Søgning på: dansk reportage. Resultater: 16661 til 16680 af 41162
-
Hjælp til engelsk oversættelse og brev
ForumindlægHej!Jeg har lavet en oversættelse af et brev fra dansk til engelsk og har lavet et brev på engelsk.Så ville høre om der var en, der gad at kigge det igennem for fejl?På forhånd tak..! -
HJÆLP-90er litteraturens stiltræk
ForumindlægHar trukket "90'er litteraturens stiltræk" i dansk til eksamen, er der ikke nogle som kan forklare lidt om hvad det er, og 90'ernes forfattere? -
jyske lov og danskelov -relevant?
Forumindlæghej, jeg har om Kampen for kvinders stemmeret (historie) og synes i det er relvant at have jyske lov og danske lov med? -
Rettelse af stil??
ForumindlægHeyy alle SP-bruger Er der nogen de kan rette min dansk stil igennem for fejl? Mange tak på forhånd :D -
cramers regel
ForumindlægNoget der ved hvor jeg hurtigt kan finde et bevis for cramers regel? Den hvor man ud fra determinanten kan finde én løsning til et lineært ligningssystem...Helst på dansk... -
Velfærdsmodel
ForumindlægHvis jeg skal gøre rede for den danske velfærdsmodel, hvilke aspekter er så vigtige at have med?hvad betyder demografiske udfordringer? -
Rettelse
ForumindlægNogen der har lidt til til at rette min oversættelse af en dansk tekst til tysk det er næsten 9 linjer.Det kunne være rart. -
Oversætter program?
ForumindlægHejsa.Ville spørge om der er nogen der kender til oversættelses hjemmesider der kan oversætte Engelsk tekst til dansk? -
Darwin
ForumindlægHej der skulle vel ikke være nogen herinde der har skrevet at om Darwin og har nogle forslag til metoder? Jeg skriver i Dansk og Historie -
Retssamfund
Forumindlægheej, er der nogen som kan forklare Hvad er et retssamfund, og hvordan er det danske retssystem bygget op? PLEASEEE !! :d SÅÅ I SØDE.. PÅ FORHÅND TAAK ! -
hvad er forskellen?
Forumindlæghej alle.. kan nogen forklare mig hvad forskellen på dansk retskrivnings- og betydningsordbog og nudansk ordbog med etymologi er ? :) /signe -
Haster -Bistandspolitik
ForumindlægHej ville lige høre om der var nogle som har lavet en samfundsfag aflevering, med overskriften "Bistandspolitik og danske politiske interesser"(Delopgave) tak på forhånd -
VIRKELIG VIGTIGT AT NOGEN HJÆLPER.
ForumindlægJeg er igang med min DANSK/HISTORIE-opgave. Nogen som kender til Holbergs største og mest populære værker? -
autocad
Forumindlæghejsa er der nogen der ligger inde med autocad 2005 og frem 2d grundbog på dansk , er jeg interesseret afh af pris [email protected] -
oversæt?
Forumindlæghe was the politician in charge of the navy ?nogen der gider oversætte det til dansk? -
EN tysk sætning.
ForumindlægHej. er der nogen som kan hjælpe med at oversætte denne sætning: Nu er forældrene faldet til ro Fra dansk til tysk -
Indvandring i Danmark
ForumindlægHej alle sammen Hvis der er nogen der kender nogle hjemmesider hvor man kan læse om de disse tre punkter ville jeg meget gerne have linket på dem. - Hvordan har danskerne modtaget forskelige grupper af fremmed gennem historien? - Hvorfor har danskerne svært ved at blive enig om en fælles ... -
ismer og perioder
Forumindlæghej er der nogle der kort kan fortæller om de forskellige ismer i dansk. og er der nogen der evt ved hvor man kan finde en periode oversigt over de tidsperioder man kan komme op i -
En go idé?
ForumindlægNogen som har en idé til et emne, til AT under emnet Rejser, hvor man kan inddrage fysik og Dansk? -
Oversætter søges
ForumindlægFirmaet FRS Recruitment mangler en dansk oversætter...http://politiken.dk/visartikel.iasp?pageid=443252Hvem siger der ikke er humor i Politiken?
