Søgning på: kemi b isis. Resultater: 16661 til 16680 af 96602
-
Rettelse af SRO
ForumindlægNogen der har tid til at rette min opgave idag? Den handler om åreforkalkning inden for fagene biologi/kemi.. -
Rettelse af SRO
ForumindlægNogen der har tid til at rette min opgave idag? Den handler om åreforkalkning inden for fagene biologi/kemi.. -
hydronolysegrad og Ks-beregning
ForumindlægI kemi modtager SP ofte spørgsmål om hydronolysegrad og Ks-beregning, hvorfor nedenstående Link anføres http://peecee.dk/upload/view/105707 -
Energikredsløbet
ForumindlægJeg har eksamen i Fysik/Kemi og skal forklare om, hvordan kerneenergi bliver omdannet til kemisk energi. Nogen der kan hjælpe? -
Energikredsløbet
ForumindlægJeg har eksamen i Fysik/Kemi og jeg skal tale om hvordan elektrisk energi bliver omdannet til termisk energi. Nogen der ved det? -
Grundvand
ForumindlægHej, Har i nogle eksempler(spørgsmål) til grundvand. Det skal være tre spørgsmål. Som indeholder fysik kemi, geografi og biologi. -
ionforbindelser
Forumindlæghej er igang med en kemi aflevering. hvem ved hvordan dette stof H2SO4 er sat sammen af molekyleforbindelser. Håber i vil hjælpe. på forhånd tak. -
Sammentrukken strukturformel:s
ForumindlægHey skal til eksamen i kemi. nogen som ved hvordan den sammentrukkene struktur Formel ser ud for pentan-2-ol ? på forhånd tak :) -
differentialligning for hastighed
ForumindlægHej. Jeg skal opstille en differentialligning for en hastighedsudtryk i kemi. hastighedsudtrykket: v=0,00419*[S2O8^(2-)]^1*[I^-]^1 nogle der lige kan hjælpe ? -
hjælpppppppppp
Forumindlægjeg skal op i kemi C imorgen, og mangler en rapport om oxidation af alkohol. er der nogen der ved hvor jeg kan download den fra. tak på forhånd -
har i Bestemmelse af krystalvand i krystalsoda
Forumindlæghej er der nogen der har lavet kemi rapport, i Bestemmelse af krystalvand i krystalsoda. håber i gider send den, til mig for skal til eksamen er mega nervøs -
Smertestillende Medicin
ForumindlægHej, jeg skal skrive om smertestillende medicin i kemi, og ville høre om der var nogle, som der har en SRP man må se, så man kan få noget inspiration? -
Ionforbindelser
ForumindlægHar brug for lidt hjælp, har denne opgave i Kemi C. Er selv i tvivl om hvilke af disse stoffer som ikke er et salt, men en syre. Måske i kan hjælpe?? Tak på forhånd -
Hjælp Privatlærer
ForumindlægHeej,. Jeg går på HTX på 1 år, har problemer i Matematik,Kemi og fysik. Er der nogen der ved hvor man kan få fat i en privatlærer? -
Privatlærer
ForumindlægHeej,. Jeg går på HTX på 1 år, har problemer i Matematik,Kemi og fysik. Er der nogen der ved hvor man kan få fat i en privatlærer? -
Privatlærer
ForumindlægJeg går på HTX på 1 år, har problemer i Matematik,Kemi og fysik. Er der nogen der ved hvor man kan få fat i en privatlærer? -
Eksamensspørgsmål - opløsningers koncentration
ForumindlægHej. Jeg har et eksamens spørgsmål til kemi på C som lyder opløsningers koncentration. Hva bør jeg mere komme ind på når jeg har skrevet noget om stofmængdekoncentrationen? -
privatlærer
ForumindlægJeg går på HTX på 1 år, har problemer i Matematik,Kemi og fysik. Er der nogen der ved hvor man kan få fat i en privatlærer? -
redoxreaktioner og spædingsrækken
Forumindlæghej jeg har fået til eksamenspørgesmål om, redoxreaktioner og spædingsrækken. jeg skal snak i 20 min, hvad synes i jeg skal fortæl om? det er c niveau kemi tak på forhånd -
Elektrolyse
ForumindlægHej Jeg skal op til Fysik/Kemi eksamen på Tirsdag. Og jeg undrer mig over hvilke forsøg jeg egentlig kan lave hvis jeg trækker elektrolyse.
