Søgning på: musikvideo analyse. Resultater: 16661 til 16680 af 23735
-
Afsætning/SRP hjælp
ForumindlægHej. Jeg sidder og skriver SRP omkring Starbucks, McD og Dunkin Donuts, og jeg har fået til opave at analysere hvorfor kaffevanerne ikke er ens på det danske og amerikanske marked! Nu hvor det er en analyse så kræver det jo gerne nogle modeller og teori til at få det maksimale ud af... -
sukkerroer
ForumindlægHej alle sammen. Jeg sidder med en problemforumulering der lyder: der oenkes en analyse af forholdet og samspillet mellem dansk landbrug og industri, med saerlig henblik paa sukkerroer. Forholdet oenkes analyseret med henblik paa udveksling af baade varer og viden, og tillige belyst ved et ud... -
Sidder fast i SRP Engelsk-Historie : frederick douglass
ForumindlægJeg har brug for hjælp, jeg sidder jer og skal analysere frederick douglass. (her er min Opgaveformulering. Der ønskes en analyse og fortolkning af udvalgte kapitler af :frederick douglass` "Narrative of the Life of frederick douglass, an American Slave" med henblik på en afdækn... -
policyanalyse
ForumindlægHej alle. Jeg studerer pædagogik og jeg sidder her i eksamensperioden og skal skrive en 15 siders opgave. Jeg har valgt at analyserer nogle lærervejledninger og undervisningsmaterialer med Anthony Giddens' Intimitetens Forandring som teori. Jeg har fået at vide, at det er godt at analysere ... -
Polynomial regression i SPSS
ForumindlægHei, Jeg er en norsk pige der skriver mitt speciale for tiden. Jeg har gjort et studie der jeg har distribuert spørgeskemaer til en organisasjon. Nå skal jeg analysere "incongruence" og hvilken påvirkning det har på en avhengig variabel, hvilket man skal gjære ved hjelp av polynomial r... -
Identitet - Billede???
ForumindlægHejsa! Jeg trak identitet til 10 klasses eksamen i mundtlig dansk. Jeg vil helst analysere et billede og perspektivere det til identitet, fordi jeg er bedst til billedeanalyser men det er lidt svært at finde et godt billede. Min lærer viste mig nogle billeder fra nogle skagen malere, men det forv... -
Hjælp til form af sang
ForumindlægHej alle! Jeg skal fremlægge i morgen i musik, sådan en eksamensforberedelse/prøve-agtig ting, og har derfor skulle analysere et nummer. Jeg har været så (u)heldig at trække musicals, og resten af min gruppe valgte, at vi skulle analysere et nummer fra musicalen Burlesque. Vi har nummeret "W... -
Ideer til evt samtaleemner (censor og lærer) i engelsk til mundtligt eksamen
ForumindlægHej. Jeg er brug for hjælp til hvilke ting jeg kan snakke om under dialogen med censor, lærer og jeg. Jeg har om musik, og har vedhæftet bilag med de ting jeg har indtil videre, men ved ikke om det er nok. Jeg har valgt at analyserer sangen Fucking Perfect med sangeren Pink, og til jer der k... -
Virksomhedskarakteristik
ForumindlægHey :) Jeg har i min problemformulering her i SRP fået stillet til opgave at lave en virksomhedskarakteristik, derudover skal jeg analysere virksomhedens interne og eksterne forhold og afsluttende komme ind på fremtidige strategier. Mit spørgsmål er; Hvad skal/kan jeg have med i min virksomhe... -
Social arv i Danmark
ForumindlægJeg skriver SRP om social arv og har analyseret Jonas T. Bengtssons roman Submarino. Jeg skal nu: På baggrund af din analyse skal du undersøge hvorvidt romanens fiktive univers adskiller sig fra den virkelige verden i Danmark. Inddrag relevant samfundsfagligt materiale. Jeg er meget i tvivl... -
Historie og Dansk
ForumindlægHej Allesammen.. Jeg sidder med AT og har fagene historie og dansk.. Historie er selvf'øgelig samfundsvidenskabelig i mit tilfælde, og dansk er human.. Jeg læser et roman, som jeg så valgt at analyser lidt af men jeg i historie kigger på samfundet i det land romanen udspiller sig.. Mit spør... -
Metoder
ForumindlægHej Jeg skal bare lige være sikker på jeg har forstået historie metoderne: Der findes: Kildekritik som omhandler, i store træk, om kilden er pålidelig som bruges mest på taler, og breve. kvantitativ analyse, omhandler grafer, skemaer og alt hvor der indgår tal kvalitativ analyse, omhandler lidt d... -
Metoder i fysik og historie? Hvordan?
