :D -
AT- Rejser
ForumindlægHej allesammen :) Er der en der kan give nogle ideer til, hvad man kan skrive om i dette At-forløb. Emenet er rejser. og fagkombination skal være Dansk/samfundsfag. TAK ! -
AT metoder og materiale?
ForumindlægHej med jer. Jeg forstår simpelthen ikke den måde man skal bruge metoder og materiale på i en AT synopsis/opgave??? Hvis jeg har dansk og historie, hvad så? God aften :)
