Søgning på: kemi b isis. Resultater: 16761 til 16780 af 96602
  • FYSIK EKSAMEN

    Forumindlæg
    Jeg skal op i Fysik/kemi på onsdag, og er bange for at trække Atomfysik. Hvad skal jeg snakke om hvis jeg trækker atomfysik? tak på forhånd.
  • α- og β-1,4-glycosidbindinger

    Forumindlæg
    Hej alle! Jeg skal til eksamen i kemi og fortæller lidt om α- og β-1,4-glycosidbindinger;er der nogen der kan forklare mig hvad det er? Det er under emnet sukker..
  • Hjælp!Forsøg om Elektromagnet

    Forumindlæg
    Hej Jeg skal op i mundtlig fysik og kemi , og jeg skal laver nogle forsøge om Elektromagnet . hvad for noget forsøge kan jeg lave ????
  • figur

    Forumindlæg
    Hej. Jeg har vedhæftet et billede. Håber i kan fortælle mig hvad man ser. Billedet høre under emnet organisk kemi. Så ved ikke, om det evt er en reaktion?
  • alkaner og alkener - polære eller upolære?

    Forumindlæg
    Hej Jeg skal til eksamen i kemi C i morgen, men falder nu over spørgsmålet: er alkaner og alkener polære eller upolære? Håber på et hurtigt svar, da det haster ret meget!
  • Beregning af masse hjælp!

    Forumindlæg
    Hej! i min kemi journal skal jeg beregne massen, (ikke molar massen) af Na2O, NaOH og Na2CO3 hvordan gøres dette når jeg kun har beregnet molar massen???
  • Tungtopløselige ioner

    Forumindlæg
    Hej - endnu et kemi-spørgsmål! hvordan kan man se at AgCl i reaktion NaCl + AgNO3 --> AgCl + NaNO3 er det tungtopløselige stof? På forhånd tak
  • Elektronspring

    Forumindlæg
    Jeg skal snart til fysik/kemi eksamen, og har brug for forklaring af ''elektronspring'' på forhånd tak!
  • Lektiehjælp søges, haster

    Forumindlæg
    Hej, jeg søger lektiehjælp til videregående uddannelse, hjælp til matematik og kemi.. DU m gerne skrive til min indbakke, og det haster meget..::S
  • Tilbydes: Lektiehjælp i Århus.

    Forumindlæg
    Kontakt mig privat, og vi kan finde ud af noget. Det drejer sig hovedsageligt om fysik, kemi, matematik og tysk.
  • SRP

    Forumindlæg
    ER DER NOGEN SOM KAN HJÆLPE.... hej, jeg skal skrive SRP opgave. Hvad kan man skrive om i Kemi og Dansk?
  • SRP emner - HJÆLP

    Forumindlæg
    Hej alle.. Så er det snart SRP tid, og jeg har brug for inspration til SRP-emer inde for Kemi A og Mat A.. HJÆLP.
  • Afstemt reaktionsskema

    Forumindlæg
    Hej :) Nogen der ville hjælpe med afstemning af reaktionsskema til Kemi C? :-) FeS + O2 --> Fe2O3 + SO2
  • Afstemt reaktionsskema

    Forumindlæg
    Hej :-) Nogen der ville hjælpe med afstemning af reaktionsskema? :-) Det er Kemi C FeS + O2 ---> Fe2O3 + SO2
  • fortynding af kobber

    Forumindlæg
    hej er der en sød sjæl der vil hjælpe mig med at beregne koncentrationen i de 9 fortyndede glas? jeg er ikke så god til kemi, så en smule hjælp, ville gøre mig lykkelig:)
  • srp

    Forumindlæg
    Hej ville høre om emnet logaritmer og syre base kemien lyder godt som emne??? Er der nogen der har skrevet srp i det?? og hvordan er det ?
  • Påvisning af ioner ved salt

    Forumindlæg
    Hej allesammen jeg har en kemi/fysik rapport, hvor jeg skal skrive om teori til salt.. hvordan jeg kan skrive om påvisning af ioner ved salt?:)
  • fedts opbygning

    Forumindlæg
    Jeg er ved at skrive en kemi rapport om fedt i chips, og skal i teori-delen have noget med opbygningen af fedt med. Hvad ville være godt at skrive?
  • Opløseligheden!

    Forumindlæg
    Hey har vedhæftet et billede af en opgave i kemi! jeg er helt blank på hvordan jeg skal lave den? Nogle der har et bud eller 2?
  • Termins

    Forumindlæg
    Hej Jeg skal også op i fysik og kemi i terminsprøve, så er der nogen som har gode opgaver eller ting jeg skal læse op på, det vil være en STOR HJÆLP. Tak på forhånd