Søgning på: italiensk eksamen. Resultater: 16541 til 16560 af 34347
  • Salt

    Forumindlæg
    Hej folkens! :-) Jeg har en eksame i naturvidenskab imorgen om salt. Er der nogle ting der er relevant at vide indenfor emnet salt? :-)
  • SALT (NaCl)

    Forumindlæg
    Hej folkens! :-) Jeg har en eksame i naturvidenskab imorgen om salt. Er der nogle ting der er relevant at vide indenfor emnet salt? :-)
  • NaCl

    Forumindlæg
    Hej folkens! :-) Jeg har en eksame i naturvidenskab imorgen om salt. Er der nogle ting der er relevant at vide indenfor emnet salt? :-)
  • NaCl

    Forumindlæg
    Hej folkens! :-) Jeg har en eksame i naturvidenskab imorgen om salt. Er der nogle ting der er relevant at vide indenfor emnet salt? :-)
  • Who, by Fay Weldon

    Forumindlæg
    Hej.. Er der nogen der har opgave eller noter til novellen Who? som er skrevet af Fay Weldon.. Jeg ku godt bruge noget til inspiration, til eksamen imorgen:/
  • Bjerrumdiagram??

    Forumindlæg
    Hej igen.... Hvordan kan man finde ud af, hvilke former azelainsyre findes på ved pH 5. eksempelvis hvis man sidder til eksamen?? :/ dokument vedhæftet
  • AKUT HJÆLP Samfundsfag A aflevering

    Forumindlæg
    Skal lave Delopgave C: uddannelse og konkurrenceevne, er der nogen som har den, jeg er helt lost. Det er fra Eksamen 30 Maj 2012
  • Søren Kanne af Steen Steensen Blicher

    Forumindlæg
    Heeeej. Er der ikke nogle der ligger inde med en analyse af Søren Kanne føler mig lidt lost i den.. Og skal til eksamen i den.. Håber der er nogle der vil hjæpe mig :) Vh Ida Nielsen
  • Eksistentialismen

    Forumindlæg
    Er der nogle der har arbejdet med eksistentalismen? Og hvilke punkter stillede i op til eksamen? Lidt noget jeg går og overvejer at arbejde med :)
  • Har trukker folkeeventyr i dansk, nogle ideer?

    Forumindlæg
    Jeg har trukket folkeeventyr i dansk, nogle ideer hvordan jeg laver min danske eksamen? Hvor lang tig skal den vare og så videre
  • 3-methyl 1-butanol

    Forumindlæg
    Hej jeg vil bare lige høre om det er rigtig at formlen for 3-methyl 1-butanol er: C5H12O - og i så fald hvad er det så hvis ikke det er det? TAK:) ps. det er til eksamen, så hjælp:)
  • hjælp til HF-aflevering

    Forumindlæg
    Hjælp venligst med opgave 3 i følgende HF-eksamensopgave. http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/1997/hf97_aae.pdfPå forhånd tak!
  • Søger teksten The umbrella

    Forumindlæg
    Er der nogen som har teksten The umbrella, for den tekst jeg har fået til min eksamen som jeg skal op, i morgen er ganske enkelt ulæseligt .....
  • Korrektur læsning

    Forumindlæg
    Hej. Er ved at skrive min engelsk eksamens synopsis og mangler nu bare at læse korrektur. Én der gider at læse korrektur på den? :)
  • stil

    Forumindlæg
    nogen der ligger inde med en eksamens opgave fra 2003 der hedder "Enfortælling om et barn"??? Please hjælp
  • Læseprøve!

    Forumindlæg
    Så er eksamen i retskrivning og læseprøve overstået. Hvad synes i om de forskellige prøver? er jeg den eneste der syntes, at læseprøven var utrolig svær og indviklet?
  • hej alle sammen! det haster!

    Forumindlæg
    Jeg skal til NV-eksamen i morgen, og jeg har en rapport om frugtbatterier. Nogle der har en ide om hvad lærerne kunne finde på at spørge om ? :)
  • Genrer og spalter

    Forumindlæg
    Hej, da jeg skal til eksamen i dansk stil i morgen, vil jeg lige høre om man egentlig skriver kommentar, debatindlæg og essay i spalter? :-)
  • glemte sidetal

    Forumindlæg
    Hej. Jeg glemte at skrive sidetal på til min eksamen i dansk. Der står bare side 1 af 3 på dem alle. Er det alvorligt??
  • Nedtur - Kim Fupz

    Forumindlæg
    Hej, jeg har valgt novellen Nedtur til min dansk eksamen, men jeg kan ikke finde på noget at perspektivere. Kan i hjælpe mig??