Søgning på: teknologihistorie eksamen. Resultater: 16721 til 16740 af 34075
  • Supplerende Materiale?

    Forumindlæg
    Hej Jeg er lidt usikker på, om man til mundtlig biologi eksamen på b-niveau skal have supplerende materiale med, eksempelvis i form af figurer/tabeller?
  • Facebook?

    Forumindlæg
    Hej Alle :-) Er der en sammenkobling mellem Anthony Giddens teorier om de sociale areneaer og facebook? Skal til eksamen imorgen, har brug for en masse guldkorn.. HJÆÆÆÆLP!!
  • Facebook og Giddens teorier?

    Forumindlæg
    Hej Alle :-) Er der en sammenkobling mellem Anthony Giddens teorier om de sociale areneaer og facebook? Skal til eksamen imorgen, har brug for en masse guldkorn.. HJÆÆÆÆLP!!
  • Primær/sekundær

    Forumindlæg
    Hej. Jeg skal snart op til dansk eksamen. jeg vil gerne spørge om der er nogle der ved, hvad forskellem mellem sekundær og primær betydning er.
  • 1a og 1b...tager 2 sek

    Forumindlæg
    Hej, Kan nogle hjælpe mig med to små opgaver. Det drejer sig om opgave 1a) og 1b). Se http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/sommer06/syge06/2006-10-2.pdf På forhånd tak
  • Periodiske fænomener

    Forumindlæg
    Hej Allesammen Jeg sidder og forbereder mig til matematik mundtlig eksamen, og jeg skal i den forbindelse fortælle om periodiske fænomener. Er der nogen, der har nogle ideer til, hvad det kunne indebære?
  • Hjælp med bilag

    Forumindlæg
    Hej jeg har dette billed (se vedhæftet dokument), men dog ved jeg ikke hvad der kan fortælles om det til min mundtlige eksame, har i nogen ideer?
  • Fysik forsøg.. Ideer???

    Forumindlæg
    Nogle der har nogle gode ideer til et super godt fysik forsøg... Venligst svar hurtigt da jeg skal til eksamen i morgen :)
  • opgave uden hjælpemidler

    Forumindlæg
    Hejsa jeg har en opgave jeg ikke har set før.. Det er opgave 1 d) http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/vinter06/2006-8-1V_UDEN.pdf ??
  • Rap-Lyrik

    Forumindlæg
    Hvordan fremlægger man Rap-lyrik på den bedste måde ? Hvad skal man ligge vægt på, når man skal skal til eksame i det ? Håber nogen kan hjælpe.
  • Noter til " Da de økonomiske kurver knækkede"

    Forumindlæg
    Hej jeg skal til eksam og mangler noter til " da de økonomiske kurver knækkede". Hvis der nogen der har, må de gerne sende det :D
  • Analyse af historien om en moder, HJÆLP!!!

    Forumindlæg
    Hej skal op til eksamen på onsdag. Har valgt Historien om en moder. Er der nogle der har analyser af den. Meget mere dybdegående end dem der er her inde lige pt. ? :)
  • Chicken som perspektivering

    Forumindlæg
    Er der nogen der kan huske hvad Chicken handler om, og hvordan den kan perspektiveres til en artikel om transseksuelle? Skal til mundtlig eksamen på torsdag.... På forhånd tak!
  • De kvindelige kønsorganer

    Forumindlæg
    Er det nødvendigt med at man skal fortælle om alle de kvindelige kønsorganer til biologi eksamen? Hvis man f.eks. havde en figur og så fortælle om dem alle?
  • Redegørelse af pH og syrestyrke

    Forumindlæg
    Hallo derude... Jeg skal op til eksamen her på torsdag og har fået en opgave som lyder: Redegør for pH. Kom dernæst ind på forskellen mellem pH og syrestyrke. Hjælp? :)
  • Historie pensum

    Forumindlæg
    Hejsa Hvor mange historier sider skal være opgivet som eksamen, for selvstuderende på den nye reform? Jeg har hørt om omkring 1000 et eller andet... det lyder bare fuldstændigt sindsyg..
  • Hvad betyder teksteksempler?

    Forumindlæg
    min lære har sagt at jeg skal komme med gode tekseksempler til eksamen jeg har trukket en novelle men jeg er ikke sikker på hvad teksteksempler er??
  • Pietisme?

    Forumindlæg
    Nogen som helt kort og meget pædagogisk kan forklare hvad pietisme er? :D Skal til eksamen om nogle timer og kan simpelthen ikke hitte ud af det
  • Mundtlig Dansk novelle

    Forumindlæg
    jeg har trukket en novelle af Tove Ditlevsen som hedder Aften, så er der nogen der har et par gode råd til eksamen om hvad der er vigtigt at få med?
  • En æggesnaps - sproget

    Forumindlæg
    Hej. Som jeg har skrevet før, så har jeg trukket en ægggesnaps til min dansk eksamen i morgen! Har brug for hjælp til noget med sproget! Håber i vil hjælpe!!