Søgning på: kemi b isis. Resultater: 16721 til 16740 af 96602
-
Elektrolyse af syre
ForumindlægHej alle, i morgen skal jeg til fysik/kemi prøveeksamen og ville bare høre: hvis jeg skal lave en elektrolyse af en syre - hvilken metode er så lettest? -
Hvad er MnO4-?
ForumindlægHej alle sammen :) Jeg skal til eksamen i kemi og er i gang med at læse op. Så er der nogle som ved hvad MnO4^- er? Kunne det være Manganoxid eller sådan noget? -
Mængdeberegninger
ForumindlægHej er der nogle som kan forklare mig generelt om udregninger osv. af mængdeberegninger i kemi? synes det er enormt svært at forstå. -
sso om sukkersyge
ForumindlægHar nogen herinde skrevet om diabetes mellitus i kemi og bio ? i så fald, må jeg gerne tage et kig, til inspiration ? -
klasseliste
Forumindlæger der nogen der ved om man kan, eller hvordan man kan se klasselisten til sit studie, og jeg skal læse kemi og teknologi på AU. mange tak :) -
polære eller ikke
ForumindlægHjælp, hvordan ved jeg om de tre stoffer i billaget er polære eller ikke? og kan man forklare andre ting inden for kemien? skal helst have så meget som muligt -
Tydning af H-NMR spektrum
ForumindlægHej kemi-nørder Hvordan vil i tyde dette H-NMR spektrum, i må meget gerne inddrage kemiske skift, integralkurver og koblingsmønstre? (Spektret er vedhæftet) Tak på forhånd -
Elektronprikformel for vand
ForumindlægHej (-: Jeg skal skrive en kemi rapport. Og aner ik hvad elektronprikfomlen for vand er. Nogen der kan hjælpe mig? -
blandnings massen
Forumindlægjeg er igang med en opave i kemi som er jernindhol i ståluld, o jeg skal bruge blandnings massen hvordan beregner man den -
eksamen i fysik?
Forumindlæghej jeg går i 9.klasse, og vil gerne høre om der er nogen der ved hvordan en fysik/kemi eksamen foregår? -
triglycerider Hydrofil / hydrofob
ForumindlægJeg er igang med et eksamensspørgsmål til kemi, hvor man skal give en sammenhæng mellem triglycerider og hydrofile/hydrofole grupper. Nogen som kan hjælpe? :) -
hjælp det haster
ForumindlægHeej Jeg har en kemi opgave som jeg går i står ved den første opgave a. Er der en som kunne hjælpe, opgaven er vedhæftet. -
HJÆLP:::DET HASTER VIRKELIG...HJÆLP!!!!!!
ForumindlægEr der ikke nogen, der vil hjælpe mig med kemi rapport? Jeg har vedhæftet filen og markeret de spørgsmål med rødt, som jeg ikke kan finde svar på. -
Oxoniumion
ForumindlægStress! Fysik/kemi til i morgen og jeg har ingen anelse om, hvad en oxoniumion er, hvilket stof der gør en syre sur og en base basisk! Hjælp! -
stofmængde beregning af magnesiumnitrat
ForumindlægHejsa jeg er lidt forviret over en opgave i kemi, så jeg håber i vil hjælpe. Der afvejes 3,35g af saltet magnesiumnitrat a) beregn stofmængden af magnesiumnitrat.. -
Reaktionen, hvor propan forbrændes fuldstændigt
ForumindlægJeg skal til årsprøve i kemi, og i et af spørgsmålene, som jeg kan trække skal jeg vise reaktionen, hvor propan forbrændes fuldstændigt. Er der en der kan hjælpe mig med denne reaktionsligning? -
Fremlæggelse HJÆLP HASTER!
ForumindlægHej. Jeg skal fremlægge om kolometrisk titrering i kemi. Fremlæggelsen skulle meget gerne ligne den, som man laver til eksamen. nogen forslag til hvad sådan en kunne indeholde? -
Spændningsrækken
ForumindlægHej, jeg har et spørgsmål i kemi som hedder så ledes: Giv eksempler på pratisk betydning af spændningsrækken. Håber der er nogen der kan hjælpe :) -
Nedbør i Danmark
ForumindlægI hvilken Danmarksdel er der mest nedbør i gennemsnit, hvis man tager hensyn til vejrforholdene, årstiderne osv. Det er noget, jeg skal bruge til kemi. Ikke Geografi :P -
haster rimlig meget
Forumindlæghjælp til den her opgave. død træt efter en lang kemi aflevering.. http://peecee.dk/upload/view/277944
