Dansk

fp9

02. maj 2022 af hjælptilskolee - Niveau: 9. klasse

hej, Jeg glemte at skrive opgavenumret på min aflevering i dag (eksamerne i 9. klasse) vil dette trække meget ned?!


Brugbart svar (1)

Svar #1
02. maj 2022 af Quarr

Det kan trække en hel karakter ned, mener jeg. Spørg din lærer af.

- - -

Ja

 


Brugbart svar (0)

Svar #2
02. maj 2022 af louiselykkegaard556 (Slettet)

Ja, fordi så ved dem der retter opgaven ikke hvilken du havde taget. Hvilken af opgaverne var næmmest? 1 eller 2?


Svar #3
02. maj 2022 af hjælptilskolee

#2

Ja, fordi så ved dem der retter opgaven ikke hvilken du havde taget. Hvilken af opgaverne var næmmest? 1 eller 2?

Jeg skrev selv opgave 1, jeg plejer aldrig at glemme at skrive hvilken opgave jeg har valgt, men det gjorde jeg åbenbart denne gang. Jeg satte mig ikke rigtig ind i opgave 2, dog er der mange der har valgt den og mener at den har været nemmest


Brugbart svar (1)

Svar #4
03. maj 2022 af rakijovic

Alt andet lige, så siger det en del om eksaminator– og censorkorpset hvis man ligefrem er nødt til at fortælle dem hvilken opgave man besvarer. Det burde jo fremgå ret tydeligt af selve besvarelsen ... skulle man da tro.

- - -

Vriendelikheid is net sinisme wat 'n jol gekry het! ◄ |||| ► Ljubaznost je samo cinizam što je dobio piće! ◄ ||||

► Prietenia este doar cinism care a băut puțin alcool ! 


Skriv et svar til: fp9

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.