Søgning på: matematik aflevering golf. Resultater: 16681 til 16700 af 39512
-
toppunktsformel
ForumindlægJeg har denne her aflevering og kan slet ikke huske hvordan man regner parablens toppunkt... ligningen lyder sådan her: f(x)=x^2-7x+16 -
Find forskrift for 3.frads polynomium
ForumindlægHej sidder med en aflevering og har virkelig brug for hjælp :) Lav en funktionsforskrift for et polynomium med nulpunkterne -3, 2 og 5 og en y-akse skæring på 11 -
hjælp til tysk??
ForumindlægJeg har en tysk aflevering på 250, som jeg meget gerne vil have rettet for grammatiske fejl :-). Er der en eller anden venlig sjæl, som kan hjælpe mig?:) -
Bestem kvartilsættet for pointfordelingen
ForumindlægJeg har en aflevering for til i morgen og kunne virkelig bruge noget hjælp til denne her opgave. Det drejer sig om opgave 7 i vedlagte dokument. På forhånd tak! Christopher -
hjælp til tysk??
ForumindlægJeg har en tysk aflevering på 200 ord, som jeg meget meget meget gerne vil have rettet igennem? :). Så hvis der er en som vil hjælpe mig, ville det være helt perfekt :). -
Tysk hjælp - haster :).
ForumindlægJeg har en tysk aflevering som meget snart skal afleveres, den er på 200 ord. Da jeg ikke er specielt god til tysk og slet ikke tysk grammatik, ville det være en stor hjælp, hvis der var en, der ville hjælpe mig :-). -
Retning af stil.
ForumindlægJeg har aflevering i morgen og vil helst gerne have min dansk stil rettet af en , som er rigtig god til sprog og grammatik. Anyone? :) -
hjælp til rettelse
ForumindlægHej :) jeg mangler lidt hjælp til at rette min aflevering. hvis nogen gider hjælpe mig ville det være rigtig skønt! har selv rettet i den men kan ikke finde flere fejl nu. -
rektangel PQRS
Forumindlæghej jeg er stødt ind på en svær opgave i min aflevering er der mulighed for hjælp? jeg sender et billede af opgaven tak på forhånd -
fp9
Forumindlæghej, Jeg glemte at skrive opgavenumret på min aflevering i dag (eksamerne i 9. klasse) vil dette trække meget ned?! -
Spansk - ønsker hjælp.
Forumindlæghar en aflevering på små 5 sætninger. Er der en venlig sjæl derude, der ville tage tid til at kigge dem igennem? -
Hjælp til fransk rettelser...
ForumindlægHej er der nogen der vil hjælpe mig med at rette min fransk aflevering på 1 side? - Håber virkelig der er.... :) -
analyse og fortolkning af Eveline
ForumindlægHej alle. jeg er i gang med en dansk aflevering hvor jeg skal analysere teksten Eveline. tænkte på om der nogen der kunne forklare mig helt præcis hvad det fortællerforhold og tematik betyder? -
Dansk økonomi
ForumindlægHej. Jeg har brug for et lidt hjælp til en aflevering. Har brug for tallene for: Arbejdsløshed Offentlig gæld Offentlig finanser Gerne med kildel !!! Gerne det hele i procent tal !!!! -
Cirkler og vinkler - linjer og afstande
ForumindlægHej allesammen, Jeg har et problem med en aflevering til i morgen. I opgave 647: Hvordan bestemmer jeg k og t?? og 660: den spidse vinkel?? -
brugfor hjælp
ForumindlægHej, er der nogle, som kan hjælpe mig med at rette en fransk aflevering? jeg har lavet det hele.. den skal bare kigges igennem :D -
Engelsk Rettelse
ForumindlægHej er der nogle mennesker som er gode til engelsk der vil kigge min engelsk aflevering igennem det er en stil en analyse af en novelle. -
Bedømming/Karakterer til denne stil!
ForumindlægHej ST'ER Jeg har lavet en aflevering, i form af et brev. Hvilken karakterer tror i jeg får?? -
HJÆLP
ForumindlægHej.. jeg sidder med en geografi aflevering som jeg kan slet ikk kan forstår er der nogen der kan hjælp mig med det? -
rettelse ?
ForumindlægHej er der nogen der vil rette min tysk aflevering, fylder kun en halv side håndskrevet?? hvis der er, vil du så ikke være sød, og give din mail ???
