Søgning på: fransk eksamen mundtlig. Resultater: 16801 til 16820 af 42938
-
Egnet
ForumindlægHej Studieportalen. Jeg har lige et spørgsmål. Kan man blive egnet til gymnasiet med et gennemsnit på 5,8, men med to 02'er? (Fransk mundtilig og fransk skriftlig). Jeg har tænkt mig at tage spansk hvis jeg kommer på gym, så kommer aldrig rigtig til at bruge fransk. -
Ordbog
ForumindlægHej (: Er der nogle der ved, hvor jeg evt kunne skaffe en elektronisk ordbog (dansk-fransk, fransk-dansk) gratis? Jeg har allerede Politikens ordbog med engelsk, ve bare ikke hvordan jeg skaffer den franske. -
Metriske rum og lign.
ForumindlægHej alle! Så er tiden inde til at læse op til min sidste eksamen i vektorrum og metriske rum. Dett første spørgsmål har allerede meldt sig: 1) I forbindelse med Bolzano-Weierstrass sætning for point sets (punktmængder?): "It is apparent from out construction of the intervals [a_n,b_n] that ... -
Synopsis (grænser for relgionfriheden)
ForumindlægHej. Jeg skal i historie lave en synosis, hvor vi skal besvare tre problemstillinger, et af dem er følgende: Gør rede for, hvordan danskerne med Junigrundloven i 1849 fik civile og politiske rettigheder, herunder særligt religionsfrihed. Tag udgangspunkt i 'Grundlovens paragraffer om relig... -
spørgsmål
Forumindlæghej jeg ville bare lige høre. siden der er så mange der spørger efter mat eksamen 2008, er det forbi man skal op i den til termin nu her, er det den de bruger til termins prøven??? både på gymnasiumer og handelskoler -
PELLE EROBREREN
ForumindlægHEJ. Nogen der har en analyse af Pelle Erobreren af Martin Andersen Nexø? Bare noget! AT-eksamen skal virkelig bruge det..! Det kunne være skønt På forhånd tak! -
Lys
ForumindlægHej til min EKSAMEN i morgen skal jeg præsentere emnet lys. Bagefter vil samtalen med lærer+censor bla. omhandle: -refleksion -brydning -optik -
kemiske binding
Forumindlæghej jeg skal fortælle kkort om kemiske binding i 20 min i eksamen. hvad synes i jeg skal fortælle om, som er vigtig tak -
kapitalfremskrivning
ForumindlægHej. Jeg er i fuld gang med at forberede mig til eksamen :) Et af spørgsmålene lyder på at man skal diskutere forskellen mellem kapitalfremskrivning og eksponentialfunktionen. hvad menes der ? mvh. :) -
skriftlig matematik
ForumindlægHey skal til skriftlig eksamen imorgen har svært ved at lære at reducere uden hjælpemidler er der nogen der har en ide til at lære det -
Filmen "Luther"
ForumindlægHej. Nogen som kan svare på, hvad det var for en religion, Luther var "imod".. Og hvad det i store træk egentlig var, der foregik?? Det er til min eksamen imorgen.. På forhånd tak! -
Eksponentiel Notation
ForumindlægEr eksponentiel notation et krav til fysik eksamen, altså kan det have direkte indflydelse på min karakter? -
enzymet - spytamylase
ForumindlægHvilken fordel har pattedyr af spytamylase? Alle andre hvirveldyr mangler det - kunne vi også leve uden det? Ville en fugl eller en slange overhovedet have glæde af spytamylase? hvis i bare kunne hjælpe mig med nogle af dem, ville det være fantastisk (: på forhånd tak! -
Hjjjjjææælpp!
ForumindlægHej, Jeg Kan ikke svare på disse spg: Nogen der kan hjælpe?? Hvorfra tilføres der spyt fra spytkirtler, mens maden tygges med tænderne? Hvor i fordøjelsen optages næringsstoffer? Hvad sørger for, at der udledes bugspyt og galde? Hvilket organ producerer galde? (galdeblæren? eller..) Hvilket ... -
Sygeksamen og...
ForumindlægHej! Jeg er meget bekymret for min eksamen på mandag, jeg skal op til mat. B skrf.. jeg ersyg og ved ikke om det går over indtil mandag., jeg er bange for at det påvirker min eksamen.. Så mit spørsmål er hvis jeg går til sygeeksamen og det er i august hvor jeg skal tage sommerkursus i mat. A på G... -
eksamforberedelse
Forumindlæghej hvad skal man var god til eller kort sagt have det i hovdet med religion. hvad skal jeg forbedre mig inden eksamen, håber for svar af dem der har været til eksam tak -
Brenda Spencer.
Forumindlæghej. jeg skal have om Brenda Spencer til eksamen og jeg kan ikke finde så meget om hendes barndom, og om hende som person kan nogen hjælpe, skal snakke om det til eksamen. -
5 min.
ForumindlægHej i folkeskolen skal man lave en opg. der SKAL vare 5 min. nogen der har en god ide til hvordan man kan huske alt det man har skrevet. og hvordan man PRÆCIS kan ramme de 5 minutter ;) -
Udregning af gennemsnit
ForumindlægHej, er der nogen der ved hvordan man udregner sit snit? Fagene vægter jo forskelligt, og årskaraktererne mindre end eksamenskaraktererne.. forstår det ikke lige.. -
Statistik hjælp/vejledning/undervisning tilbydes
ForumindlægHar du brug for hjælp til statistik i forbindelse med eksamen, dit projekt, din opgave etc. så send en besked. Jeg er vældig tålmodig, pædagogisk og har en bred erfaring. Er civil-ingeniør, PhD i anvendt statistik og har arbejdet 15 år som statistiker. Mvh Jens (Bor i Nordsjælland)
