Søgning på: bioteknologi eksamen 2012. Resultater: 16661 til 16680 af 35989
-
FSA biologi
Forumindlæghej folliiis hvad kan jeg blive bedre til i biologi eksamen?:D -
Læseferie
ForumindlægEr der nogle bestemte regler for, hvor lang tid der må gå fra læseferien og op til en eksamen? -
HJÆLP: HVAD MENES DER MED 'GENREMÆSSIG PERSPEKTIVERING'!!
ForumindlægHej. er der nogen der kan forklar mig grundigt, om hvad der menes med genremæssige perspektivering (har eksam i morgen:( ) -
skal man skrive en summery of the articl i engelsk?
Forumindlægplz .. hjælp mig skal nemlig til eksamen i morgen og ved ikk helt om man skal lave en summery i engelsk????? -
Biologi underviser søges til bio B
ForumindlægBiologi underviser søges til BIO B eksamen! 120kr tilbydes i timen. -
Ligefrem og omvendt prop.
ForumindlægHej, Hvordan kan man på c-niveau til eksamen forklare ligefrem og omvendt proportionalitet. -
Hvad er vigtigst?
ForumindlægHvad er vigtigst I AT-eksamen? Hvad skal der ligges vægt på? Hvad er godt og dårligt? Har brug for råd :) Tak -
HJÆLPP!! Eksamensoplæg
ForumindlægHej (: Er der nogle der ved hvor man kan finde et eksempel på et oplæg til Kristendom eksamen? MVH Michael -
Ideologiernes kamp og murens fald
ForumindlægJeg trak ovennævnte emne til min historie eksamen, nogen der har erfaringer med det emne?? -
Analyse af digte
ForumindlægHej, jeg skal til dansk eksamen om et par dage, nogen der ved hvordan man analyser en digt? -
Analyse af digte
ForumindlægHej, jeg skal til dansk eksamen om et par dage, nogen der ved hvordan man analyser en digt? -
Digt resume - hvordan?
ForumindlægHej. Jeg skal til dansk eksamen om 2 dage. Hvordan resumerer jeg et digt? -
Gode historie begreber
ForumindlægHejsa, Jeg skal op i historie eksamen og har brug for nogle gode begreber :-) -
min tekst er Perikles´ gravtale
Forumindlæger til oldtidkundskabs eksamen og min tekst hedder Perikles´ gravtale hvad skal jeg sige? -
Diode
ForumindlægHeej alle :) Skal til eksamen imorgen, er der nogle der kan forklare mig fordelen ved en diode `? -
Fiksersalt
ForumindlægHeej alle Skal til eksamen imorgen, og skal muligvis bruge fiksersalt i et forsøg. Er der nogen der kan forklare mig hvad det er og hvordan det ser ud ? -
Fallossymbol
ForumindlægSkal til eksamen i morgen!!!!! Hvad er fallossymbolet i Primavera af Harald Slott- Møller.... Heeeeeeeeeeelp me -
bølger
ForumindlægHej jeg vil bare vide om der noget specifikt jeg skal snakke om inden for bølger til eksamen. -
Symbolik i Den sidste gæst
ForumindlægHvordan kan man snakke om sproget og symbolikken i Tove Ditlevsens digt - Den sidste gæst, til eksamen? -
Epos - Anaylyse og Fortolkning?
ForumindlægSider og læser op til min old eksammen, men er i tvivl om hvordan et Epos skal analyseres? på forhånd tak
