Søgning på: kemi b isis. Resultater: 16621 til 16640 af 96602
-
notater til reaktionskinetik og/eller elektrokemi?
Forumindlægnogle som ligger inde med notater til reaktionskinetik og/eller elektrokemi. skal snart til eksamen i kemi på højt niveau, så ville være alletiders med lidt hjælp. -
Homogene og heterogene blandinger
ForumindlægHej Jeg mangler hjælp mht. heterogene og homogene blandinger og koncentrationer. Hvad kan man sige at fakta om dem? I men Kemi bog står der kun ½ side om de to. Kunne godt bruge lidt mere. På forhånd tak. -
Eksamen (A), noter?
ForumindlægDer skulle tilfældigvis ikke være nogle herinde der har adgang til nogle noter til bogen kemi 2000 A2? Kunne være lækkert! -
HJÆLP - PRIVATLÆRER
ForumindlægHej alle, jeg er ikke den skarpeste til matematik, fysik eller kemi.. Er der nogle som ved hvor man kan finde en privatlærer nærheden af Køge som kan undeervise i disse 3 fag? -
Praktisk udbytte?
ForumindlægHej alle Jeg har kemi på C niveau og skal til at skrive en rapport, og jeg skal finde den praktiske udbytte i gram. Hvad menes der med det? -
Haster.... har eksame
ForumindlægHej... Jeg vil bare gerne spørge, om i har lavet en rapport om Energi og varmepude i fysik og kemi...?? Hvis i har, vil i så ikke svare mig hurtigst muligt.. Hilsen den stressede pige...:( -
Sulfitioner til reducering af MnO4 - til Mn 2+
ForumindlægMit spørgsmål lyder : Hvor mange sulfitioner skal der til for at reducere MnO4- til Mn2+?? (det er kemi 2.g stx) -
Reaktionskema
ForumindlægHej, jeg skal øve mig til en kemi prøve næste uge, Vil lige høre om der er nogen der gider at forklare mig hvordan jeg gøre dette. -
Reaktionsligning
ForumindlægHej, vi har fået til opgave at finde ud af hvad NaOH + H2O bliver til, og jeg er en skovl til kemi så plz hjæp mig!? NaOH + H2O => ?? -
jernindhold i ståluld
Forumindlæghvem gider at hjælpe mig med kemi nu plezzzz har brug for hjælp ska' aflever den imorgen -
Plz! har virkelig brug for hjælp:S
Forumindlæger der nogen der kan hjælpe mig med de to kemi spørgsmåle? hvordan kan aldehyder og ketoner dannes ved oxidation af alkoholer? hvad kan vi bruge stoffet 2,4-dinitrophenylhydrazin til? -
NaBH4 Reduktionsmidlet
ForumindlægHejsa ! Er nogen istand til at svare mig påhvorfor NaBH4 er et godt reduktionsmiddel i organisk kemi ? Med venlig hilsen Henrik Vitrup -
Fotoner & bølgelængder #2
ForumindlægHvad er det her for en formel, som er brugt her? Jeg kan ikke finde den i min kemi-bog. Hvad står Rdb for? En = -h·c·Rdb/n2 -
Kogepunkt
ForumindlægHey stuideportalen. Vil gerne have hjælp hurtigt til en kemi opgave. Hvordan er 2-methyl-3-ethylpentan's kogepunkt i forhold til octans? Tak på forhånd -
Hjælpelære
ForumindlægHeeY.. Jeg vil gerne har en hjælpelære til matematik, fysik og kemi da jeg har svært ved disse fag. Jeg går i 2.g håber der er en som vil hjælp. -
skema til reaktioner..
ForumindlægHey alle.. er lige i gang med kemi rapport og har et lille spørgsmål.. Hvad hedder det skema man laver hvor man beregner massen, molar massen og stofmængden for alle de produkter man har i et reaktionsskema? -
Ioner
ForumindlægHej, jeg har virkelig brug for noget hjælp til min kemi opgave. Håber i kan hjælpe med følgende spørgsmål: Hvordan dannes en ion? Og hvordan navngives en ion? -
Atommodellen?
ForumindlægJeg har fået en spørgsmål i Fysik/Kemi som lyder på: Hvad er atommodellen og hvordan har atommodellen udviklet sig gennem historien? Hjælp tak :) -
Hjæælp
Forumindlæger der nogen som har skrevet en kemi rapport om potentiometrisk titrering?????????? for jeg har svært at regne koncentration af HCL. -
Enhed eller ej
ForumindlægEr det korrekt, at man kun skal skrive enheder bag sine tal i fysik, kemi, biologi og så videre, men ikke i matematik?
