Søgning på: engelsk terminsprøve. Resultater: 16621 til 16640 af 25465
-
stil
ForumindlægHej.. Er der en der kan rette min engelsk stil ?? og evt. hjælpe med den sidste opgave jeg har skrevet lidt. Det er om minimalisme hvad der sådan karaktersere det, give eksempler på hvor man kan se det.... http://peecee.dk/upload/view/165813 -
Montana 1948
ForumindlægHej Jeg skal skrive en stil i engelsk der skal om handle David’s father, Wesley Hayden David’s uncle, Frank Hayden David’s grandfather, Julian Hayden og det er skal kun være fra det første kapitel Håber der er nogle der kan hjælpe -
Videnskab og ansvar
ForumindlægJeg skal skrive synops under emnet videnskab og ansvar. Fagene er fysik og engelsk. Vores "underemne" er atombomben og Hiroshima. Hvilken problemformulering kunne jeg opstille ? Nogle ideer? -
Sort skærm
ForumindlægHej Studieportalen Jeg vil mægtig gerne ind og se videoer vedr. engelsk. Når jeg trykker på "play" går skærmen i sort, men jeg kan høre underviserens stemme. Ved I hvorfor, og hvordan det afhjælpes. M.v.h. Carsten -
Hvad betyder "selection of material"?
ForumindlægHej :) Jeg skal analysere en tekst i engelsk, hvor et af punkterne er "selection of material". Punktet står under "how is the text written". Nogen, der kan hjælpe med hvad det betyder? :) -
Spørgsmål i synopsis?
ForumindlægHej.. Jeg er ved at skrive en synopsis til min mulige fremlæggelse i Engelsk.. Synopsen skal bl.a.indeholde en problemformulering, men må denne gerne bestå af konkrete spørgsmål!? eller skal man skrive i punktform hvad man vil komme ind på osv. ? eller? -
Tea with the Birds
ForumindlægHej allesammen! Har nogen læst den engelske novelle "Tea with the Birds" af Joanne Harris? Hvis ja, ville jeg høre om ikke der var nogen som havde nogle guldkorn til den, for jeg har temmelig svært ved at finde symboler osv i den. -
Ret en (Kort!) eng oversættelse
ForumindlægHej Alle Jeg vil være rigtig taknemmelig hvis nogen gad og rette eller gør mig opmærksom på fejl i min engelsk oversættelse.. Jeg sender den via. mail.. Men plzz skriv er ret desperat!! Tak på forhånd og knus.. -
Ret Kort eng oversættelse
ForumindlægHej Alle Er der nogen, der gider og rette en kort engelsk oversættelse, på knap 16 linier. Er ret så desperat!! Så plzz, skriv! Jeg sender på mail, da det er pdf fil, som jeg har oversat den fra.. På forhånd tak.. -
PLEASE HEELP !?
ForumindlægHey ! Tænkte på om nogle af jer derude ikke lige havde tid til at kaste nogle kommentarer til en analyse jeg har lavet på engelsk. evt. meget gerne med nogle rettelser. Analysen er Save as many as you ruin . Peace out .. -
analyse og samling af to landes kultur SRP
ForumindlægJeg skal i min SRP skrive i afsætning og engelsk om cross-culture. Jeg ska sammenligne to landes kulturer (selvfølgelig med henblik på det afsætningsmæssige også) Kender i nogle gode modeller, som jeg kan anvende til dette? Mange tak Mvh. Katrine. -
OVERVÅÅGNING
Forumindlæghej er der nogen der muligvis har tid og lyst til at rette min engelske stil for fejl, hvis jeg sætter den ind :)) det er en stil, hvis karakter tæller for mine vejne, så det kunne være rigtig godt hvis nogen ville hjælpe. tak på forhånd:) -
Hjælp....
ForumindlægPå HHX skal man i skriftlig stil (Engelsk) skrive om bl.a. 1) brev, 2) memo, 3) Rapport, 4) manuskript og 5) Artikel.Er der nogen som ved hvor lang sådan en rapport skal være..? for skal selv skrive rapport... Er der nogen som har et eks. på sådan en rapport.På forhånd tak. -
heelp
Forumindlæghej, jeg tænkte på om en kunne hjælpe mig med at skrive en opgave i engelsk? den er virkelig svær og jeg er ikke taget i skole fordi jeg er så stresset med opgaven (jeg er 3 dage forsinket med at aflevere) -
Rettelse af resume
ForumindlægHej engelsk eksperter Vi skulle lave et resume over en artikel om Milgram eksperimentet. Nogen der gider tjekke efter grammatsike fejl? Jeg sender det til dig, hvis du er interesseret Det kun 302 ord På forhånd tak :) -
Gode råd til mig
ForumindlægEr der nogen der har en god ide til hvad jeg skal være særlig opmærksom på når jeg skriver engelsk stil? (ordstillingen eller noget i den retning) Hvis ja, forklar venligst med et eksempel.. :D - så jeg har noget at gå ud fra.. -
Den Spanske syge
ForumindlægJeg søger nogle kilder (gerne historiske) omkring den spanske syge. Har selv kiggede på EMU og Københavns bibliotek. Kilderne må også godt være på engelsk. Ellers modtages alt omkring den spanske syge, med kys hånd :* God Søndag :) -
Lille sætning: "Jeg vil gerne have 10 pund over"
ForumindlægJeg var i London i sidste uge og skulle bruge mit dankort. Da jeg så ville bede om at få 10 pund over fandt jeg ud af at jeg overhovedet ikke aner hvordan man siger det på engelsk O.o Er der nogen der ved hvordan man siger det? Eller bare noget der ligner det? -
hjælp.!
ForumindlægHej. Jeg skulle skrive en læsebrev om indvandrer i dk( på engelsk). Jeg har kun skrevet om diskrimination og kriminalitiet og kan ikke rigtig komme på noget ideer mere.Jeg vil også gerne skrive noget positiv holdning om indvandrer. plz, hjælp, har i noget forslag.. -
Proverb | Da --> En
ForumindlægHej!\n \nHvad er det tilsvarende engelske ordsprog til "Den kloge narrer den mindre kloge"? Hvis der overhovedet er et ;)\n\nDet skal bruges til et poster essay om ignorance.\n\nTak for hjælpen.
