Søgning på: kemi b isis. Resultater: 16641 til 16660 af 96602
  • opgave bbog

    Forumindlæg
    hej. nogen der har den bog der hedder studentereksamensopgaver i kemi august 1996-maj 2000 som tilfældigvis har lavet opgave 1 august 1996? på forhånd tak
  • Strukturformel

    Forumindlæg
    Hej.. Jeg har brug for lidt hjælp. Jeg sidder lige og laver noget kemi om isomere af alkoholer, men hvordan tegner man 2-methylbutan-1-ol?
  • Hjælp mig nu.

    Forumindlæg
    Har sat mit indlæg i både studieretningsforum og i kemi, har ikke fået hjælp endnu. og jeg virkelig i stå, hjælp mig lige, se mine forrige indlæg, hedder dandan. Tak
  • Friedel-Crafts

    Forumindlæg
    Hej! Leder efter en kemi-ekspert.. Er Kolbe-Scmitt syntesen også en Friedel-Craft acylation? Eller hvordan hænger de sammen? Håber virkelig en vil hjælpe :)
  • atom 17 (chlor)

    Forumindlæg
    Hej alle. Skal lave en kemi journal. og vil lige ha svar på et spørgsmål vi har for; - tegn og beskriv atom 17 (chlor) altså hvor mange protoner, neutroner og elektroner der er ;) Tak
  • Landolt forsøg

    Forumindlæg
    Hey alle, er der nogen herinde som sidder med rapporten om "Landolts forsøg" og som vil sende mig den. Jeg skal nemlig bruge den til min SRO I kemi........... Tusinde tak
  • Finde C i databog

    Forumindlæg
    Hvor i min databob finder jeg stoffers varmekapacitet C? Min bog hedder: Databog fysik kemi
  • Nationaletest

    Forumindlæg
    Hej allesammen, nogle der har været til nationaletest i 8 klasse, som der kan fortælle hvike emner de var oppe i . Derudover hvad med fysik kemi/Geografi :)
  • Hvor finder man hjælp?

    Forumindlæg
    Er der nogen som ved hvor man kan tage kontakt, hvis man gerne vil have noget "ekstra undervisning" i kemi?
  • H og H+

    Forumindlæg
    Hej alle kloge kemi-hoveder :p .. Jeg tænkte på om der egentlig er nogle forskel på H og H+ ?
  • SRO-hvordan skal man skrive opgaven.

    Forumindlæg
    jeg skal skrive om mat-kemi, men jeg ved ikke hvordan ska selve opgaven stilles op, skal der være indledning, analyse, og sådan noget i opgaven....
  • hjælp

    Forumindlæg
    Jeg har et spørgsmål som jeg gerne vil få at vide til min Fysik og kemi opgave. er atomkernen positivt ladet eller neutalt
  • Bestemmelse af styrkekonstanter for chlorethansyrer

    Forumindlæg
    Hej folkens er der muligvis en som vil være sød at rette min kemi rapport. Den har deadline kl 23.59 søndag. Please er der ikke en der vil kigge på den. Har også lige lagt filen op nu
  • Hvilken reaktion er det?

    Forumindlæg
    Hej er der nogen der kan fortælle mig hvilken reaktion det her er? (vedhæftet) og evt give et kort gennemgang af de reaktioner der kan forkomme i kemi ;) tak :)
  • SRP

    Forumindlæg
    Nogen der lige hurtigt vil se min SRP igennem og bedømme den? Det er i fagene kemi og mat begge på A niveau. Skriv, så sender jeg den over mail :)
  • titrering af stærk og svag syre

    Forumindlæg
    hvordan ved man, ved at udregne fra titreringsgrafen, om det er 0,1 M opløsninger man bruger til forsøget? kemi er absolut ikke min stærke side.
  • Titrering med kaliumpermanganat som indikator

    Forumindlæg
    Hej, jeg sidder med en kemi rapport. Jeg har afstemt reaktionen, jeg forstår bare ikke hvad der gør at farven bliver pink? Er det mangan(ll)ionerne?
  • BRINTSAMFUNDET - HJÆLP

    Forumindlæg
    hey. jeg har så skrevet min studieretningsopgave i fysik og kemi om brintsamfundet. og nu mangler jeg og se hvordan en anden har skrevet og sat den op? så PLEASE! hjælp.
  • Beregn aktuel koncentration

    Forumindlæg
    Hej jeg sidder med en kemi opgave, hvor jeg skal beregne den aktuelle koncentration for 1,0 m Na2SO4, hvordan gør man det? - Har vikelig ingen anelse
  • Additionsreaktion for pent-2-en og dichlor

    Forumindlæg
    Hej alle Er der en der kan hjælpe med med hvordan additionsreaktionen for pent-2-en og dichlor er opskrevet? Skal bruge det til en kemi aflevering og jeg har virkelig brug for jeres hjælp.