Søgning på: dansk politik samfundsfag. Resultater: 16801 til 16820 af 48880
-
Hej er der nogen der ved hvad en slsue er?
Forumindlægkunne godt bruge hjælp :) -
kan man sige det?
ForumindlægHejsa..Kan man godt sige:Bezahlest du schon gebezahlt? -
Reklameanalyse
ForumindlægHej, er der nogen der måske sidder med et analyse-model til reklamer. Jeg skal op i AT og har to reklamer at analysere, hvad er vigtigst at fokusere på? Har evt. vedlagt den ene reklame, så i kan give gode råd:) På forhånd tak:) -
udvidet tid på latin?
ForumindlægHey folkens (: Vil lige høre, om nogen kan fortælle mig, hvad udvidet tid (dvs. ing-form) hedder på latin? På forhånd tak! -
et par fejl?
ForumindlægNogen der vi være sød og se på det? synes selv at det lyder lidt underligt... In the first part (the rest of act one) the Lomans are talking about some Oliver Stone. Willy wants to give his son Biff some advices for how he should behave. Willy is annoyed by Linda who interrupts him all the time, ... -
Hvad betyder denne sætning?
ForumindlægStatt das im Ausland erworbene Wissen in die Heimat zurückzutragen, lassen sich die Eliten anderswo nieder.¨ Hvad betyder den? Hele teksten handler kort og godt om, at højt kvalificerede forlader Tyskland til fordel for udlandet, fordi de har bedre forhold dér. -
Spansk hjælpp
ForumindlægEr der en der er sød, som gider at rette og se om jeg har fejl i min spansk opgave på ca.10 linjer :) Den skal nemlig afleveres Jeg kan sende den til jer, når der en der er sød som gider at hjælpe :) -
Hans Scherfig - Idealister
ForumindlægVille bare høre om der var nogle herinde der har læst bogen og evt lavet en boganmeldelse? Stor og skal skrive stor skriftlig opgave i den.. har selv læst den, men kunne være hyggeligt at snakke med nogle om bogen og diskutere lidt og sådan :=) på forhånd tak.. -
Oversættelse
ForumindlægNogen der ved hvad "De revolutionibus orbium coelestium" kan oversættes til. Det er navnet på Kopernikus' bog om det heliocentriske verdensbillede -
STM?
ForumindlægHvad betyder STM? -
SSO (krise)
ForumindlægHej jeg er virkelig i krise jeg skriver om en roman " Eine Liebe aus nichts" og kan ikke finde noget om forfatteren hvis der er nogen der har skrevet om den så vil du ikke nok sende mig din opgave... knus drengen i nød -
Hurtig skimtning af SSO imorgen fra 7-10
ForumindlægJeg ville være ubeskriveligt taknemmelig hvis der var en der gad og skimte min SSO og komme med nogle råd Er der nogen der har tid til og kigge på en SSO imorgen ved 7-10 tiden ? -
Købe iFinger
ForumindlægJeg ved ikke hvilket kategori det her indlæg passede til. Men jeg har brug for lidt hjælp ang. det oversættelses program iFinger. Min veninde har programmet, hun fik det gratis installeret fra hendes mors arbejde. Jeg er mægtig meget interesseret i det program, men aner ikek hvor man kan købe d... -
Kemi/Engelsk
ForumindlægHer står: Calculate the number of added moles of NaOH in the equivalence point. Jeg må nok indrømme, at jeg ikke ved hvor dette "equivalence point" er ? /: -
Hvordan forholder vi os i Danmark til indvandring og udvandring og hvorfor?
ForumindlægHej Hvordan forholder vi egentlig os her i Danmark til indvandring og udvandring, altså er det meget negativt? (Må gerne uddybes) Tak på forhånd :) -
engelsk skriftlig
Forumindlæghey derude, Jeg tænkte på om der er en der kunne hjælpe mig med det skriftlige engelsk det kommende år, altså, hjælpe mig, og se mine opgaver igennem, så jeg kan blive bedre til det skriflige i engelsk. Jeg lå i starten på 4 og nu på 7 eller 10 med pil nedaf.. Men vil gerne lige næste år give den... -
metode: diskursanalyse?
ForumindlægJeg ville høre om det var muligt at lave diskurs analyse af en video: hvor to personer snakker om et emne hvor de bla. har forskellige holdninger? -
retstavning
ForumindlægI hvilke af de to følgende sæt er kommaet sat korrekt ifølge de grammatiske kommaregler: 1) Dvs., at manden er glad. 2) Dvs. at manden er glad. Spørgsmålet er, om der skal være komma efter "Dvs.". -
Erkendelse tove dit
ForumindlægHej alle jeg er igang med at læse digtet erkendelse af tove ditlevsen, jeg er igang med at analysere den, men kan endelig ikke finde frem til hvad den drejer sig om, nogle som kender til digtet og har noter om det? :) -
socialpsykologi
ForumindlægHej alle sammen Imorgen torsdag skal jeg går igang med min eksamsprojekt, og der har jeg valgt som fag psykologi og historie. Som emne er det Ku klux Klan i historie og socialpsykologi. Det jeg vil høre om nogen kender gode hjemmesider eller bøger, eller selv har gode matreialer om Socialpsykol...
