Søgning på: engelsk terminsprøve. Resultater: 16721 til 16740 af 25465
  • Apartheid

    Forumindlæg
    Hej allesammen :-) Jeg skal til at lave en desposition i engelsk, hvor jeg har valgt emnet Apartheid. Hvordan kan man vinkle den? Altså jeg har fået at vide at jeg kunne snakke om Mandela. Men er der nogen af jer der har flere og andre idé man kan bruge? :-) Taaak!
  • Tristan and Isolde

    Forumindlæg
    Hej! Vi er i gang med at læse historien "Tristan and Isolde" i engelsk, og vi skal skrive en alternativ slutning på historein. Jeg har rigtig svært med denne opgave, så ville spørge om der er nogen som også har lavet denne opgave? eller bare en som kan hjælpe mig :)
  • YER ?

    Forumindlæg
    HEj alle..Jeg sidder og skal oversætte en engelsk tekst til dansk.."YER actual British working class is shringking fast"..Hva' i al verden betyder YER? (det står med store bogstaver i teksten)Mvh.
  • Oversættelse.

    Forumindlæg
    Det er vigtigt, at have forældrenes støtte, ellers vil børnene helt klart miste deres selvtillid, og det bliver svært at få den styrket igen.Kan nogle af jer, oversætte det til engelsk, jeg vil helt klart værdsætte det;-)på forhånd tak allerede.
  • Hurtig rettelse - haster..

    Forumindlæg
    Jeg har oversat 10 sætninger fra dansk til engelsk, men jeg er ikke helt sikker på, om jeg har lavet det rigtigt - men det som jeg har brug for, er en hjælpende hånd.. og det er ikke høj-niveau.. knap 9. klasseniveau.. håber at der er nogen venlige sjæle derude..
  • English Values.

    Forumindlæg
    Jeg skal skrive en stil om engelske værdier - hvad der er typisk for englænderne at gøre .Kan kun finde på: De drikker te.Er sofistikerede.Snakker om vejret.Snakker formelt.Læser avis.Er der nogle vigtige jeg har overset evt.?
  • Rettelse af memo-report

    Forumindlæg
    Er der nogen jeg kan få til at læse min memo-report igennem for grammatik og andre fejl?Der skal helst kigges på den senere i dag, er færdig ved 5 tiden.Niveau: Engelsk A
  • SRP FORSLAG..

    Forumindlæg
    hey tiden nærmer sig så ville høre om i har forslag hvad jeg kunne skrive om.. kunne godt tænke mig at skrive om noget der har med sociologi at gøre og indvandrere.. nogen forslag? har samf, engelsk,dansk og historie på A.
  • denmark and the danish peopel

    Forumindlæg
    Hej.. er der nogen der gider rette en ultrakort fortælling på engelsk ca. 400 ord..Da det er en fælles emne jeg skal skrive om, vil jeg helst ikke offentliggøre den. Jeg kan sende den til din mail, også kan du sende den tilbage på min. JEG TAKKER…
  • SSO-opgave!!!

    Forumindlæg
    Hej :) Jeg skal til at skrive SSO-opgave, og jeg har tænkt mig at skrive i faget engelsk. Er der ikk nogle der har et rigtigt godt forslag til en bog jeg kunne skrive om? Jeg er virkelig meget i tvivl. På forhånd mange tak :) Mvh. Kristina
  • Youth Problems in the UK - mundtlig eksamen

    Forumindlæg
    Hej, Jeg har trukket Youth Problems in the UK i engelsk mundtlig og har lidt svært ved at finde et underemne, som jeg skal gå i dybden med.. Har tænkt lidt på Youth unemployment in the UK, men hvis i har andre forslag er de meget velkommen. På forhånd tak..
  • Opgaveredaktør

    Forumindlæg
    Hey.. er lige kommet hjem fra arbejde i udlandet og kan se at siden er blevet opdateret.. men jeg kan ikke finde godkend opg linket er Opgaveredaktør i engelsk men min rang siger rank???? giver ingen mening.. nogen der kan hjælpe
  • TI-89 titanium helt ny

    Forumindlæg
    jeg har en ti-89 titanium. helt ny importeret fra udlandet. menaul oer paa engelsk men du faar helt ny en i skolen! gratis! Alt er med til den, med 3 aars garanti men som sagt ikke i dk Pris 1050 dkk
  • Søger hjælpelærer.

    Forumindlæg
    Hej, jeg er en 16 årig pige, går i 10.klasse. Søger hjælpelærer til min dansk & engelsk mundtlig eksamen. Der er løn med i det, og vi kan snakke nærmere hvis det er lige noget for dig. Det skal helst være nogle der bor i tæt på Hinnerup:-) Også hvis det er i aarhus.
  • Forslår til 3gs opgave.

    Forumindlæg
    Jeg har valgt at skrive 3års opgave i engelsk, men er lidt på bar bund mht. hvad jeg vil skrive, så hvis der er en som har nogle good idéer, så er de meget velkomne. I må også gerne henvise til andre hjemmesider, hvor sådanne spørgsmål evt. bliver diskuteret hyppigt.
  • Rette eng

    Forumindlæg
    Hej. Er der en venlig sjæl derude der gider læse en engelsk stil igennem på lidt over en side. Jeg vil sende det i aften, og det vil være perfekt at få noget feedback i løbet af i morgen. Ville være en KÆMPE hjælp. Tak på forhånd! :)
  • Rette! (knap en side!)

    Forumindlæg
    Hej ville hører om nogle havde mulighed for at se min engelsk opgave igennem! Det fylder KNAP en side sammenlagt! Jeg vil helst gerne have at det sker via. e-mail!
  • The vietnam war

    Forumindlæg
    Hey sidder her og laver min engelsk disposition. Jeg mangler en god tekst, om de hjemvendte soldater. Er der nogen der evt. har en liggende eller kender en? Gerne en hjemmeside, men en opg. er også fin til inspiration. :)
  • Eksamen!!- synopsis af short story

    Forumindlæg
    Er der nogen der har en ide til hvordan man kan udfylde de pågældende punkter, der skal udfyldes i synopsen til engelsk mundtlig eksamen, når man har valgt at analysere en short story? Hvordan skal man eksempelvis lave en problemformulering, når der ikke er tale om et specifikt emne..? håber...
  • Fairytale podcast

    Forumindlæg
    Heej mennesker. Jeg skal i Engelsk lave en podcast om fairytale emnet. Så skal vi inddrage 2 citater - det kunne være genretræk eller noget i den stil. Men jeg ved virkelig ikke hvad jeg skal fortælle om? Nogle der har en idé? Det kunne være rigtig fedt nemlig :D på forhånd tak :)