Søgning på: fysik eksamen htx. Resultater: 16621 til 16640 af 47925
-
Hjælp!
ForumindlægJeg skal til eksame i IT og har brug for hjælp.. Er der nogle som ved, hvilke enheder der indgår i et netværk? -
Terminsprøve
ForumindlægHvor kan man se sidste års skriftlig eksamen i matematik på A-niveau? -
sygeeksamen
ForumindlægHvordan melder jeg til sygeeksamen ?? altså, hvis jeg bliver syg den dag?? hvornår afholdes eksamen ?? -
hvis man dumper i AT?
ForumindlægHej Har hørt at hvis man dumper til sin AT-eksamen så får man ikke huen..... Kan det passe? -
AT-årsprøve 2.g
ForumindlægEr der nogle der ved hvad der sker hvis man ikke laver AT-årsprøve opgaven, som vi skal til eksamen i, til sommer? -
hjælp!!
ForumindlægHej Må man godt have et resume af den tekst man har, med op til dansk mudnlige eksame prøveform B -
Bestået fag eller ligemeget?
ForumindlægHej, jeg har fået øje for en spændende uddannelse, men sagen er den, at jeg til mat B eksamen fik 00 og derved ikke bestod af uheldige årsager... På denne uddannelse står der som adgangskrav: Studentereksamen (stx), højere handelseksamen (hhx), højere teknisk eksamen (htx), højere forberedelses... -
Er faget bestået hvis...?
ForumindlægHej Jeg er igang med at afslutte gymnasiet (HTX) og vil vide om jeg har bestået faget dansk A, eller om det skal tages om. Jeg har fået følgende karaktere: Dansk A mundtligt: 2 Dansk A mundtligt eksamen: 00 Dansk A skriftligt: 2 Dansk A skriftligt: ? (kender ikke svaret endnu) ... -
Hvilken linje?
ForumindlægHejsa. Oprettede en anden tråd, fordi jeg var blevet rådgivet til at komme udenom fysik/kemi. Det kan jeg så høre på jer, at det er en dårlig idé, og at jeg helst skal have det på gymnasium :) Så derfor. Hvilken studielinje/retning skal jeg tage? Skal jeg tage noget samfundsvidenskabelig, eller ... -
Salte og ioner!!!
Forumindlægjeg skal til eksamen her på mandag og kan ikke komme på mere end 2 forsøg og de kræver mindst 3 forsøg af os. vil i ikke komme nogle forslag til hvad jeg skal sige og bruge af forsøg, jeg kan noget fysik/kemi men hvis i ville sige hvad jeg så skule bruge til forsøgene ville det virkelig være dej... -
Studieskift fra medicin til andet studium
ForumindlægHej. Jeg er færdig på 1. år af medicinstudiet i Århus og har bestået alle mine eksaminer. Det var min plan, at jeg ville tage det første år for derefter at vurdere, om jeg skulle læse videre. Jeg har besluttet at skifte til et andet studie. Jeg har tænkt på følgende uddannelser: DTU: ... -
Burde jeg droppe ud af STX?
ForumindlægHej Jeg er 16 år og går på stx i 1.g Jeg er meget usikker på om jeg burde droppe ud, pga mine karaktere ser virkelige dårlige ud. da jeg gik i folkeskolen fik jeg virkelige gode karaktere og var motiveret til gymnasiet, men siden jeg startede har jeg bare haft lyst til og droppe ud, i folke... -
SU mht. at flytte gymnasium
ForumindlægHej :) Jeg har et par spørgsmål ang. hvordan det foregår med SU, hvis man flytter gymnasium: Jeg modtager SU og går på htx 1. år, men skal flytte over på HF næste år. Skal man kontakte SU om at man flytter gym, eller hvad skal man gøre? I så fald, hører SU'en så op indtil man starter på et n... -
Ioner
ForumindlægHej!Vi er to piger som har en fysik/kemi eksamen her på mandag... Som vi sidder og går bøgerne igennem, finder vi ud af, at vi faktisk ikke har helt styr på, hvad ioner er!! Hjælp os hvis du kan, hvad er ioner?!!Tine og Julia -
Helfe ich :)
ForumindlægJeg er en dør til fysik, og skal selvfølgelig til eksamen i det. Jeg har været så "heldig" at trække universet.. Mit spørgsmål lyder: Hvordan kan man sammensætte Hubbels lov, blå- og rødforskydning og dopplereffekt?. Er vireklig på edn. .SKal op i morgen.. Hjælp mig hvis i kan :) Mvh. M... -
Halløøøj
ForumindlægHalløøøj igen..Jeg fik ikke helt sagt tak til dem der hjalp mig i fysik... Jeg scorede en 10'er til eksamen - lidt takket være jer...Ses næste år, da jeg tager den 1 årige HH.. -
definetion af m/s2
Forumindlæghejsa jeg står foran en mundtlig fysik eksamen og mangler lige lidt hjælp til at definere hvad m/s2 egentlig kommer af?? håber der er nogen der kan hjælpe mig med at definere begrebet.... på for hånd tak for hjælpen mvh nicki -
Lys og bølger - Synsopfattelse
ForumindlægHej :-) Jeg skal til fysik eksamen her om 24 timer, men jeg har lige et enkelt spørgsmål, som jeg desværre ikke rigtig kan finde svar på nogle steder! Er der 3 eller 4 bølgeegenskaber når vi snakker lys? Håber I kan hjælpe mig :-) -
Varme fra aluminium
ForumindlægJeg skal lave et eksamenssæt i fysik, men er gået helt i stå i denne opgave. Du kan finde den her: http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/sommer03/fysik2003-7-2.pdfDet er opgave 3, altså det første med at opskrive reaktionsskemaet er jeg med på, men hvordan regner jeg b og c? -
Ligninger i word
ForumindlægJeg er ved at lave AT-eksamen og skal bl.a. lave nogle udregninger i fysik. Dem vil jeg gerne kunne enten indsætte eller skrive i word. Hvordan gør jeg det hvis jeg IKKE har "equation" funktionen og benytter word 2003? Tak for hjælpen!
