Søgning på: matematik fp9 maj 2017. Resultater: 16601 til 16620 af 33873
-
differentialkvotienter og stamfunktioner HVILKET skal man kunne uden ad (STX B-niveau)
Forumindlæghey skal snart op i skriftlig matematik, og vil gerne terpe nogle stamfunktioner og differentialkvotienter... hvilket skal man kunne UDEN AD til b-niveau eksamen? -
Differentialkvotient
ForumindlægHejsa :) Jeg støtte lige på det her i min matematik bog (vedhæftet billede). Er det bare mig, eller har de i bogen byttet om på differentialkvotienten og y-koordinaten? Det gør mig lidt forvirret.. -
Dansk eksamen
ForumindlægBliver skriftlig og mundtlig eksam slået sammen til en enkelt karakterpå hf? Ligesom det er tilfældet med matematik på c-niveau -
Vejledende eksempler?
ForumindlægHej er der nogen som har lavet opgaven 3.002 B i "Vejledende eksempler på eksamensopgaver i matematik. STX A-niveau 2006"? -
Ugrupperet og grupperet observationssæt.
ForumindlægHvad er et ugrupperet observationssæt og et grupperet observationssæt? Jeg kan ikke finde noget i mine matematik bøger. Håber i kan hjælpe. -
Svar på skriftlig eksamen
ForumindlægHej.. Er der nogle der ved hvornår man får svar på skriftlig matematik C.? Var oppe i mandags. Mvh Kinimond -
Danske studier vs. USA
ForumindlægHej Hvordan er det med studier og praktikker i udlandet. De niveauer vi har i Danmark er de sammenlignlige med USA. Eks. matematik på A, B eller C niveau. Hvis ikke hvad hedder de så -
gør rede for andengradspolynomiets faktorisering.
ForumindlægHej alle, Når der står at man skal gøre rede for andengradspolynomiets faktorisering, skal man så komme med regneeksempler og teorien, eller skal det redegøres ved hjælp af beviser? (Mundtlig matematik B eksamen) -
FSA Dec. 2006
ForumindlægGodaften allesammen! Der skulle vel ikke være en af jer, som havde FSA i matematik december 2006 liggende? På forhånd tak Knus Artemis :) -
hjælp
ForumindlægTænkte på, om der er nogen, der ved, hvordan man får fat i en, man kan mødes med og få hjælp til matematik? Er der nogen, der har erfaringer med det? -
Hjælp!! eksamen
Forumindlægjeg står med en matematik opgave om geometri Hvordan finder jeg ud af om en trekant er retvinklet, jeg kender sidelængderne som er 45,60 og 75 -
Periodiske fænomener
ForumindlægHej Allesammen Jeg sidder og forbereder mig til matematik mundtlig eksamen, og jeg skal i den forbindelse fortælle om periodiske fænomener. Er der nogen, der har nogle ideer til, hvad det kunne indebære? -
Eksamen!!
ForumindlægSkal snart op i matematik.. men er lidt i tvivl om hvad der er mest relevant at komme ind på hvis man trækker noget i retning af geometri/triognometri ..... -
Eksame
ForumindlægNår man skal til mundtlig eksame i matematik, hvad kan man så komme op i ? Hvad skal jeg øve mig på inden eksamen ? Håber nogen kender svaret :) -
Afleveringer
ForumindlægSkal man lave lige mange afleveringer i fag, man har på samme niveau? Jeg har fx samfundsfag og matematik på B-niveau, skal jeg lave lige mange afleveringer i de to fag? -
Hjælp til termins
ForumindlægHej! Jeg har matematik tilvalgsfag (B-niveau) og søger hjælp inden terminsprøven. Jeg bor i Hillerød, nogen der kan hjælpe? -
HTX Eksamen 2006
ForumindlægGoddag! Er der nogen herinde der ved hvor jeg kan finde Matematik A eksamensættet fra 2006 ? skal ikke bruge besvarelsen, blot selve opgavesættet.. På forhånd tak :) -
retvinklet trekant
ForumindlægHeej nogen der lige kan hjælpe mig med matematik afleveringen, find højden på flag stangen, når skygge længden er 13,9m og solhøjden er 55 grader. -
Hvordan gør man??
ForumindlægHej. Jeg skal til mundtlig matematik her imorgen, og har ingen anelse om hvad man går ind og gør, osv. Hvordan kan man forklare opgaver på en god måde?? HJÆLP TAK -
Cos og sin
ForumindlægJeg skal snart op i mundtlige matematik, og vil gerne have helt styr på cosinus- og sinusrelationerne. Så er der nogle der kan forklare mig dem hver især, hvordan de ser ud og hvad de betyder?
