Søgning på: samfundsfag noter 9. klasse. Resultater: 16601 til 16620 af 56550
-
Diskussion
ForumindlægHvordan skriver man en diskussion? - specifikt i biologi? Skal jeg sætte ting op mod hinanden? Må diskussionen være samfundsfaglig - eller hvordan skal man diskutere biologisk? -
AT - dansk og Weber
ForumindlægHej, Nogle ideer til en god tekst i dansk til at bruge sammen med Max Weber i samfundsfag til AT-eksamen? Har virkelig brug for hjælp. -
AT - dansk og Weber
ForumindlægHej, Nogle ideer til en dansk tekst (fiktiv), der kan kombineres med Weber og samfundsfag til AT-eksamen. -
Kampen for det gode liv
ForumindlægHej skal til at skrive at og ville høre om nogen har et godt emne, det ene fag skal være samfundsfag og det andet er valgfrit? Tak på forhånd -
Synopsis skrivning om Arbejdsmarkedet ( Arbejdsløshed)
ForumindlægHej. :) Jeg står og skal skrive en samfundsfaglig synopsis om arbejdsløshed. Men kan ikke finde på en problemformulering. HJÆLP MIG!!! :D tak knus Rikke -
synopsis
Forumindlægheej Jeg har fået en samfundsfags eksamens opgave , hvor meget skal sådan en synopsis fylde og hvordan skal den skrives? i stikord eller hele sætninger? håber meget der er en der kan hjælpe mig :) -
Telegrafen
ForumindlægHej, Jeg har valgt at skrive om telegrafen i AT i fagene historie og samfundsfag. Hvad ville i anbefale man skulle fokusere på i historiedelen, hvis man skrev om telegrafen? På forhånd tak, -
Samf A sygeeksamen 2009, haster
ForumindlægHey derude :) Er der nogen der kender emnerne til skriftlig samfundsfag A sygeeksamen 2009, da jeg skal til termisprøve i morgen? På forhånd tak :) -
Vækst eller velfærd
ForumindlægHar virkelig brug for hjælp med denne aflevering. den er til fredag aften og kan bare ikke komme igang. har så svært ved samfundsfag. -
Videnskabelige gennembrud og teknologiske landvindinger
ForumindlægHej alle.. Hvis det var dig der skulle lave AT om Videnskabelige gennembrud og teknologiske landvindinger 1851-1914 og du har valgt fagene Historie og Samfundsfag, hvad ville du så skrive om? Jeg er lidt på bar bund.. -
Gross national income = BNP
Forumindlæghej alle sidder og laver en samfundsfag opgave, og spørgsmålet giver vist sig selv. er Gross national income = BNP ?? på forhånd tak -
SRO KORREKTURLÆSNING
ForumindlægHej er der en der gider at læse min sro, når jeg er færdig. Den er skrevet i fagene matematik og samfundsfag i emnet vælger adfærd. :) -
EU
ForumindlægEr der nogle som vil hjælpe mig med dette spørgsmål om EU i samfundsfag D. Tak Hvordan er magten fordelt mellem Folketinget i Danmark og EU -
problemformulering til det politiske system
Forumindlægjeg skal snart til eksamen i samfundsfag og jeg har virkelig brug for en problemformulering indefor emnet det politiske system -
Problemstilling til emne "Politik og ideologier"
ForumindlægHej, jeg skal op til eksamen i samfundsfag med emnet "Politik og ideologier" og jeg har svært ved at komme med en problemstilling. Kan I hjælpe mig? -
Aflevering der skal rettes
ForumindlægEn som har mulighed for at rette min samfundsfags aflevering igennem for stavefejl og andet? den fylder 2 side og et par linjer. Kh Caroline -
globalisering-hjælp til underemne
Forumindlægvi skal til samfundsfags eksamen i 9.klasse. Jeg har svært ved at finde et underemne selv. alle forslag er gode tak for hjælpen -
Hjælp - Rettelse
ForumindlægHeej :) Er der nogen der har tid til at rette mit samfundsfags opg ? Har problemer med sproglige og grammatisk fejl :S ps. skal afl imorgen :/ -
sso
Forumindlæghej jeg har tænkt mig om skrive sso i samfundsfag b. og det skal være ytringsfrihed. ka man evt kommer nogen underpunkter? -
Analyse? hvordan
ForumindlægKan simpelthen ikke huske hvordan man laver en analyse i samfundsfag?? Hvis man f.eks. skulle analysere den kolde krig, kunne man vel bruge dominoteorien og/eller truman doktrinen? men hvordan kunne man benytte dem?
