Søgning på: srp engelsk og historie. Resultater: 16641 til 16660 af 43092
-
Oversættelse
ForumindlægHej. Nogen der har lyst til at kigge min oversættelse igennem? På forhånd tak. Dansk del: Selv ser hun det ikke som nogen ulykke, at vi forlader industrialismens tanke om en skarp opdeling af tiden i ottertimersblokke med arbejde, søvn og hvile. Sådan har hun alligevel aldrig selv skelnet mellem ... -
hjælp! Korrektur af speciale
ForumindlægJeg har brug for hjælp til korrekturlæsning af speciale på engelsk (mod betaling naturligvis) - anyone?? Svar hurtigst muligt... -
Vil du hjælpe mig?
ForumindlægHej med jer.. Jeg går 1.g og har engelsk på A. Men jeg er ikke så god til det. Er der nogen som vil hjælpe mig på en måde? -
De vigtigste begreber`?
ForumindlægHvad kan være de vigtigste begreber inden for faget engelsk? Hvilke ting er de mest vigtigste at kunne? -
Tjene 100 kr
ForumindlægHej...jeg har idag trukket i engelsk, og syntes den er lidt svært da jeg også har besvær med engelsk, så derfor hvis nogen gerne ville give et resume af teksten og analyse af den så jeg kan fremlægge det imorgen vil jeg give 100kr til dig´el. gratis hvis du gerne vil det : håber virkelig der er n... -
Vil vores muntlige karakter være bedømt på...
ForumindlægVil vores muntlige karakter i engelsk være bedømt på om vi rækker hånden op når vi gennemgår grammatiske emner og opgaver? -
Plagierkonstrol
ForumindlægHej jeg skulle spørger, hvis man har skrevet en engelsk opgave, og man har brugt google oversæt til det. Vil det så blive opdaget, hvis der er plaigerskontrol. -
Oldtidskundskab EKSAMEN
ForumindlægJeg skal op i old i næste uge, jeg har læst pensum ,men jeg ved ikke rigtig hvad jeg skal sige om de læste tekster, det er jo bare nogle historier. Hvad skal man sige når man er til eksamen? Altså hvad kræves der at man siger? -
Hvad skulle jeg kunne?
ForumindlægHej studieportalen. Jeg har et spørgsmål. Det vedrøre sig om, hvad man skal kunne i historie, inden man begynder i 1.g på gymnasiet ? Skriv gerne emner, fx 2. Verdenskrig osv. Med venlig hilsen Kamilla :-) -
Det gode samfund synopsis
ForumindlægEr der en der vil hjælpe mig med at finde frem til en problemformulering der er indgår samfundsfag, religion, Historie. inde for det gode samfund. Jeg har allerede skrevet to problemstillinger op. men det kunne være rart hvis man kunne komme med nogle forslag til en problemformulering. det j... -
Arv og miljø - oversættelse?
ForumindlægHej, alle. Jeg leder efter ordet for "miljø" på engelsk. Jeg kender godt ordene environment, surroundings, settings, etc., men jeg fandt ordet "milieu" i en dansk-engelsk ordbog, som hævdede at dette var det korrekte ord i sammenhæng med arv/miljø. Mine vikarer sagde, at de ... -
AT-Hjælp
Forumindlæghej med jer. som i nok så er vores store er Katastrofe. mit så spg. er så om i kender nogle fede emner til fag som dansk og historie, dansk matematik? håber du vil hjælpe! -
Muligt opgaveemne indefor flg emner - 2g opg.
Forumindlæg• Roms historie i oldtiden• Opdagelserne ca. 1400 – 1700Jeg hælder selv til noget indenfor opdagelserne, måske noget med baggrunden for de europæiske opdagelser.Har i nogle interessante opgaveemner? -
3 sætninger oversæt :)
ForumindlægKan ikke de her 3 sætninger 1. sætning - fx en sætning i historien 2. den blev lavet i 1937 3. det var det første eventyr der blev skrevet -
Romeo og Juliet
ForumindlægKender i en 'nutids' historie, der handler lidt om Romeo og Juliet? Eller andre 'lovers' der ikke kunne få hinanden, pga. deres kultur/religion. -
Hjælp til afgangseksamen
ForumindlægHvilket underemne kan man bruge i Historie til Danmark i 1800-tallet? Hvilket underemne kan man bruge i Samfundsfag til demokrati? Hvilket underemne kan man bruge i Kristendom til Kirke og samfund? -
Renæissancen og reformationen
ForumindlægHej, Sidder og er ved at læse op på historie. Det her er nok et dumt spørgsmål og mange vil ryste på hovederne, men er renæissancen og reformationen det samme? Lidt svært at skille ad.. Vil meget gerne have hjælp!:) -
Perspektivering hvor vigtig???
ForumindlægJeg sidder med min franske eksamenstekst, og er meget i tvivl om hvor meget jeg skal perspektivere til undervisningen.. da ejg ikke rigtigt har nogle konkrete historier at perspektivere til.. Håber på hurtig hjælp... Sofie -
METODER
ForumindlægJEG SKAL SNART OP I AT OG VIL GERNE HØRE OM I ´KAN HJÆLPE MIG MED AT FORSTÆLLE MIG HVAD JEG KAN SIGE OM METODERNE I BIOLOGI OG HISTORIE. JEG FATTER HAT! -
OSO fremlæggelse
Forumindlæghej Jeg har lige afleveret mit oso produkt om IT. jeg skal i gang med fremlæggelsen, og tænkte på at tage it-historie. kan jeg godt eller er der andre der har nogle forslag?? mange tak for hjælpen
