Søgning på: spansk eksamen mundtlig. Resultater: 16581 til 16600 af 44012
  • Hjælp til analyse af The Drover’s De Facto

    Forumindlæg
    Jeg skal til mundtlig eksamen i morgen og har trukket teksten “ The Drover’s De Facto “ 1986 af Anne Gambling .. jeg har 24 timer og har brug for hjælp til noget analyse. Er der nogle der har noter eller selv har siddet med denne tekst som opgave? Det ville være en stor hjælp..
  • Dumpet kemieksamen

    Forumindlæg
    Hej Har lige fundet ud af, at jeg dumpede min skriftlig kemi eksamen med 00. Fik 4 i både mundlig og skriftlig årskarakter, men vil det så stadig sige jeg dumpede faget? Er nemlig lidt forvirret omkring det Tak på forhånd
  • En meget hurtig hjælp søges !

    Forumindlæg
    jeg har ikke særlig lang tid til at finde ud af noget om Root and Wings men jeg aner faktisk ikke hvad det er. er der nogle som kan forklare mig hvad det er så jeg har noget at gå efter. jeg skal bruge det til en mundlig engelsk eksamen.
  • Det gyldne snit (TREKANT)

    Forumindlæg
    Hej alle, jeg har fået dette spørgsmål, som jeg ikke kan finde ud af til den mundtlige eksamen i mat på B: Konstruer det gyldne snit ud fra en retvinklet trekant og bevis at dette netop har forholdet √5+1/2. Nogle der kan hjælpe?
  • Differentialligninger

    Forumindlæg
    Hej SP! Jeg har svært ved at forstå nedenstående. Hvad skal jeg sige til den mundtlige eksamen? Det ville være dejligt hvis det kunne forklares med detaljer, så jeg forstår det :) Du skal specielt gøre rede for sammenhængen mellem regneforskrift og differentialligning. Tak på forhånd
  • Tekst om forelskelse og forførelse?

    Forumindlæg
    Hej, Jeg skal snart op til dansk mundtlig eksamen. Jeg har trukket fordybelsesområdet "forelskelse og forførelse" og skal derfor til at vælge en tekst (helst et digt) der omhandler det. Har i nogle gode idéer eller forslag? Det skal være skrevet i romantismen (1800-1830)
  • Eksamenshjælp --- SOS

    Forumindlæg
    Hej kære brugere!!! Har brug for enten en privatlærer, eller en der vil give mig noget intensiv hjælp i min 24 timers forberedelsestid til tysk mundtlig eksamen på A-niveau! Det skal foregå den 10. juni fra kl. 12.30 Selvfølgelig mod betaling!
  • Guldkorns noter til Thorkild Bjørnvigs novelle sten

    Forumindlæg
    Hej alle hjælpsomme mennesker. Jeg skal op i dansk i både skriftlig og mundtlig eksame. Det er således at jeg mangler nogle noter at gå ud fra i Thorkild Bjørnvigs novelle "Sten".. Jeg kan bruge alt fornuftigt materiale:) tak på forhånd !
  • Bøjning af tillægsord på tysk

    Forumindlæg
    Hej alle (: Jeg har trukket mundtlig tysk til min 9. klasses eksamen, og jeg er nu gået i gang med min redegørelse - er der nogle, der kan fortælle mig en nem og enkelt måde af bøje tillægsord på tysk? :D På forhånd tak :) - Sara
  • Hjælp til novellen "Ulven og fårene" af Martin Andersen Nexø!

    Forumindlæg
    Hej folkens. Jeg skal op til mundtlig eksame i dansk og har trukket emnet det moderne gennembrud. Jeg har valgt teksten "Ulven og fårene", men er i tvivl om jeg har forstået pointen i den? Hvis i kender novellen, og ved hvad pointen er, må i gerne skrive det, ville være en stor hjælp!
  • H.C Andersen

    Forumindlæg
    Hej. Jeg sidder og er ved at læse op til dansk mundtlig eksamen, og er blevet i tvivl om hvorvidt H.C. Andersen var forfatter i romantikken eller romantismen? Håber der er en der kan give svar. På forhånd tak :)
  • Trigonometri ?

    Forumindlæg
    Hej jeg har lidt svært ved at definere nogle ting, som jeg skal bruge til min mundtlige eksamen. Redegør for definitionen af cosinus og sinus til en vinkel. Bevis for sinusrelationerne og dens anvendelse. Bevis for cosinusrelationerne og dens anvendelse. Håber der er nogen der kan hjælpe
  • Tilnærmelsesvis lineær funktion

    Forumindlæg
    Hej. Jeg er ved at forberede mig til mundtlig matematik eksamen og eftersom jeg ikke er særlig god til det har jeg dette spørgsmål: En tilnærmelsesvis lineær funktion, er det ikke det samme som en stykkevis lineær funktion? Du må meget gerne have et eksempel ..
  • Hvad er; Aksiomatiske deduktive system??

    Forumindlæg
    Hej derude :) Jeg skal snart til mundtligt matematik eksamen og et af vores eksamensspørgsmål lyder således; Redegør for det Aksiomatiske deduktive system... Nogle der evt. kan forklare hvad dette er/går ud på? På forhånd, tak for hjælpen :)
  • Jeg vil have et hurtigt svar på min sp.

    Forumindlæg
    Heeeeeeeeeej har lige et hurtigt spørgsmål, der vedrør mundtlig dansk skuller vi til eksamen kunne det perioder vi har haft om i løbet af år, eller er det bare aller der perioder ind dor dansk litteraturhistorier?? venter på jeres svar og tak på forhånd
  • Perspektivering til Nattergalen, Historien om en moder eller Danmark, mit fædreland

    Forumindlæg
    Hej! Jeg har trukket H.C Andersen til den mundtlige eksamen, og mine perspektiveringsområder er Nattergalen, Historien om en moder og Danmark, mit fædreland. Budskabs-/motivmæssigt har i nogle forslag til eventyr af H.C Andersen, der kunne perspektiveres til (gerne flere af) ovenstående? ...
  • rettelse at engelsk tekst

    Forumindlæg
    hej derude! Jeg har lige lavet min engelskopgave færdig til den mundtlige eksamen, nogen som evt. ville rette mine fejl, hvis jeg har nogen? hvis ja, må i meget gerne skrive jeres email, så jeg kan sende den til jer. mange tak.
  • HJÆLP TAK! (: (JESPER WUNG_SUNG)

    Forumindlæg
    jeg skal have lidt hjælp til hans novelle "Sidste dag" jeg skal analysere den, hvad skal jeg have med i analyseringen. og hvad kan give mig et 12 tal.:b - jeg skal til mundtlig eksamen imorgen, så vil meget meget gerne få lidt hjælp. Tak på forhånd.:)
  • Hjælp til analyse og fortolkning

    Forumindlæg
    Hej. Jeg har virkelig brug for hjælp. Jeg kan ikke rigtig komme igang. Jeg skal analyser og fortolke denne her tale: Chicken Tikka Masala Speech. Det er til mundtlig eksamen engelsk på B-niveau. Jeg vil blive rigtig glad hvis der var nogle der ville hjælpe mig igang.
  • Redegørelse for emneopgave

    Forumindlæg
    Jeg sidder og skal forberede en mundtlig eksamen på c niveau. Hvis jeg skal redegøre noget fra indholdet i min emneopgave, skal jeg så bare forklare hvad jeg har skrevet? Eller er der nogen bestemte ting man skal have med for at redegøre for emneopgaven.. Hvad har I evt. gjort?