Søgning på: SSO - Større skriftlig opgave. Resultater: 16581 til 16600 af 156873
-
Til superstudenterne - fremtidsplaner?
ForumindlægSom det fremgår af en tidligere debat så er utroligt mange herinde stræbere og/eller inteligente hvilket resultere i snit på et pænt stykke over 10 for en del af jer.Jeg tænkte bare på hvad i ville bruge jeres snit til?Vil i på Harvard?Læse medicin ved AU eller Københavns?Matematik?Humanistisk???... -
Ioniserende stråling
ForumindlægHej. Jeg ved ikke hvordan jeg løser denne opgave. nogen kan hjælpe? Grænseværdien for effekttætheden (intensiteten) for elektromagnetisk stråling fra en FM-radio er 10 W/m^2 (jf. http://www.teleindu.dk/wp-content/uploads/2019/09/Maalerapport-Ramb%C3%B8ll-2019.pdf ). En given FM-radio udsende... -
nogle der kan hjælpe mig med disse sidste opgaver jeg ikke kan finde ud af?
ForumindlægTermitreaktionen (reaktion II) er en exotherm reaktion, der bl.a. giver frit jern som produkt. Da temperaturen under reaktionen bliver meget h.j, smeltes jernet, og termitreaktionen bruges derfor bl.a. til at reparere samlinger i jernbaneskinner. Fe2O3(s) + 2 Al(s) Al2O3(s) + 2 Fe(s) For processe... -
NEED HELP! har virkelig brug for der er nogen der retter min opgave!
ForumindlægHar lavet 2 dele. I føreste del skulle jeg beskrive et billede. Anden del skulle jeg give min mening på om hvad jeg foretrak mest- at bo på landet eller at bo i byen- Herunder er de to dele. -
Please en der kan hjælpe med opgave 4 i diskussion har vedhæftet billed
Forumindlægen der kan hjælpe?? -
Hej, jeg har svært med ét spørgsmål til min store opgave i geografi. HJÆLP
ForumindlægSpørgsmålet er: Hvilken form for teknologi bruger man på kloden nu, for at skaffe føde? PLEASE HJÆLP Tak på forhånd -
hjælp til opgaver i kap. 7 niveau b kureer og lundgren bogen
Forumindlæg7.5, 7.7, 7.11, 7.13. -
Nogle som kan hjælpe kan virkelige ik forstå opgaven
ForumindlægNogle som kan hjælpe -
Nogle der kan hjælpe mig med at få rettet en engelsk opgave??:)
ForumindlægNogle som har tid til at rette en engelsk opave??:D -
Historie opgave; Det religiøse højres indflydelse på det amerikanske samfund i 1980
ForumindlægHej. Jeg har valgt at skrive om det Religiøse Højres indflydelse på det amerikanske samfund i 1980. Jeg har efterhånden udarbejdet 4 forskellige problemformuleringer,men ingen af dem har været gode nok. Derfor beder jeg om hjælp, til at formulerer en problemformulering. Den nyeste jeg har skrevet... -
Opgave doping(anabolske sterioder) idræt c og biologi a
ForumindlægHej. Jeg er igang med AT og skal aflevere meget snart, så ville hører om der var nogle der lå inde med noget omkring doping(anabolske sterioder) i AT-sammenhæng, sådan at jeg lige kunne få de sidste point i skabet? :) Hilsen Malene -
Elskede peole vil ikke hjælpe mig med at rette min lille opgave?
Forumindlæg- Rettelse - "Give karakter" - Bedøm mig gerne. -
NOGEN DER LÆGGER UD MED EN OVERSÆTTELSE TIL TYSK A SKR. OPGAVE 27 MAJ?
ForumindlægHJÆLP har smidt mit eksamssæt væk, og ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre. -
Hjælp til opgave i Naturgeografi (STX - B niveau) omkring "Fysisk planlægning i Hovedstadsområdet"
ForumindlægSøger hjælpelærer fra hovedstadsområdet i Naturgeografi B på gymnasie niveau, er der nogen der kender nogen? Vi snakker ca. 2 timers hjælp. -
Fældningsreaktion, Aurum 1, opgave 3.8, natriumphosphat og jern(II)sulfat
ForumindlægJeg har to vandige blandinger af henholdsvis natriumphosphat og jern(II)sulfat. a) Ioner i blandingen er: Na+(aq), PO43-(aq), Fe2+(aq) og SO42-(aq) b) Bundfaldet er: Fe3(PO4)2 (s) (jern(II)phosphat) c) Tilskuerioner er: Na+(aq) og SO42-(aq) og så spørgsmål d, "Opskriv et reaktionssk... -
Nogle dygtige der kan skrive noget af min opgave mod betaling
ForumindlægJeg er igang med en virksomhedsanalyse. Og jeg kunne godt bruge noget hjælp. Den skal indeholde 80.000 anslag men har skrevet en del selv, er bare SÅ dårlig til at få det til at fylde og så udarbejde intern og eksterne forhold. Hjææælp!!! Jeg betaler selvfølgelig -
Delprøve 2 B-niveau 2013 STX(paper opgaven, altså A delen)
ForumindlægHej allesammen :) Jeg mangler Delprøve 2 B-niveau 2013 STX(paper opgaven, altså A delen). Det ville være fantastisk, hvis nogen herinde har den og vil dele den med os andre. Hvis der er nogle der ikke har den, men ved hvad den handler om, altså hvilke emner der er, må de meget gerne dele med os ... -
Dårlig SRP?
ForumindlægHejsa derude. Jeg synes ikke min srp endte så godt, men jeg var også meget syg den sidste uge vi havde tilbage til at skrive i. Dog synes jeg alligevel den er god, men samtidig ikke. Er jeg på spanden? For vil virkelig gerne redde den til den mundtlige forsvar, men kan jeg det? Og hvordan? Tak ... -
aflevering som skal afleveres i morgen
Forumindlæghej er der ikke nogle som vil hjælp med et spørgsmål til en opgave som antistoffer på dette link kan i se opgave som er nummer 5 og hedder antistoffer http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/sommer07/syge07/2007-6-2.pdf Mange tak for hjælpen -
Lærer = censor?
ForumindlægOk, det ermåske et meget mærkeligt spørgsmål, men...Hvis man er lærer, er man så også automatisk censor?
