Engelsk

Vil vores muntlige karakter være bedømt på...

06. februar 2018 af 1stein (Slettet) - Niveau: B-niveau

Vil vores muntlige karakter i engelsk være bedømt på om vi rækker hånden op når vi gennemgår grammatiske emner og opgaver?


Brugbart svar (0)

Svar #1
06. februar 2018 af Mathias7878

Næsten ikke. Den bedømmes ud fra, hvor meget du siger (og selvfølgelig hvor godt det er, du siger), når I analyserer engelske tekster på klassen og taler om dem mundtligt.

Men hvis du er god til engelsk grammatik, så ræk da hænden op :=)

- - -

 

 


Svar #2
10. februar 2018 af 1stein (Slettet)

Ja, men det er mega kedeligt.

Og læreren spørger fx om en regel, og så har hun samtidig lagt en fil ud, der forklarer det hele.


Brugbart svar (0)

Svar #3
10. februar 2018 af Mathias7878

Den bedømmes ud fra, hvor meget du siger (og selvfølgelig hvor godt det er, du siger), når I analyserer engelske tekster på klassen og taler om dem mundtligt.

Så hvis du ikke har lyst til at dele i grammatikdelen, så skal du ikke være bange for at få en dårligere karakter af det. 

- - -

 

 


Brugbart svar (0)

Svar #4
10. februar 2018 af Mathias7878

korrektion i #3:

Så hvis du ikke har lyst til at deltage i grammatikdelen, så skal du ikke være bange for at få en dårligere karakter på grund af  det. 

- - -

 

 


Brugbart svar (0)

Svar #5
11. februar 2018 af Smut1

#4 Jeg synes, det ville være lidt mærkeligt, hvis det ikke bliver taget into accout, hvis man er et grammatisk geni. Så kommer karakteren kun til at afspejle, hvor meget tv man ser (og hvilke rødder man har), og ikke hvor dygtig man er.


Brugbart svar (0)

Svar #6
16. februar 2018 af Egofaciens

Hvis du gerne vil score de gode karakterer, så tror jeg slet ikke det skader, at du også rækker hånden op når I gennemgår disse opgaver. Jeg vil også tro, at det på en eller anden måde tæller med i karaktergivelsen.


Skriv et svar til: Vil vores muntlige karakter være bedømt på...

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.