Søgning på: analysemodel engelsk. Resultater: 16601 til 16620 af 24761
  • HJÆLP! AT!!

    Forumindlæg
    Hej allesammen! Jeg har valgt at beskætige mig med suffragette-bevægelsen i AT (historie og engelsk), men jeg sidder og bøvler med at finde et diskussions spørgsmål. Er der nogle der evt. kan komme med idéer?
  • Vurdering af min skriftlige eksamen

    Forumindlæg
    Hej, Jeg har lige været op til hf engelsk b skriftlig og mega spændt. Jeg tænkte om der måske var nogen venlige sjæl der havde lyst til at læse den og give mig en kommentar? På forhånd tak! Vh. Jeneepan
  • Total stresseeeeeeeet (AT)

    Forumindlæg
    AT eksamen Hej søde dejlige mennesker. Jeg har en engelsk tekst som jeg skal have analyseret, og skal finde en metode jeg kan bruge men ved ikke hvilken. Er der en venlig sjæl som vil hjælpe mig!!!???? Teksten er virkelig ikke særlig lang!!!
  • Samspil mellem NG og ENG!!! HJÆÆÆLLLP!!

    Forumindlæg
    Halløjsa :) Jeg skal skriver hvorfor har jeg valgt fagene ENGELSK og NATURGEOGRAFI og kan ikke rigtig komme på noget udover at i NG så er det naturen og måske menneskets samspil??? Help please! TAK :-)
  • Svar på skriftlige eksamener 2014

    Forumindlæg
    Hej ville hører om nogen af jer ved hvornår man får svar på de skriftlige eksmaner for juni prøver 2014? Jeg går selv på VUC lyngby og har været oppe i engelsk og dansk skriftlig.
  • APARTHEID

    Forumindlæg
    Hej derude, Har søgt en del på, hvordan Apartheid sluttede, men har ikke rigtig fundet svar. Jeg tror nok at den sluttede da Nelson Mandela blev president i 1994, men er ikke sikker... Skal op i mundtlig engelsk for dem der er nyserrig. :) Bedste hilsner Josef
  • HJÆÆÆLP- RETTELSE AF EN DISPOSITION

    Forumindlæg
    Hej allesammen Jeg skal op til til den engelske mundtlige eksamen i morgen. Jeg har skrevet en disposition om Nelson Mandela, men jeg ved ikke helt, hvis jeg har nogle grammatikfejl. Jeg vil være meget taknemmelig, hvis nogen vil kigge den igennem og rette den for mig. Tak på forhånd
  • mundligt prøve

    Forumindlæg
    HEJ Jeg læst mine engelske noter igennem, og ved ikke rigtig hvad jeg ellers skal gøre for at føle mig godt forberedt. Nogen der ved hvordan jeg kan forberede mig så jeg føler mig godt tilpas. Tak på forhånd
  • Hjælp til eksamens forberedelse!!!

    Forumindlæg
    Hej jeg har trukket denne artikel: http://usatoday30.usatoday.com/news/world/iraq/2005-02-28-cover-iraq-injuries_x.htm, som jeg skal analyserer og fortolke, mit problem er bare at jeg ikke forstår teksten ordenlig, så hvis der er en der er god til engelsk, som kort kunne fortælle hvad den går ud ...
  • A Dry White Season analyse

    Forumindlæg
    Hej, jeg er i gang med at skulle lave en "prøve eksamen" i engelsk hvor jeg skal snakke om denne bog. jeg vil derfor høre om der er en af jer som muligvis har en gammel opgave af den eller lign tak på forhånd. ps. budskabet kun ville også være fint
  • Nelson Mandelas sammenhæng til slaveri

    Forumindlæg
    Hej Jeg skal op i mundtlig engelsk den 11. juni og min emne er slaveri. Min engelsklærer har sagt at det ville være en god idé hvis jeg sagde lidt om Nelson Mandela, men jeg forstår ikke helt hvad han har med slaveri at gøre. Er der nogle der har en forklaring ville det være fantastisk :)
  • Nelson Mandela

    Forumindlæg
    Jeg håber virkelig I kan hjælpe mig da jeg skal til engelsk eksamen i morgen.. Jeg spørger derfor, hvorfor var det helt præcist Nelson Mandela kom i fængsel? Håber virkelig I kan hjælpe mig, har rigtig meget brug for det!! :-)
  • 24 timers eksamen - analyse af tale

    Forumindlæg
    Er der ikke en venlig sjæl, der har nogle engelsk analyse noter til denne her tale: "The Forgotten Million" af Jeremy Hunt. Al hjælp værdsættes https://www.gov.uk/government/speeches/the-forgotten-million
  • feminist crticism??

    Forumindlæg
    Hej derude. Er der nogle der kan forklare mig hvad feminist crticism er (i engelsk)? Er det noget med kvinders rettigheder eller??? Skal vide det da det høre ind under et af vores emner til mundtlig eksamen (Love). Håber der er en der kan hjælpe og forklare mig det.
  • Bedømmelse af skriftlig eksamen

    Forumindlæg
    Hej Jeg har fået en meget værre karakter i engelsk end forventet, og ville høre, om jeg kunne sende min opgave til én herinde, som så muligvis kunne bedømme min opgave. Jeg overvejer stærkt at indsende en klage. Mvh
  • Formal charge for at finde bedste lewis dot structure

    Forumindlæg
    Hej jeg har fundet noget på engelsk der hedder formal charge. Det bruges når man skal finde den bedste lewis dot structure (eller prikformel på dansk). Jeg kan dog ikke finde ud af hvad formal charge kaldes på dansk, er der nogen der ved det?
  • Arrange Marriage EKSAMEN HJÆLP!!!!

    Forumindlæg
    Hey jeg har om india i engelsk eksamen, jeg har valgt mit under emne: arrange marriage. Men jeg kan ikke finde noget om konsekvenser for familien, der "forære" deres barn væk eller dem der modtager :D Ville blive glad for noget hjælp. På forhånd tak
  • Maksimum/minimum for f(x,y)

    Forumindlæg
    Spørgsmålet (se vedhæftet fil) er dog på engelsk, da jeg lærer fra en amerikansk bog. Med mine bedste hilsner, Jeg glemte at spørge: Er den parameterisering jeg har valgt for f(x,y) god og solid nok?
  • Ideer til SRP med kemi?

    Forumindlæg
    Goddavs allesammen. Jeg har følgende studieretning: Mat A, Fys B, Kem B Har overvejet at kombinere kemi med et humanistisk fag såsom historie, dansk eller engelsk. Nogle gode bud? Mange tak på forhånd og god dag.
  • Stadium reporter søges!!

    Forumindlæg
    - Er du vild med fodbold? - Er du god til engelsk? - Ønsker du at tjene penge på at tage til stadions og se fodbold? Så er dette måske det perfekt fritidsjob for dig! Se annoncen her: http://www.fritidsjob.dk/annoncer/31234/stadium-reporter Er du interesseret, så send en mail til Country Mana...