Søgning på: teknologihistorie eksamen. Resultater: 16821 til 16840 af 34075
-
klassisk geometri.
Forumindlægjeg skal til eksamen imorgen og kan komme op i klassisk geometri... er der nogle som har styr på hvad man forstår ved klassisk geometri ? -
Beckmanns blanding
ForumindlægEr der nogen der ved om det vil være tilstrækkeligt til en eksamen blot at nævne beckmanns blanding som; KMnO4 i svovlsyre? Eller er der nogen der ved hvad den består af mere præcist? -
Kerneenergi
ForumindlægJeg skal til eksamen i fysik i morgen, og jeg kan trækker Kerneenergi. Jeg vil gerne lave en disposision inden. Hvilke ting skal jeg have med i den ? -
sinusformeeksam
Forumindlæghej jeg tænkte er der andre former i lyd fx jeg kender sinusformet vekselspæning, men er der andre som jeg børe kende til eksamen -
analyse
ForumindlægEr der ikke nogen, som har været op Der gider poste deres analyse til en eksamen Hvad skal man starte med, slutte med? Hvis man fx kom op i Odyseens 6 sang? -
iliaden
Forumindlæglige i øjebliket læser jeg til old eksamen og er lige i gang med iliaden og ville have forklaret hvad do ut des! princippet er ? er det noget for noget eller hvad mange tak -
reklameanalyse
ForumindlægHvis man trækker en reklameanalyse op til sin dansk-eksame(folkeskole), er det bedst at starte med hvad en reklame i det hele taget er? Og så komme ind på overskrivet, jounalisten osv. ? -
etgensnedarvning
ForumindlægHej alle .. Jeg er ved at læse til bio eksamen og kan ikke rigtig huske hvad etgensnedarvning er? Nogen som kunne hjælpe :) ? /Hilo -
plast
Forumindlæghej er der nogle kan hjælpe mig jeg skal til fysik eksam på mandag, men jeg end ikke i skide om fysik er der nogle gide fortæler mig lidt om plast som affal -
dante og vergil
ForumindlægHej. Skal til eksamen i old og har lidt svært ved at perspektivere vergils æneiden med dantes "den guddommelige komedie"? -
Intra- og intermolekylære bindinger
ForumindlægHey, skal til eksamen mandag og har glemt hvad Intra- og intermolekylære bindinger er? Nogen der kan hjælpe med en forklaring? Mvh Cw -
Tidsmæssige svingninger
ForumindlægEr der nogen der ved noget om tidsmæssige svingninger i salg og service??? Skal til eksamen og har slet ikke styr på det....kan ikke finde det i min bog. -
et rimedigt eller et prosadigt?
ForumindlægJeg skal til eksammen imorgen (9klasse). Problemet er virkelig dum på digte. Så her kommer det: Hvordan ser man forskel på rimedigt og et rimedigt eller et prosadigt? Tak på forhånd. -
Gode engelske vendinger
ForumindlægEr der nogen har nogen gode engelske vendinger som kan bruges til eksamen? Hvordan siger man: "Jeg har trukket et uddrag af..." på engelsk? -
Transport af fedt i blodet?
ForumindlægVi skal kunne til eksamen: Transport af fedt (polære/upolære molekyler) i blodet. Nogen der kan hjælpe mig med hvordan dette spørgsmål skal besvares? -
mitose/meiose
ForumindlægJeg har vist lidt en fornemmelse for hvad det går ud på, sådan i helt store træk.. Men til eksamen; hvordan skal man så beskrive forløbet? Er der nogle der, kortfattet, kan give et bud? -
Indekstal
ForumindlægHi jeg skal op til eksamen på tirsdag og har nogle problemer med indekstal Kan du forklarer mig hvad indekstal er og hvordan det bruges? -
Fysik-noter
ForumindlægEr der nogen der har fysik-noter til fysik på C niveau? Jeg skal op til 24-timers eksamen på mandag, nogen der ved hvordan det foregår? -
Potensvækst
ForumindlægJeg skal til mundtlig eksamen snart og et af mine spørgsmål lyder: "Gør rede for Potensvækst" Hvad menes der med det? -
Ifigenia
ForumindlægHej Står og skal til eksamen i morgen, men har overhovedet ingen noter til Ifigenia i Aulis. Der skulle vel ikke være nogle der ligger inde med noget? Bare en smule:)