ForumindlægJeg skal igang med at skrive om mine metoder i fysik og historie. Jeg har analyseret fysiske processer i forbindelse med etableringen af den internationale rumstation ISS, samt analyseret taler af Reagan og Gorbatjov med henblik på etableringen af en ny grad af tillid mellem de to supermagter. I ... -
1.G's opgave!
ForumindlægHej, jeg har valgt at skrive om Jette A. Kaarsbøl's bog "den lukkede bog", i min 1.G's opgave. Jeg ville høre, om nogle af jer ved, hvor jeg muligvis kan finde analyse/fortolkninger af lige netop denne bog?Jeg vil meget gerne have lidt at støtte mig op af, og holde mig til. måsk... -
den lukkede bog?
ForumindlægHej, jeg har valgt at skrive om Jette A. Kaarsbøl's bog "den lukkede bog", i min 1.G's opgave. Jeg ville høre, om nogle af jer ved, hvor jeg muligvis kan finde analyse/fortolkninger af lige netop denne bog? Jeg vil meget gerne have lidt at støtte mig op af, og holde mig til. mås... -
Bruger jeg deduktiv metode i Samfundsfag?
ForumindlægHej, jeg er igang med AT, hvor jeg har Dansk A og Samf B. Jeg arbejder med selviscenesættelse på de sociale medier, mere specifikt med Fie Laursen. Jeg benytter teori fra Alex Honneth (anerkendelsesteori) Jeg har analyseret et blogindlæg hvor jeg bland andet analyserer steder hvor Fie ikke op... -
Genteknologiske teknikker
ForumindlægHej alle sammen ! Jeg skal imorgen op til min Biologi B eksamen - jeg har siddet i flere timer med min opgave, men bliver nødt til at få lidt hjælp fra jer ! :) Jeg har en analyse del, hvor jeg analysere hvordan det er muligt at finde de få gensplejsede bakterier i blandingen når man har genspl... -
Danskopave, IT?
ForumindlægHey..Jeg er er nu igang med at skrive danskopgave, hvori mit emne er "IT Debat"Altså.. Artikler analyseres på baggrund af nogle artilker om IT.Ting som.."Fylder IT for meget i hverdagen?" - "Erstatter det menneskelige værdier" osv.. Har hermed nogle artikler jeg vil ... -
Er "At være beat" knækprosa?
ForumindlægHej Jeg skal analysere digtet "At være beat" af Dan Turéll, men er i tvivl om, dette digt er knækprosa? Det jeg har kunnet læse om knækprosa er, at det er prosa (altså som en alm. novelle?), som ikke har nogen rytme og rim, men er stillet op som var det digt? Det meste, synes jeg passer... -
mængdeberegninger, stofformel
Forumindlæg-følgende opgave (det er b jeg ikke kan finde ud af):ved analyse af en kemisk forbindelse af kobber og oxygen finder man, at 4,48g af stoffet indeholder 3,98g kobber og 0,50g oxygen.a) beregn stofmængderne af Cu og Ob) hvad er den kemiske formel for det analyserede stof?--------a) løsningen får j...
