Søgning på: fysik eksamen htx. Resultater: 16821 til 16840 af 47925
-
Terminsprøve gode råd
ForumindlægHej, Jeg har enterminsprøve i skriftlig fysik. Har I nogle gode råd? -
Isolering
ForumindlægEr igang med Mat-IT på HTX - laver B'eren - men jeg sidder desværre fast i en af opgaverne..Jeg kan godt finde ud af selve opgaven, men ka ikk få isoleret r i den her ligning:8*pi*r*((800-2*pi*(-2)*r^2)/2*pi)*2*pi*r*((800-2*pi*(-2)*r^2)/2*pi*r) = 0Undskyld den rodede skrivning, men det er svæ... -
essay om brobygning
ForumindlægHej! Jeg skal lave et essay omkring brobygning på STX og HTX - er der nogle der kan hjælpe? :) -
Hvad er en orientering fest
ForumindlægJeg fik en brev fra htx noget om en orientering fest jeg var inviteret til -
Projekt: Parabol og parabel
ForumindlægHej jeg har brug for noget hjælp, for dette opgave. Den stammer fra bogen MATB2 HTX! -
MAtematik eksamenssæt maj 2010
ForumindlægHej er der nogen der har lavet matematik eksamenssættet for htx maj 2010 der kan hjælpe mig? -
skriftlig dansk A
ForumindlægHej er der nogen, der har en opgave fra skriftlig dansk A 2007 eller 2008 htx? på forhånd tak -
Orbit 1 - 2. Udgave på PDF?
ForumindlægHey.. tænkte på om den bog, som jeg har her på 1år htx, findes på pdf? Hilsen Thomas -
behøver hjælp
Forumindlæghej der nogle herinde som på går eller har gået på htx som har haft om studieområdet del 2? -
Karakter
ForumindlægHej. Er der nogen der kan hjælpe. Hvad skal man have af karakter "i gennemstinen" for at komme på HTX ? -
Sukkertoppen?
ForumindlægNogle som skal på HTX Sukkertoppen i år (eller engang var student der) ? :) hvilken studieretning? -
SUKKERTOPPEN
ForumindlægNogle som skal på HTX Sukkertoppen i år (eller engang var student der) ? :) hvilken studieretning? -
MAT A 2011
ForumindlægEr der nogle der har besvarelser til Htx mat A dec. 2011? Kode: htx113-MAT/A-16122011 -
Hvad er værst; 1, 2 eller 3.g??
ForumindlægHej Alle sammen! Jeg skal begynde på gymnasiet efter sommerferien, og ville gerne høre nogen andres erfaringer. Mit spørgsmål er; Synes I at 1.g, 2.g eller 3.g var værst, med hensyn til lektier og afleveringer? I Folkeskolen har jeg altid lavet alle lektier og afleveringer, kan man nå det i gymna... -
100 kr for fysikbesvarelse
ForumindlægHej.Er der nogen af jer, som har været oppe til skriftlig eksamen i fysik år 2005 og har fået en karakter på min. 9? Så vil jeg gerne give 100 kr. for besvarelsen hvadenten det var eksamen i sommer eller sygeeksamen.Jeg håber, at nogle vil sælge deres besvarelse. På forhånd tak. -
Hjælpe
Forumindlæghej jeg har lavet en test i 9 klasse om atomer og stråling. Jeg fik 12 for den :) men jeg skulle skrive bogstaver ind i en boks ud for hver opgave på et svarark. Jeg skal til fysik og kemi eksamen på mandag, og ville høre om der er nogen som ved hvor man kan få testen henne så jeg kan læse den ig... -
Løsning
ForumindlægHej findes der en løsning?? til flg. link: http://www.uvm.dk/Uddannelser-og-dagtilbud/Gymnasiale-uddannelser/Proever-og-eksamen/Skriftlige-opgavesaet/~/media/UVM/Filer/Udd/Gym/PDF12/Proever%20og%20eksamen/120816%20stx122%20FYSA%20skriftelig%20opgavesaet.ashx Eksamens opgavesæt skriftlig fy... -
Ligger min SRP på et 7-tal?
ForumindlægHey alle, Jeg har fået min SRP tilbage idag, hvor jeg skrev i fagene Fysik på A niveau og Matematik på A niveau. I det jeg først kan få en udtalese om 2 uger, så ville jeg lige høre om det overhovedet giver mening at stille spørgsmål omrking mit 7 tal. Det kan sagtens være at jeg fortolker min S... -
EKSAMENSANGST ---HJÆLP
ForumindlægHej Jeg har i morges trukket et eksamensspørgsmål i fysik C, men jeg er stadig meget forvirret over hvordan jeg skal gøre. Jeg er meget eksamensangst og har svært ved at tænke rationelt, jeg ryster og glemmer alt jeg nogensinde har læst eller hørt. Mit emne er Lys og bølger. Jeg bliver bedt fo... -
AT Alternativer
ForumindlægHej SP. Jeg står og skal vælge fag til AT på fredag. Jeg har nogen ideer, som jeg er meget interesseret i at høre jeres mening om: Kryptovaluta - alternativ til "rigtig" valuta (mat og samf) (mat og engelsk) Blockchains muligheder (mat og samf) P piller til mænd (kemi og evt samf/dan...
